Esperanza Del Horno (Megan - Amsterdam - studente 18jr.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Ik ken haar vanaf september 2014

Glijmiddel

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Misschien was ze dan net 18. Alle filmpjes en foto's zijn verwijderd van het net. Is het wel dezelfde Megan ( die een masker op wil doen)?

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Als je wilt weten hoe oud ze is, stuur je toch een PM ipv hier een suggestieve discussie te starten. Gewoon vragen aan de persoon in kwestie is toch echt de beste en meest respectvolle weg.

Megan

Snuffelaar
12 jul 2015
10
0
Ik zal eerlijk zijn. Ik ben nu bijna 19.
Toen ik net begon was ik idd 17 maar ik had geldnood. Maar dat was maar even, het meeste deed ik toen ik 18 was inclusief de filmpjes.
Nu ben ik dus 18, bijna 19.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
En waarom zou ik geloven dat de Megan die hier schrijft ook daadwerkelijk 'Megan' is? Een pm gaat ook maar ergens naartoe hè.

Plaats eerst maar even wat leuke foto's op je twitter. En jammer dat de filmpjes weg zijn. Maar je zat in geldnood toen je 17 was? Kon er niemand voor je zorgen? Op twitter noem je nog leuk je ouders, eten enzo.

Vage shit man.

Megan

Snuffelaar
12 jul 2015
10
0
fergiefucksgirls zei:
En waarom zou ik geloven dat de Megan die hier schrijft ook daadwerkelijk 'Megan' is? Een pm gaat ook maar ergens naartoe hè.

Plaats eerst maar even wat leuke foto's op je twitter. En jammer dat de filmpjes weg zijn. Maar je zat in geldnood toen je 17 was? Kon er niemand voor je zorgen? Op twitter noem je nog leuk je ouders, eten enzo.

Vage shit man.

Ik gebruik mijn twitter niet of nauwelijks meer en tegenwoordig verkoop ik mijn filmpjes ipv dat ik ze gratis plaats.
Mijn priveleven gaat jou en anderen verder niets aan maar nee mijn ouders konden niet voor mij zorgen anders had ik geen geldnood ;)

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Ze konden niet voor je zorgen maar je woonde wel bij ze en je ging wel met ze eten? Althans, dat staat op twitter.

En, geldnood lijkt met geen goede motivatie voor dit werk. Zeker niet als je pas 17 bent.

Waar verkoop je je fimpjes? En wie verdient er aan jou?

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Hou eens lekker op zeg. Ze zegt hoe het zit. Heb je duidelijke verdenkingen dat ze slachtoffer is van mensenhandel, doe dan aangifte bij de politie. Maar je bemoeit je nu met dingen die je geen bal aangaan. Respectloosheid ten top dit. Getverdemme.

Je bent in een heel stel threads, betrekking hebbend op meerdere meiden, bezig geweest om met vage niet onderbouwde opmerkingen te suggereren dat er iets mis is. Heb jij een verborgen agenda ofzo? Want dit begint me de keel uit te hangen.

A

Anonymous

Guest
LekkerZonder zei:
Hou eens lekker op zeg. Ze zegt hoe het zit. Heb je duidelijke verdenkingen dat ze slachtoffer is van mensenhandel, doe dan aangifte bij de politie. Maar je bemoeit je nu met dingen die je geen bal aangaan. Respectloosheid ten top dit. Getverdemme.

Je bent in een heel stel threads, betrekking hebbend op meerdere meiden, bezig geweest om met vage niet onderbouwde opmerkingen te suggereren dat er iets mis is. Heb jij een verborgen agenda ofzo? Want dit begint me de keel uit te hangen.
Doe even rustig joh.
Ik kan wel begrijpen dat het verdacht uitziet. En sinds wanneer zijn de dames eerlijk over hun leeftijd!? In dit geval willen men dat ze ouder Is dan ze aangeeft want kan betekenen dat iemand in het verleden betaalde seks hebben gehad met een minderjarige. En dat wens ik niemand.
En wie weet of deze Megan is de Megan van de advertentie!? Kan net zo goed Henk of Martijn zijn.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ik bepaal zelf wel of ik rustig doe, dat ga jij niet voor mij bepalen. Als je verdenkingen hebt, doe je aangifte. Maar dit heet iemand zeer onbeschoft lastig vallen.

A

Anonymous

Guest
LekkerZonder zei:
Ik bepaal zelf wel of ik rustig doe, dat ga jij niet voor mij bepalen. Als je verdenkingen hebt, doe je aangifte. Maar dit heet iemand zeer onbeschoft lastig vallen.
Nou nou, mevrouw mag een toontje lager zingen hoor want ook andere leden mag hun mening uiten. Net als jij en ik.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Als je niet begrijpt dat er een verschil is tussen je mening uiten en iemand lastig vallen is een verder gesprek met jou zinloos.

Oh ja, dat mevrouw is ook weer zo'n grensoverschrijdende opmerking.

A

Anonymous

Guest
Pfff, waar gaat deze discussie nou weer over ? Kan dat ergens anders besproken/uitgesproken worden.
Ze is iig dezelfde Megan die op het vorige forum besproken werd. Over haar werkelijke leeftijd kan je twijfels hebben maar laten we haar het voordeel van de twijfel geven en aannemen dat ze nu meerderjarig is.

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
Het is een forum. Ik stel gewoon wat vragen. Als ik daar geen gewone reactie op kan krijgen, dan niet.

Heb je ook een telefoonnummer, Felicia of Megan?

fergiefucksgirls

Toogplakker
3 apr 2015
185
2
LekkerZonder zei:
Tjesus. Je hebt hoofden en planken. Het spreekwoord kan jezelf wel verzinnen.

Jammer dat je nu een persoonlijke hetze tegen mij begint. Dat is niet mijn bedoeling geweest. Heb jij haar nummer al?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven