Ervaring met Chinese dames ?

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Veel komen uit Spanje waar ze door de lockdown niet kunnen werken. De Spanjaarden treden wel op tegen Prostitutie in welke vorm dan ook. Uitzetting volgt.
Ook daar zal het wel versoepelen en dan gaan ze weer terug.
Een van de dames in Den Haag sprak geen woord Engels maar redelijk Spaans. Was 2 keer zo oud als wat ze zei dus geen deal.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Klopt, die in Brussel spreken ook allen een beetje spaans.

Ik ken wel 2 Roemeense tippels die tijdelijk naar valentia uitgeweken zijn.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ik ben er wel klaar mee met Chinese dames. Al dat gefotoshop. En de meeste toch over de 45 zo niet tegen de 50.

A

Anonymous

Guest
Wel leuk….
Als je zo een Chinese poes heb vol gespoten
Vliegen ze allemaal gelijk een Ninja naar de douche he :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Misschien ter plaatse wel.
Ik doe nu toch alles met condoom na mijn gonnoroe avontuur.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Eerder deze week langsgeweest bij Anna in Schoten.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-heet-anna.htmlEn wat denk je? Het was weer een heel andere dame die de deur opendeed. Zeker 15 jaar ouder, en ze leek to-taal niet op Anna van de foto's.
Maar goed, toch binnengegaan en afgerekend. Het bleek een geile dame te zijn, die heerlijk begon te tz. En ze kon ook heel lekker pijpen.
Nzc geen probleem. Intern doneren ook geen probleem. Ze zei dat ik de eerste zonder condoom was bij haar :).
Schade: 100 euro (1/2 uur) + 50 euro (zc).

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Naar aanleiding van mijn bericht van 27 april in deze topic over hoe sommige Chinese meiden hun winsten maximaliseren, heb ik nu de volgende truck bedacht om hun van hetzelfde laken een pak te geven...

Maak een afspraak van een half uur. Rep met geen woord over NZC. Eenmaal bij haar doe je dan alsof je ervanuit ging dat dit gewoon was inbegrepen (je hebt het gelezen op haar profiel en ze had het op whatsapp niet over extra's). Vervolgens zeg je dat je terug weggaat tenzij ze het alsnog doet voor die 100 euro.

Kans is groot dat ze zich dan nog rap bedenken en overstag gaan. Heb het zelf al 3 keer geprobeerd en 2 keer gelukt.

Bedenkingen.
- Het lukt maar een beperkt aantal keren. De achterliggende organisatie kent na een paar keren je telefoonnummer en heeft dan door dat je de deze werkwijze altijd probeert.
- Boek voor een half uur. Niet voor een vol uur. Zo voorkom je dat de dame je na 30 minuten alsnog naar buiten werkt.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Dat er een organisatie achter schuil gaat boezemt me wel wat schrik in, gelukkig heb ik een prepaid nr van NL.

Lijkt me dat de kans groot is dat dit ooit eens in het nieuws komt en dat men dan de politie op zal zetten.

Het voelt niet goed, deze Chinese toestanden.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
lieverleffe zei:
heb ik nu de volgende truck bedacht om hun van hetzelfde laken een pak te geven...

Maak een afspraak van een half uur. Rep met geen woord over NZC. Eenmaal bij haar doe je dan alsof je ervanuit ging dat dit gewoon was inbegrepen. Vervolgens zeg je dat je terug weggaat tenzij ze het alsnog doet voor die 100 euro.

Je kunt misschien een paar keer geluk hebben maar je pakt er de dames mee, en niet de organisatie die er achter zit. DE dames houden minder over en een volgende keer kom jij of andere bezoekers er niet meer in. Speel het spel netjes of anders niet. Je kunt deze dames beter vermijden dan zien de organisatie erachter vanzelf in dat ze te weinig verdienen.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ze houden zich zelf niet aan gemaakte afspraken. Wie een uur reserveert wordt soms al na 30 minuten wandelen gestuurd. Je krijgt netjes 50 euro terug en je denkt dan: alles ok. Maar op de gang kom je de volgende bezoeker al tegen... In het verleden verschillende keren meegemaakt. Vooral in Antwerpen.

1 klant op een uur levert 200 euro op. 2 klanten op een uur verdienen ze 300 euro aan.

Actie en reactie, zeg ik dan.

PS: ik denk ook wel dat het gerecht daar eens schoon schip gaat maken.

A

Anonymous

Guest
Buiten dat zijn ninja achtige taferelen te verwachten als je raar doet bij chinezen. Heb eens een overval meegemaakt in een chinese snackbar, de overvaller vlooog terug naar buiten hahaha en 3 hakmessen renden er achteraan...dus watch out as they are fast!

Sidcole

Toogplakker
21 jun 2018
27
1
Kijk goed in het spiegelbeeld en dan zie je hoe deze dames zich verfraaien op de foto .. :lol:

Bijlagen

• C88E4801-6356-4C98-913E-51D780F428C8.jpeg
    C88E4801-6356-4C98-913E-51D780F428C8.jpeg
    50 KB · Weergaven: 980
Terug
Naar boven