A
Anonymous
Guest
- Topic starter
Ik ken haar vanaf september 2014
Glijmiddel
Glijmiddel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fergiefucksgirls zei:En waarom zou ik geloven dat de Megan die hier schrijft ook daadwerkelijk 'Megan' is? Een pm gaat ook maar ergens naartoe hè.
Plaats eerst maar even wat leuke foto's op je twitter. En jammer dat de filmpjes weg zijn. Maar je zat in geldnood toen je 17 was? Kon er niemand voor je zorgen? Op twitter noem je nog leuk je ouders, eten enzo.
Vage shit man.
Doe even rustig joh.LekkerZonder zei:Hou eens lekker op zeg. Ze zegt hoe het zit. Heb je duidelijke verdenkingen dat ze slachtoffer is van mensenhandel, doe dan aangifte bij de politie. Maar je bemoeit je nu met dingen die je geen bal aangaan. Respectloosheid ten top dit. Getverdemme.
Je bent in een heel stel threads, betrekking hebbend op meerdere meiden, bezig geweest om met vage niet onderbouwde opmerkingen te suggereren dat er iets mis is. Heb jij een verborgen agenda ofzo? Want dit begint me de keel uit te hangen.
Nou nou, mevrouw mag een toontje lager zingen hoor want ook andere leden mag hun mening uiten. Net als jij en ik.LekkerZonder zei:Ik bepaal zelf wel of ik rustig doe, dat ga jij niet voor mij bepalen. Als je verdenkingen hebt, doe je aangifte. Maar dit heet iemand zeer onbeschoft lastig vallen.
LekkerZonder zei:Tjesus. Je hebt hoofden en planken. Het spreekwoord kan jezelf wel verzinnen.