Facebook

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
wat patrick zegt klopt.
heb tot nu toe ook al een drietal dames via fb op bezoek gehad.
waren zelfs 2 die elkaar ook als vriend hadden (maar dit uiteraard niet bekend gemaakt).
allemaal rond de 20, dan is een paar honderd euro voor een paar uur plezier veel geld voor die dames.
en ja, 99% valt gaandeweg het proces af, maarja, je hebt er maar 1 nodig

A

Anonymous

Guest
katholiek zei:
wat patrick zegt klopt.
heb tot nu toe ook al een drietal dames via fb op bezoek gehad.
Gebruik jij dan ook een account met vrouwennaam?

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Ook de dames die op kinky staan hebben facebook. Ga dat hier niet openbaar maken.
Tip: ben je bij een dame thuis geweest kijk ff op het naambordje en zoek in facebook.
Mij al een paar keer gelukt enkel ga ik geen afspraakjes via facebook maken.
Ik weet 2 rijpe dames uit purmerend die zowel op kinky adverteren als face book hebben.
Stuur maar een pm.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
mischien een domme vraag maar wat heb je aan het facebook van iemand waar je al geweest bent en die adverteerd op kinky

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ik snap eigenlijk niet hoe je op Facebook mensen zoekt zonder dat je hun naam kent. Gaat dat dan?

A

Anonymous

Guest
veel vragen maar geen antwoorden ..

er wordt niets bewezen wil niets verder uitleggen .

dit kan in kaatsheuvel zo het bos in ..

A

Anonymous

Guest
geen andere die ervaringen hebben met daten via facebook ??
ook geen verdere uitleg op de vragen die er gesteld zijn ??

zou het dan toch fake zijn net als het fake facebookprofiel van de topic starter ??

Je lijkt net zo'n grote fantast als glijmiddel..

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
geen andere die ervaringen hebben met daten via facebook ??
ook geen verdere uitleg op de vragen die er gesteld zijn ??

zou het dan toch fake zijn net als het fake facebookprofiel van de topic starter ??

Je lijkt net zo'n grote fantast als glijmiddel..

Ik zou eens leren lezen, katholiek geeft ook aan op deze manier 3 dames te hebben gehad. Tevens zijn, als je leest, de meeste vragen al beantwoord. Ook de mensen die mij via pm benaderd hebben, heb ik netjes geantwoord. Enkel de vraag over zoeken op facebook is onbeantwoord. Zal ik even voor je doen knul: nee je kan niet zoeken. Je kan rondklikken en door rond te klikken kom je genoeg mooie meiden tegen.

En als je een beetje normaal gaat redeneren, vrij jonge gozer, ziet er normaal uit, jonge dames snel geld verdienen, voor hun veel geld, dan is het zeer plausibel. Ik zou zeggen neem zelf eens de proef op de som in plaats van het direct af te strepen als fake. Of heb je het al geprobeerd maar helaas geen succes geboekt?

Maar goed speciaal voor jou een bewijsje in de bijlagen.

Ik weet dat je aan het huilen bent omdat ik wat negatiefs over jill zei, maar je komt er wel overheen gozer, ze is tot slot niet je vriendin en je bent gewoon maar een klantje :) Ik zou niet zo gefrustreerd doen, niet iedereen deelt dezelfde mening, plus je schiet er werkelijk waar niks mee op om zo overdreven voor haar op te komen.

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    208,1 KB · Weergaven: 276
  • image.jpeg
    image.jpeg
    230,2 KB · Weergaven: 259
  • image.jpeg
    image.jpeg
    222,8 KB · Weergaven: 274

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Sorry Pattrick , maar wat jij als bijlage stuurt is niets zeggend .......
De kans dat je via facebook leuke dames treft voor een sexdate zal zeer laag zijn .
Dat je een aantal keren geluk gehad hebt is altijd mogelijk .
Let wel diverse dames in het vak hebben gewoon een account op facebook of op
diverse dating sites dus ja de kans is meer dan aanwezig dat de dames die
toezeggen ook al daadwerking in dit circuit actief zijn .

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Sorry Pattrick , maar wat jij als bijlage stuurt is niets zeggend .......
De kans dat je via facebook leuke dames treft voor een sexdate zal zeer laag zijn .
Dat je een aantal keren geluk gehad hebt is altijd mogelijk .
Let wel diverse dames in het vak hebben gewoon een account op facebook of op
diverse dating sites dus ja de kans is meer dan aanwezig dat de dames die
toezeggen ook al daadwerking in dit circuit actief zijn .

Het lijkt me duidelijk dat je iemand aanspreekt via facebook en vervolgens contact hebt via whatsapp om daadwerkelijk af te spreken, maar goed ik begrijp je twijfels. Het is geen geluk hoor, katholiek heeft op deze manier ook dames "geregeld". De dames die ik aanspreek zitten niet in het vak, dat weet ik wel zeker, als ze in het vak zitten zouden ze weten dat 500 voor een nachtje niks is en je leert ze toch wel wat beter kennen. Plus de dames die ik aanspreek zijn niet gemiddeld, als je de meeste dames in het circuit bekijkt zijn dat nu niet bepaald de meest lekkere dames, een enkeling uitgezonderd. Maar goed nog een bewijsje van facebook dan. Dan heb ik wel weer genoeg bewezen. Geloof mij en katholiek, of geloof me niet..

Bijlagen

• image.jpeg
    image.jpeg
    179,4 KB · Weergaven: 307

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Patrick zei:
Het lijkt me duidelijk dat je iemand aanspreekt via facebook en vervolgens contact hebt via whatsapp om daadwerkelijk af te spreken. Het is geen geluk hoor, katholiek heeft op deze manier ook dames "geregeld". De dames die ik aanspreek zitten niet in het vak, dat weet ik wel zeker, als ze in het vak zitten zouden ze weten dat 500 voor een nachtje niks is en je leert ze toch wel wat beter kennen. Plus de dames die ik aanspreek zijn niet gemiddeld, als je de meeste dames in het circuit bekijkt zijn dat nu niet bepaald de meest lekkere dames, een enkeling uitgezonderd. Maar goed nog een bewijsje van facebook dan. Dan heb ik wel weer genoeg bewezen. Geloof mij en katholiek, of geloof me niet..

Ik kan je zeggen dat 500 euro voor een nacht zeker niet veel is maar , ik weet ook dat er zat dames die wel in het vak zitten op deze manier extra verdienen op hun vrije dag . En heel simpel er zijn mooie en mindere mooie dames bij , is smaak afhankelijk en ja als je de gevoelige snaar weet te vinden bij deze dames (zeker als ze geld nodig hebben) dan valt er zeker iets te regelen maar hou simpel in je achterhoofd zodra een dame voor geld met je naar bed wil dan gaat het meestal toch om een dame van plezier , en geloof een ding in dit wereldje de dames vertellen maar zelden de waarheid aan je en als ze iets over zichzelf vertellen dan is het heel vaak nog beperkt .... Desondanks kunnen de dames heel lief voor je zijn als je ze bezoekt en geeft dit jouw ook een plezierig gevoel . In principe is elke dame die sex heeft tegen betaling een DVP al dan niet beroeps .

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Patrick zei:
Het lijkt me duidelijk dat je iemand aanspreekt via facebook en vervolgens contact hebt via whatsapp om daadwerkelijk af te spreken. Het is geen geluk hoor, katholiek heeft op deze manier ook dames "geregeld". De dames die ik aanspreek zitten niet in het vak, dat weet ik wel zeker, als ze in het vak zitten zouden ze weten dat 500 voor een nachtje niks is en je leert ze toch wel wat beter kennen. Plus de dames die ik aanspreek zijn niet gemiddeld, als je de meeste dames in het circuit bekijkt zijn dat nu niet bepaald de meest lekkere dames, een enkeling uitgezonderd. Maar goed nog een bewijsje van facebook dan. Dan heb ik wel weer genoeg bewezen. Geloof mij en katholiek, of geloof me niet..

Ik kan je zeggen dat 500 euro voor een nacht zeker niet veel is maar , ik weet ook dat er zat dames die wel in het vak zitten op deze manier extra verdienen op hun vrije dag . En heel simpel er zijn mooie en mindere mooie dames bij , is smaak afhankelijk en ja als je de gevoelige snaar weet te vinden bij deze dames (zeker als ze geld nodig hebben) dan valt er zeker iets te regelen maar hou simpel in je achterhoofd zodra een dame voor geld met je naar bed wil dan gaat het meestal toch om een dame van plezier , en geloof een ding in dit wereldje de dames vertellen maar zelden de waarheid aan je en als ze iets over zichzelf vertellen dan is het heel vaak nog beperkt .... Desondanks kunnen de dames heel lief voor je zijn als je ze bezoekt en geeft dit jouw ook een plezierig gevoel . In principe is elke dame die sex heeft tegen betaling een DVP al dan niet beroeps .

Een dvp zal nooit voor 500 een heel nachtje bare akkoord gaan. Er zitten wel eens echt lekkere dames tussen natuurlijk, maar deze hanteren vaak al een uurtarief van minimaal 150 (vaak meer) euro, een nachtje kost op zijn minst 1000 en vaak meer. Kortom een dvp zal nooit akkoord gaan hiermee. Tevens zal een dvp vrij makkelijk akkoord gaan met sex voor geld, voor de dames die ik aanspreek moet ik echt moeite doen. Een dvp zal zeggen is goed, maar het kost je wel 1000. Tevens zal een dvp ook vaak eerlijk zijn dat ze het doet aangezien ze willen dat je terugkomt. Ook gaan dvp's vaak niet zo makkelijk akkoord met bare. Die krijgen allemaal enge verhalen te horen bij de ggd, van andere dvp's etc.

Ook heb ik tijdens de dates natuurlijk gesprekken met ze, je ligt niet 13 uur te neuken haha. Dan praat ik ook over dit soort dingen (vaak vragen zij eerst of ik dit vaker doe), soms hoor je wel eens dat ze er over nagedacht hebben het te doen, maar nooit hebbe n gedurft. 1 keer eerder heb ik een meid gehad die zei dat ze dit 1 keer eerder gedaan had, maar dat was pijpen voor 100. Het meest voorkomende wat je hoort is: het geld is wel lekker maar ik moet er niet aan denken dat er een vieze vent van 50'binnen komt met een dikke bierbuik en helemaal behaard en dan lig ik daar een uurtje. iets in die richting.

Zoals ik al eerder zei, je spreekt er een x aantal aan. Laten we zeggen 30. Hiervan zullen 15 negeren / blokkeren. 10 zeggen nee / rot op. 3 willen info maar doen het niet. 2 hebben oprecht interesse en willen na heeeeel veeel vragen wel (in sommige gevallen durft er 1 uiteindelijk toch niet).

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Sorry Pattrick , maar wat jij als bijlage stuurt is niets zeggend ....... .

zulke niets zeggende bijlage's het lijkt wel of glijmiddel terug is !

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
katwesel zei:

Ach jongetje, nog steeds niet over mijn negatieve berichten over jill heen? Zo lang gefrustreerd over een dvp is echt ongezond hoor.. Maar goed, je ziet mijn bijlage in de andere post toch? Dat lijkt me vrij duidelijk bewijs. Ik zou eens verder kijken dan je neus lang is, maar dat is volgens mij moeilijk voor je..

A

Anonymous

Guest
Patrick zei:
creampie adriano zei:
katwesel zei:

Ach jongetje, nog steeds niet over mijn negatieve berichten over jill heen? Zo lang gefrustreerd over een dvp is echt ongezond hoor.. Maar goed, je ziet mijn bijlage in de andere post toch? Dat lijkt me vrij duidelijk bewijs. Ik zou eens verder kijken dan je neus lang is, maar dat is volgens mij moeilijk voor je..

zo snotneus daar ga je weer je probeer weer je gelijk te halen door of topic te gaan !
we hebben het HIER over het fabeltje Facebook !
dan moet je niet gefustreerd ander topic er bij halen

met zulke bewijzen kwam je VRIEND glijmiddel ook !!!
waarvan het meeste dus OOK uit de fabeltjeskrant kwam !

als ik in kaatsheuvel ben dan zal ik daar eens verder kijken , of iets nieuws is te zien .

en het leefde nog lang en gelukkig

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
Patrick zei:
creampie adriano zei:

zo snotneus daar ga je weer je probeer weer je gelijk te halen door of topic te gaan !
we hebben het HIER over het fabeltje Facebook !
dan moet je niet gefustreerd ander topic er bij halen

met zulke bewijzen kwam je VRIEND glijmiddel ook !!!
waarvan het meeste dus OOK uit de fabeltjeskrant kwam !

als ik in kaatsheuvel ben dan zal ik daar eens verder kijken , of iets nieuws is te zien .

en het leefde nog lang en gelukkig

Uhm nee hoor, het is zo overduidelijk. Ik schreef wat negatiefs over jill en gelijk kwam je met een berichtje hier. Een tijdje later kwam ik weer met een negatief berichtje over jill, dit maal over haar organisatie en direct reageer je weer hier. Je probeert me hier belachelijk te maken en als leugenaar af te schrijven omdat je gefrustreerd bent over negatieve berichtjes over jill, elke halve zool kan dat opmerken.

Verder is mijn bericht gewoon ontopic hoor. Ik plaats duideijk een screenshot van een facebook gesprek van 22 november 2015. Ik maak de achternaam van de dame zwart en haar foto, logisch aangezien ik haar privacy respecteer. Dat jij dat niet helemaal snapt is niet mijn probleem. Wat wil jij dan voor bewijs gozert? Jij bent toch niet over te halen aangezien je een gefrustreerd mannetje bent omdat ik negatief over je favoriete jill praatte.

Plus wie is degene die steeds glijmiddel erbij haalt als we het toch over offtopic gaan hebben. Volgens mij was ik 1 van de felste anti glijmiddel personen op dit forum. Maar goed ga jij maar naar kaatsheuvel, dat is ongeveer je niveau inderdaad. Dus meneer adriano, ik ga me niet meer verlagen tot jouw niveau in dit topic. Ik ben de starter van dit topic en heb duidelijk bewijs van facebook geleverd, ook is er iemand anders die zo dates heeft geregeld, katholiek. Het lijkt me dus vrij duidelijk dat het zeker mogelijk is via facebook. Je kan proberen om me een leugenaar te noemen maar de bewijzen zijn geleverd. Verder maak ik geen woorden meer vuil hier aan je.

A

Anonymous

Guest
wie is er nu gefrustreerd ??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
wie is er nu gefrustreerd ??

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik niet hoor? Omdat ik je een gefrustreerd mannetje noem? Omdat ik je niveau het sprookjesbos noem? Dat is ook gewoon zo, je snapt niet echt veel, snugger kom je in ieder geval niet over. Achja als je ziet wat je mij allemaal noemt en verwijt dan kan je een enkele keer zoiets terug verwachten. Verder reageer ik inhoudelijk op jouw berichtjes met vrij "domme" inhoud. Ach nu haal je me toch weer over tot een reactie.

A

Anonymous

Guest
het zal wel jochie slaap zacht ...
welkom in dromenland
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Terug
Naar boven