king007 zei:Hier wil ik ook effe op reageren.
Je hebt altijd personen die veel geld hebben en dus veel kunnen spenderen aan dvp's.
Helaas is niet iedereen hetzelfde lot beschoren en moeten deze roeien met de middelen die ze hebben.
Ook ikzelf heb het niet echt breed, maar ik klaag niet. Bovendien word ik nog eens geconfronteerd met mijn fysieke beperking wat toch wel een financiële weerslag geeft op het persoonlijk budget. Een gewone man staat daar niet bij stil, begrijpelijk. Ook zijn de locaties van de dvp's niet altijd even toegankelijk of willen ze jou gewoon niet. En wat ben je dan met je geld ! Niet alles is te koop, hoor.
Dat personen 500 euro willen geven voor een overnachting, dat is hun recht, maar ik kan dit helaas niet veroorloven desondanks ik, gezien mijn leeftijd, nog nooit samen met een vrouw geslapen heb. Mijn gevoel heeft de drang om dit ook eens beleven, maar als je dan geconfronteerd wordt met het financiële, dan is de keuze snel gemaakt. Spijtig genoeg.
Dus, heren, ik wil geen discussies, maar wou dit toch even ter sprake brengen.
Dat is zeker waar. Het is niet goedkoop en ook niet iets wat ik iedere maand doe, sowieso heb ik het al een tijdje niet meer gedaan via facebook. Als je het echt graag wilt zou je er misschien voor kunnen sparen, maar dat is natuurlijk geheel een eigen keuze.