Ervaring met Chinese dames ?

Deket

Toogplakker
16 nov 2018
115
2
Wel ik ben een aanhanger geworden en kan toch spreken over ervaringen in en uit de gehele wereld
Ja,het is waar dat er vaak anderen met hetzelfde telefoonnr en advertentie werken,maar dan ga je assertief maar respectvol weigeren
je moet ze ook weten te zitten,in Brussel vind ik het adres bij de Rogierplein altijd prima,over het hotel aan de Vleur,,,hoor ik andere verhalen
Ook in Antwerpen ; het voormalige klein rusthuis niet ver van de grote markt vond ik telkens subliem,maar hoor andere geluiden betreffende Chinatown, dus de van Wezembeek
indien je lukraak gaat kan het een mijnenveld zijn,ze zitten zelfs in dorpjes te Limburg en de Ardennen tot aan de kust
Desanietemin,ga ik graag,te graag, nzc vinden ze normaal,klaarkomen in de mond kost niets extra
plus vind ik vooral hun orale kwaliteiten,lang zwart haar en zeer zachte huid

Randoll

Snuffelaar
8 okt 2019
16
1
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-asian-baby-10.html
Deze Dame ben ik een tijd geleden eens gaan bezoeken in Diest .
Adverteerde met NZC maar alles was met MC . Ik heb er niet verder op aangedrongen omdat het altijd wel gokken is met die Chinese meisjes .
Foto's kwamen wel overeen met de dame waar ik mee afgesproken had.
Sex was goed maar het moest nogal snel gaan want er stond al een volgende klant te wachten .

Half uurtje geboekt en stond op 20 minuten al terug buiten.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Ondertussen toch met een stuk of 3 van die Chineesjes afgesproken. 2 in Antwerpen (zijstraat vd Grote Markt) en eentje in Schoten. Contact via sms. Àltijd gokken wue de deur opent maar steeds een vriendelijke chinese dame, wel ong. 30 à 35 jaar, maar steeds tz,nzc zonder probleem. Intern doneren nooit een probleem. Ik beschouw ze als een goei cumdump adres zonder al te veel verwachtingen, dan valt het altijd mee.

Lmc1

Toogplakker
6 feb 2021
49
0
Had er ondertussen ook een vijftal. Leeftijd en foto kloppen wel helaas nooit. Veel photoshop. Bare geen probleem maar die vrouwen willen wel nooit intern doneren... taal is meestal lastig.
Zoals destroyer zegt: snelle cumdump maar voor kwaliteit zoek je best elders...

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Alsof de aziatische dames alleen met hun leeftijd spelen , reken er maar op dat vele cq alle dames wel met hun leeftijd spelen (hopenlijk wel 18+ of in vele gevallen 21+ ) Verder zijn er veel meer dames waar nzc geen probleem is maar dan niet intern klaarkomen ook dit is niet alleen is specifieks voor aziatische dames , wees blij dat je hem er zo in mag hangen . Anaal ook hier zijn er genoeg aziatische dames die dit aanbieden net als dames uit andere windstreken maar ook velen die dit niet willen . Vergeet niet dat jij de enige bent die hun bezoekt en daarbij hebben de dames nog altijd zeggenschap over hun eigen lichaam en mogen ze zelf bepalen hoever ze gaan met de "zakelijke"overeenkomst alleen men moet zich wel aan de afspraken houden anders heb ik ook zoiets van ..... en ook dit gebeurd bij dames uit alle windstreken , ja zeggen en uiteindelijk tijdens de daad ineens beweren dat dit niet afgesproken is of alleen voor extra betalen ..... Denk hierbij na als je extra betaald dat je de markt voor vele aan het verpesten bent .

Als ik dan lees dat de chinese dames hier aan nzc door voor 150/30 min dan ga ik wel een blokje om ..... maar goed ieder zijn keuze ..
Ik wacht wel om naar andere landen in europa te gaan om deze lieve dames te bezoeken en voor leuke prijzen .

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Even jullie aandacht voor een manier waarop Chinezen ons trachten op te lichten!

