Wat een lekkere kutje heeft zij, zeg, hmm die piercings.Plaats aleen deze foto, bij de andere zal ik wel commentaar op krijgen.
Deze is van Anastesia, mijn maandelijkse bezoek aan haar.
Heb haar kutje en kontje verwend.Bekijk bijlage 19947
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een lekkere kutje heeft zij, zeg, hmm die piercings.Plaats aleen deze foto, bij de andere zal ik wel commentaar op krijgen.
Pak yoghurt leeggespoten?Deze dame ontvangt in Oosterhout en adverteert af en toe als amateur op seksjobs. Ze zal midden 40 zijn en heeft een normaal figuur. Haar man is cuckold en kijkt graag toe hoe je haar kut volspuit. Als hij mag toekijken is het gratis, wil je alleen met haar zijn dan betaal je wat.
Bekijk bijlage 21615
Deze dame ontvangt in Oosterhout en adverteert af en toe als amateur op seksjobs. Ze zal midden 40 zijn en heeft een normaal figuur. Haar man is cuckold en kijkt graag toe hoe je haar kut volspuit. Als hij mag toekijken is het gratis, wil je alleen met haar zijn dan betaal je wat.
Bekijk bijlage 21615
Waar kunnen we deze schoonheid vinden?Plaats aleen deze foto, bij de andere zal ik wel commentaar op krijgen.
https://www.nzcforum.com/threads/anastesia-–-arnhem.468/page-9#post-243831 hier staat alle info.Waar kunnen we deze schoonheid vinden?
Ze adverteren niet meer omdat ze zich bij seksjobs moeten legitimeren incl. foto's van gezichten etc. Dat willen ze niet want zij heeft een hoge functie bij een bank en ze willen niet dat hun hobby bekend wordt bij haar werkgever.Heb je ook een naam van deze dame en/of stel danwel een link naar de advertentie(s) ?
Dat zou het voor mensen met interesse wel iets makkelijker maken @Baredevil.
Wel een heerlijk kutje inderdaad om vol te spuiten.
Volgens mij niet..Ik denk dat het Kelly uit Apeldoorn is:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/keihard-de-geilste-en-lekkerste-slet_6033878
Daarom is het handig om zelf een advertentie te zetten. Het zijn lucky shots maar soms reageren deze dames op advertenties. Juist om het feit dat ze er zelf geen een willen zetten voor welke reden dan ook.Ze adverteren niet meer omdat ze zich bij seksjobs moeten legitimeren incl. foto's van gezichten etc. Dat willen ze niet want zij heeft een hoge functie bij een bank.
100 procent van welVolgens mij niet..
Ga er maar vanuit dat deze dame genoeg aan haar trekken komt. Wat ze me vertelde over de SG parties viel me de bek van open. Verbaast me dat ze van onderen nog zo strak is.Daarom is het handig om zelf een advertentie te zetten. Het zijn lucky shots maar soms reageren deze dames op advertenties. Juist om het feit dat ze er zelf geen een willen zetten voor welke reden dan ook.
klopt ik zie het nu ook, ik herken de tatoeage op haar borst.100 procent van wel