Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Patrick zei:Ik gebruik een profiel met een damesnaam,
Ik heb mijn fakeprofiel al een jaar en hij bestaat nog steeds..
Patrick zei:Voor vrijwel elke dame is 500 euro een hoop geld en is het aantrekkelijk..
Patrick zei:aangezien deze dames behoorlijk aantrekkelijk zijn (ik spreek geen "gemiddelde" dames aan).
Patrick zei:met je ik spreek geen gemiddelde dames aan .
creampie adriano zei:ik hoef je niet als leugenaar weg te zetten de bewijzen lever je zelf al hier in dit topic!
Patrick zei:Ik gebruik een profiel met een damesnaam,
Ik heb mijn fakeprofiel al een jaar en hij bestaat nog steeds..
als dat al geen leugen is je eigen voordoen als een vrouw ?
en dan dat ik je vergelijk met Glijmiddel
-die fantast die wist iedere dame om te krijgen met veel geld ???
Patrick zei:Voor vrijwel elke dame is 500 euro een hoop geld en is het aantrekkelijk..
Patrick zei:aangezien deze dames behoorlijk aantrekkelijk zijn (ik spreek geen "gemiddelde" dames aan).
- dan je bewijzen ook dat is gelijk glijmiddel het zou doen ..
- uit het eerste screenshot kun je dus niet uit opmaken tussen wie dit afspeelt dus dat kan Lisanne en patrick zijn .
- in het tweede screenshot kun je ook niet opmaken of je haar geneukt heb , daarbij is het mogelijk een ander fakeprofiel van je .
daarbij probeer je mijn te laten voordoen dat ik ze niet allemaal op een rijtje heb !
terwijl je zelf de diepgang van een slikmossel hebt bij jou zijn Britt Dekker en Kelly vd Veer nog atoom geleerde !!
Patrick zei:met je ik spreek geen gemiddelde dames aan .
daarbij als je meer levens ervaring opdoet in je leven zal je er wel achter komen dat :
je van mooie tafels niet kan eten MAAR wel van 1 gevulde tafel ...
er is in het geheel geen bewijs dat behoorlijke aantrekkelijke vrouwen 1 garantie zijn voor betere seks !
dan ga ik zoals jij dat ook zo graag doet even off topic !
in de grote mensen wereld wordt op iedere straathoek wel iemand financieel gebruikt : voorbeeldje in de verzorging de mensen op de vloer komen amper rond die moeten het werk doen . de grote bazen strijken miljoenen op doen niets !
daar hoor ik je niet over
dan plaats je nog eens beschuldigingen die je van horen zeggen hebt ! zonder dat je hoor & wederhoor heb toegepast !
maar waarom heb je dan je vriendinnetje er nog niet voor gewaarschuwd ???
waarom komt ze iedere keer weer terug bij deze organisator ??
en dan je belerende vingertje over drugs .
jij hoef mijn niets wijs te maken wat betreft drugs ..
je moeder ging nog op de fiets naar school toen ik al het nodige met drugs heb meegemaakt !
daarbij zie ik nog genoeg als ik naar de kroeg ga !
als er bij jonge dames iets in het drankje wordt gemikt !!
dus die voorlichting is rijkelijk te laat !
maar als die jonge AMPATANTE OLLANDER ( je ben gesignaleerd )
zijn gelijk niet krijgt ga het ventje drammen en met modder gooien !
dan moet alles en iedereen het ontgelden !!!
dan nog je ben maar een klantje bij melanie en niet meer !
adieu verwende kleuter het ga je goed . :lol: :lol: :lol:
Patrick zei:Buiten dat heb ik zelf vaak zat drugs gebruikt.
creampie adriano zei::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
je kan je nog niet eens aan je woord houden !
ik hoef alleen de naam melanie te noemen en je ga steigeren
Patrick zei:En ja hoor jij hebt er zat naar de spoed zien gaan :lol:
creampie adriano zei:de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet !!
dan ga je verwijten dat iemand anders iets gebruikt !!!
dat is wel met 2 maten meten
dus jij mag wel gebruiken maar een ander niet ??
