Ervaring met Chinese dames ?

Wippie2800

Snuffelaar
28 jul 2022
7
0
Lekker al tweemaal gepijpt en geneukt in deze lieve chinese gaatjes. Altijd gestart met hun basisprijs van 100€, op moment vragen ze 50€ ectra en dan komt er geen cd. Kutje volgespoten maar dat vonden ze niet zo leuk, maar ja t was erin hé… lekker

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Ik zie dat je lid van dit forum bent geworden om ons deze avonturen te vertellen. Ik kijk nu al uit naar je hoog etnische volgende bijdragen.

A

Anonymous

Guest
Bizarre ervaring lang geleden met een Chinese dame in de Poeldijksestraat in Den Haag: sex mzc gehad met een Chinese dame (inclusief erg lang haar op haar doos), pakt ze na afloop een teiltje van onder het bed, pist er in en schuift 'm weer terug. Toen kon ik de aparte geur tijdens de wip plaatsen.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
Net terug van Rogier, er stonden er terug 4. 100 euro nzc, business als vanouds...

Ze zijn verzorgd, hebben Iphones, appartementjes zijn top. Wat een zever van die mensenhandel mi... omdat ze de helft van hun inkomsten moeten afgeven... die van de Astraat toch ook aan vitrine huur, die tippels 50 pct aan hun pooier en landen waar het geregulariseerd is 50 pct aan de fiscus gelijk mij... dus in België ook mensenhandel voor de werknemers ? Ik vindxdat die chineesjed happy zijn, kan je niet van die veralcooliseerde junks van Alhambra zeggen. Ook niet van die silli gefrustreerde Astraat barbies

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ik hoop dat snel eens de jonge Chinese meiden naar Limburg komen
En dat eindelijk de Oma's eens in China
aan de haard blijven zitten

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ja ik sta er ook van versteld wat sommigen hier betalen voor 40-50+ dames. Voor 200-250 voor een uur wilt het oog ook wat hoor. Ik wel althans.

Terug
Naar boven