Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bbdeg zei:Gaat vermoedelijk meer om de uitleg thuis dan om de hoogte van de boete...
MikeRoss zei:Vandaag 1 in de bus.. boete voor verkeerd parkeren: "auf dem linken Seitenstreifen" 15euro.
Volgende keer eens kijken in Duisburg waar ik fout geparkeerd stond, want volgens mij sta ik toch echt altijd in een parkeervak.
Wellens zei:MikeRoss zei:Vandaag 1 in de bus.. boete voor verkeerd parkeren: "auf dem linken Seitenstreifen" 15euro.
Volgende keer eens kijken in Duisburg waar ik fout geparkeerd stond, want volgens mij sta ik toch echt altijd in een parkeervak.
Aan Villa Venus? Stond je tegen de rijrichting in geparkeerd misschien?
MikeRoss zei:Wellens zei:MikeRoss zei:Vandaag 1 in de bus.. boete voor verkeerd parkeren: "auf dem linken Seitenstreifen" 15euro.
Aan Villa Venus? Stond je tegen de rijrichting in geparkeerd misschien?
Ja, daar ja. Dat zou best eens kunnen... tegen de rijrichting in. Niet op gelet, wist niet dat dat niet mag daar.
Wellens zei:Ondertussen mijn eerste boete uit Duitsland binnen gekregen. Na al vele rode flitsen maar nooit geen boetes nu toch prijs. Boete slechts 20 euro. In Belgie is het 53 euro voor een boete met dezelfde overschrijding in snelheid.
Mandingo zei:Wellens zei:Ondertussen mijn eerste boete uit Duitsland binnen gekregen. Na al vele rode flitsen maar nooit geen boetes nu toch prijs. Boete slechts 20 euro. In Belgie is het 53 euro voor een boete met dezelfde overschrijding in snelheid.
Hoeveel reed je te hard? In NL is de berekening een tientje per kilometer.
Mandingo zei:Hoeveel reed je te hardWellens zei:Ondertussen mijn eerste boete uit Duitsland binnen gekregen. Na al vele rode flitsen maar nooit geen boetes nu toch prijs. Boete slechts 20 euro. In Belgie is het 53 euro voor een boete met dezelfde overschrijding in snelheid.
? In NL is de berekening een tientje per kilometer.
pijpfitter zei:Je kan je natuurlijk ook aan de maximumsnelheid houden, dan word je nooit geflitst.