Ervaring met Chinese dames ?

Breeder

Toogplakker
22 jul 2019
69
30
De foto's zijn zo echt, dat het watermerk van de site waarvan ze gejat zijn er nog op staat.

A

Anonymous

Guest
Met Google translate kom je een heel eind ter plekke. Heb op deze manier leuke gesprekken met bijvoorbeeld Jojo van boven de aziatische supermarkt in Brussel. Je spreekt wat in op zijn engels tegen de app en een seconde later staat de zin in het Chinees op je scherm en vice versa. Jojo is misschien niet meer de jongste maar heeft een sexy figuur waar menig jongere alleen van kan dromen. En als het dan met behulp van de vertaalapp ook nog eens een superleuke persoonlijkheid blijkt dan heb je gewoon een fantastische ervaring, elke keer weer.

A

Anonymous

Guest
Met Google translate kom je een heel eind ter plekke. Heb op deze manier leuke gesprekken met bijvoorbeeld Jojo van boven de aziatische supermarkt in Brussel. Je spreekt wat in op zijn engels tegen de app en een seconde later staat de zin in het Chinees op je scherm en vice versa. Jojo is misschien niet meer de jongste maar heeft een sexy figuur waar menig jongere alleen van kan dromen. En als het dan met behulp van de vertaalapp ook nog eens een superleuke persoonlijkheid blijkt dan heb je gewoon een fantastische ervaring, elke keer weer.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Er was in de periode mei – augustus ook in Nederland een kortdurende Chinese invasie met een opvallende overeenkomst: Vrijwel alle Chinezen spraken Spaans.

De meesten wilden veel geld voor weinig. Er zijn altijd wel ergens idioten te vinden die te veel betalen. Dat is ook het businessmodel van deze meiden: Na een week is de markt verzadigd waarna ze verder trekken en een nieuw iemand hun plaats inneemt. Bij sommigen kreeg ik een week na hun vertrek vanuit hetzelfde nummer een foto van een zogenaamd nieuw meisje aangeboden voor 'slechts' 800 euro per nacht. De foto's waren van een meid met een fotomodel figuur maar de foto's stonden stijf van de beauty apps. Heb bedankt voor de eer.

Gezien hun foto's – ik herkende op de achtergrond van de foto's van één van hen de Uffizi in Florence – zijn dit meiden die door heel Europa reizen en telkens een paar dagen/weken blijven. Daarna zijn ze weer weg.

Een ander hoorde ik praten tegen een deur van een zijkamer. Wat bleek? Daarachter zaten nog 1 of 2 meiden of mannen. Weer een ander had haar poes bij wijze van voorbereiding al volgespoten met glijmiddel. En dan nog wel van de goedkoopste soort: made in China.

Veel van de geadverteerde diensten waren een typische bait 'n switch. Schrijven dat ze het doen maar als je aankomt honderd smoezen verzinnen om het niet te doen. Te moe, vandaag niet, of volledig onbegrip simuleren zodat je denkt dat ze je totaal niet begrijpt waarna je de moed opgeeft. Of een zeer slechte uitvoering ('diepe keel seks' blijkt een beetje sabbelen te zijn). Over google translate gesproken… Nadat me dat tweemaal overkomen was stelde ik duidelijke vragen (ja of nee?) waardoor driekwart bij voorbaat afviel.

Verder wordt er driftig van nummers gewisseld. Er waren op een bepaald moment 3 Coco's met drie verschillende nummers en een Lily en Mimi met hetzelfde nummer. Sommigen gebruikten dezelfde foto's maar telkens met een andere naam + nummer. Die kon ik zo blijven volgen op Kinky: Amsterdam, Rotterdam, den Haag, Haarlem, Eindhoven… Zo'n beetje elke stad met meer dan honderdduizend inwoners wordt aangedaan.

Dat ter bevestiging en toevoeging van de eerdere verhalen hier.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Pastore zei:
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-het-sexy-aziatische-meisje.html
Als deze foto's echt zijn :eek: lekker lekker!