Het is nu al enkele maanden dat ik geen Chinese meiden meer bezoek. Omwille van de mensenhandel en het netwerk dat erachter schuil gaat.

So what, zal je denken. Inderdaad. Ware het niet dat ik op 2 maanden tijd al 2 keer whatsapp contact heb ontvangen van op het eerste zicht aantrekkelijke Chinese/Hongkongese jongedames.

De eerste zou naar België komen en dacht (zogezegd) dat ik Meneer Li was die de tickets moest regelen. Mijn alarmbellen gingen al direct af want waarom spreekt ze die aan in het Engels en niet in het Chinees. Soit ik leg haar uit dat ze de verkeerde voir heeft. Geeft niets, dan kan ze ineens vrienden maken voor als ze hier is. We hebben wat contact nu en dan. Ik hou haar aan het lijntje. Maak ze af en toe wat leugens wijs als ze persoonlijke vragen stelt. Ik had haar eigenlijk toen al kunnen blokkeren, maar tja... Als dit sexy konijn echt naar België ging komen, dan wou ik haar wel neuzen. Dus het contact ging nog verder. Na een tijd begon ze over investeringen in crypto's. Toen ben ik direct gestopt, want ik herinnerde me enkele artikels over knappe Chinese meiden die via Tinder op zoek gingen naar slachtoffers die ze verhalen wijsmaakten over onvoorstelbare winsten met crypto munten.

Deze week een andere meid met de vraag of we elkaar kenden, want ik zat in haar contacten. Weeral Hong Kong. En ja hoor. Na amper 4 dagen ging het weer over investeringen in crypto. Tssss.

Hieronder een artikel over deze vorm van oplichting

https://www.smallbizgeek.co.uk/chinese-scammers-hk-girls-tinder/
Ikzelf heb nooit op Tinder of DateInAsia of zo gezeten. Het enige contact dat ik had met Chinezen en Hongkongezen was via de dames van plezier en hun handlers hier. Dus volgens mij is dat de link.

Weet ondertussen al van een collega wandelaar van bij Brugge dat hij bijna 200 000 euro kwijt is hiermee.

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
lieverleffe zei:
Even jullie aandacht voor een manier waarop Chinezen ons trachten op te lichten!

Het is nu al enkele maanden dat ik geen Chinese meiden meer bezoek. Omwille van de mensenhandel en het netwerk dat erachter schuil gaat.

So what, zal je denken. Inderdaad. Ware het niet dat ik op 2 maanden tijd al 2 keer whatsapp contact heb ontvangen van op het eerste zicht aantrekkelijke Chinese/Hongkongese jongedames.

De eerste zou naar België komen en dacht (zogezegd) dat ik Meneer Li was die de tickets moest regelen. Mijn alarmbellen gingen al direct af want waarom spreekt ze die aan in het Engels en niet in het Chinees. Soit ik leg haar uit dat ze de verkeerde voir heeft. Geeft niets, dan kan ze ineens vrienden maken voor als ze hier is. We hebben wat contact nu en dan. Ik hou haar aan het lijntje. Maak ze af en toe wat leugens wijs als ze persoonlijke vragen stelt. Ik had haar eigenlijk toen al kunnen blokkeren, maar tja... Als dit sexy konijn echt naar België ging komen, dan wou ik haar wel neuzen. Dus het contact ging nog verder. Na een tijd begon ze over investeringen in crypto's. Toen ben ik direct gestopt, want ik herinnerde me enkele artikels over knappe Chinese meiden die via Tinder op zoek gingen naar slachtoffers die ze verhalen wijsmaakten over onvoorstelbare winsten met crypto munten.

Deze week een andere meid met de vraag of we elkaar kenden, want ik zat in haar contacten. Weeral Hong Kong. En ja hoor. Na amper 4 dagen ging het weer over investeringen in crypto. Tssss.

Ikzelf heb nooit op Tinder of DateInAsia of zo gezeten. Het enige contact dat ik had met Chinezen en Hongkongezen was via de dames van plezier en hun handlers hier. Dus volgens mij is dat de link.