Patrick zei:En ja hoor jij hebt er zat naar de spoed zien gaan :lol:
dus jij vind het grappig als iemand naar de spoed wordt gebracht omdat een of andere malloot iets bij haar in haar drankje heeft gedaan ??
als er iemand zijn twijfels heeft over dit topic en deze hier uitspreekt en onderbouwd met argumenten
dan komt de ware aard van het beestje boven !
en weer ga de vergelijking met glijmiddel op
maar we weten nu dat door de drugs je realiteit aan het vervagen zijn
als je weer eens 1 keer helder ben lees het dan eens op je gemak terug !
maar vooral ga in therapie want het is niet goed voor je al die boosheid !!
zachlau zei:Ik heb de proef op de som genomen en Patrick's tactiek uitgeprobeerd.
Van de +/- 50 dames die ik toevoegde heeft er slechts 1 mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd. Helaas had ze geen interesse.
Verder heb ik ook geprobeerd om rechtstreeks berichten te sturen (dus niet eerst friend requests), maar daar heb ik geen enkele reactie op gekregen.
Het idee van amateur meiden op deze manier regelen is leuk, maar in de praktijk lijkt het niet te werken helaas.
Misschien is het zo dat de aanhouder wint, maar er gaat dan dusdanig veel tijd inzitten dat je jezelf kan afvragen of dat het waard is.
Het kan ook zijn dat ik te aantrekkelijke meiden aanspreek, en misschien wat lager moet mikken.
@ Patrick, doe je dit nog steeds, en kun je wat tips geven om de kans op succes te verhogen?
Torren zei:Ik heb geprobeert en nu contact met een Turkse meid die wil stappen en afspreken.
Dus verhaal klopt en werkt wel.
Als iemand haar gegevens wil stuur maar PM ze is volgens mij supergeil stuurt me iedere keer berichtjes wanneer we gaan afspreken![]()
naked zei:Torren zei:Ik heb geprobeert en nu contact met een Turkse meid die wil stappen en afspreken.
Dus verhaal klopt en werkt wel.
Als iemand haar gegevens wil stuur maar PM ze is volgens mij supergeil stuurt me iedere keer berichtjes wanneer we gaan afspreken![]()
Kijk maar uit dat haar familie er niet achter komt![]()
Al die moeite om een nacht voor 500 euro met een niet professionele dame door te brengen ongelofelijk :shock:
De helft van de tijd slaap je toch, goed je geeft haar 2 keer een veeg, daar blijft het dan bij
Waarom betaalt men zoveel geld aan een dame die de helft van de tijd naast je ligt te slapen, dan zit het volgens mij wel erg diep.
Zeg dat je het 2x doet ( 1000 euro) voor 2 nachtjes; shocking gewoon.
Koop dan van die 1000 een ticket naar Thailand en van de rest, lig je een hele week met een dame van jou keuze te knallen en ja ook bare
Tsja het dan wel zijn geen Hollandse of Turkse dames, maar je krijgt wel "bangs for your bucks"
Voor mij geen moeilijke keus 2 dames hier of 7 dames daar.
Het geeft toch stof tot nadenken, vind je niet?
Mvg
Naked
Losjes zei:Oneens. Ten eerste zeg je het goed, geen hollandse of turkse maar thaise dames. Die zijn persoonlijk niet mijn type. Een ticket naar thailand kost ook aardig wat centen plus je moet daar nog verblijven en leven. Dus met 1000 red je het waarschijnlijk niet eens.............
naked zei:Losjes zei:Oneens. Ten eerste zeg je het goed, geen hollandse of turkse maar thaise dames. Die zijn persoonlijk niet mijn type. Een ticket naar thailand kost ook aardig wat centen plus je moet daar nog verblijven en leven. Dus met 1000 red je het waarschijnlijk niet eens.............
En ja het verblijf en het leven zit er misschien niet bij, maar die reken je ook niet mee met de Hollandse dame hier die je 2 nachten huurt.
Mvg
Naked