Wel opvallend dat ze er nu altijd bijzetten dat het geen fake foto's zijn :lol:

Let eens op de borsten van de eerste foto waar het model op haar zij ligt. Die zijn zo gefotoshopt als maar wat.
Zulke grote borsten gaan normaal gesproken links naar beneden hangen, maar deze lijken met beton gevuld te zijn. it's all about the laws of physics

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Veel van deze Chinese dames hebben in Spanje gewerkt.
Tijdens de corona epidemie daar was er geen werk mogelijk.
Daarna minder klandizie en veel minder geld dan hier (in Spanje verdient men veel minder)
Dus....hoppa, naar Nederland en Belgie dan maar.
En veel verkassen tussendoor, dat maakt opsporing minder makkelijk.
Want deze dames zijn in handen van de zgn slangekop bendes uit China.
mensensmokkel en er wordt grof aan verdient.
Gaat allemaal via via enz.
Lastig op te sporen ook voor de politie/justitie.
Loopt allemaal via China, Turkije, Griekenland, Oostenrijk en dan Duitsland, Belgie en Nederland.
Spanje wordt nu overgeslagen, winst is te weinig.

kanaries

Toogplakker
29 aug 2017
64
17
Treedt 3eoksel bij, Chinese dames tippelen aan de bd Jacquemain in Brussel, nadien naar het pand boven de supermarkt in de Sint-Pietersstraat : je ziet wat je krijgt en onderhandel wat, voor 130 euro een aangenaam uur met massage en bare vrijen.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Jan Steen zei:
Pastore zei:
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-het-sexy-aziatische-meisje.html
Als deze foto's echt zijn :eek: lekker lekker!

Wel opvallend dat ze er nu altijd bijzetten dat het geen fake foto's zijn :lol:

Let eens op de borsten van de eerste foto waar het model op haar zij ligt. Die zijn zo gefotoshopt als maar wat.
Zulke grote borsten gaan normaal gesproken links naar beneden hangen, maar deze lijken met beton gevuld te zijn. it's all about the laws of physics

Interessant, deze pagina.
Foto is nu van een compleet andere dame onder hetzelfde account.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Als je chineesjes zoekt 'what you see is what ypu get...' één adres: Brussel, Tippel Emille Jaqmainlaan, nog nooit teleurstelling opgelopen. Je kan rustig een praatje doen een basic engels, als het klikt kan het niet tegenvallen. Prijs voor eerlijke 30 minuten: 70 euro + 30à50 euro om cdtje te vergeten.

Zoals ze me steeds zeggen: 'Lumba, you have dick like blaaaack maaaaaan' :lol: :lol: :lol:

Doe Jenny , Jojo en Niki de groeten van me,

Rumba

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Alleen ervaring met ze in China. Altijd zonder te neuken en behaarde kut maar ze doen zo raar in bed. Liggen met ogen strak gesloten, hoofd opzij en maken heel veel herrie, kreungeluiden voor mij een slapgooier. Misschien hier anders maar in China doen ze raar en vol haar, raar hard haar. Ieder zijn ding

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gehoord van een Chinese dame die ik ken:
Morgen of overmorgen komt er een jonge Chinese dame.
Advertentie op Kinky.
Geen idee of ze bare doet, dat wist die dame niet. Daar hebben ze het
onderling niet over (volgens haar dan)
Dus hou Kinky in de gaten zou ik zeggen.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Jan Steen , kijk even naar onder bij , waar kan ik terecht ,, bij filipino, chinees staat dat ze in Rotterdam komt

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Sidcole zei:
Kijk goed in het spiegelbeeld en dan zie je hoe deze dames zich verfraaien op de foto .. :lol:

Dan nog één keer ter lering ende vermaeck: hoe je met beauty apps een 20-jarige van een 80-jarige kan maken. Alle, maar dan ook Aziatische meiden maken daar gebruik van.

Terug
Naar boven