Weet ondertussen al van een collega wandelaar van bij Brugge dat hij bijna 200 000 euro kwijt is hiermee.

200 000 :shock:
Crypto moet je ook gewoon lekker zelf doen, genoeg europese /nederlandse apps hiervoor. Ik heb zelf helemaal niets met chinese dames, naast dat hele mensenhandel aspect heb je hier idd die oudere dames en die zijn gewoon niet aantrekkelijk in mijn ogen. Mooie Aziatische dames zijn toch in mijn ogen Vietnamese en Filipijnse dames, sommige indo's en japanse en dan houd het toch wel op.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Wat lees ik nu
Hebben alle Chineesjes….
Hun kutje spontaan geschoren :lol: :lol: :lol:
Allez wa ze in de advertentie schrijven dan he :roll:

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Snap niet dat er nog steeds forumleden zijn die klaarblijkelijk de gok nemen en deze dvp's bezoeken.
Kunt beter uw geld opdoen aan loterij/krasbiljetten hebt er dan nog iets aan.

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
dirkA zei:
Snap niet dat er nog steeds forumleden zijn die klaarblijkelijk de gok nemen en deze dvp's bezoeken.
Kunt beter uw geld opdoen aan loterij/krasbiljetten hebt er dan nog iets aan.

Helemaal mee eens. En als het wel lukt hou je alleen maar de Chinese mafia mee in stand.
Mijn enigste verklaring hiervoor is dat veel Aziatische landen nog een heel erg strikte lockdown hebben of in ieder geval regels hebben voor toerisme/reizen. Meeste landen zitten nog altijd op slot/potdicht of heb je verplichte quarantaine bij binnenkomst. Europa heeft dit niet en die dames moeten toch aan de bak van hun pooiers, dus dumpen ze nu hier al die dames die normaal gesproken in andere landen zouden zitten.

Dat is mijn theorie hoor, ik weet niet of dit waar is. Maar dat het grootschalige mensenhandel is staat buiten kijf. Misschien hypocriet want met de meeste oost europese dames is dit natuurlijk ook het geval. Maarja voelt toch beter, zo een dame kan in ieder geval zo met de auto, trein en of relatief korte vlucht met vliegtuig terug naar huis/familie/ander leven……

Ruckertje69

Toogplakker
29 jan 2020
31
2
lieverleffe zei:

Ik heb nu zelf ook contact met iemand van Hong Kong, na een week begon ze ook over investeren op de wisselkoersen. Ik laat ze doen, en ga hierop niet in. Had ook het whatts app contact gekregen van een broker... Die maar een maand WhatsApp heeft, ook verdacht...

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
In Amstelveen zitten een paar Chinese dames.
Anna, Yuki Yuki en Sofia, ik ken inmiddels Anna en Yuki Yuki kan niet anders zeggen dan dat het prima bare ervaringen waren.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
The Destroyer zei:
Ondertussen toch met een stuk of 3 van die Chineesjes afgesproken. 2 in Antwerpen (zijstraat vd Grote Markt) en eentje in Schoten. Contact via sms. Àltijd gokken wue de deur opent maar steeds een vriendelijke chinese dame, wel ong. 30 à 35 jaar, maar steeds tz,nzc zonder probleem. Intern doneren nooit een probleem. Ik beschouw ze als een goei cumdump adres zonder al te veel verwachtingen, dan valt het altijd mee.

Zijn er actuele advertenties misschien, je zou me helpen, want ik zie door het bos de bomen niet meer waar ik moet zijn.
Zoek een aziatische meid of trans tot 35 jaar met goed service.

Alvast bedankt.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Enige Chinese meiden die ik ooit geneukt heb waren allen in China. Nooit een condoom gezien. Ze zijn wel altijd ongeschoren daar. Maar ja, aan deze info heeft niemand iets hier vrees ik.

Rob1960

Snuffelaar
30 aug 2018
11
3
Op kinky kan je zoeken op Aziatische vrouwen. In Budel en Haarlem zitten er nu een aantal. Sommige zaten eerst in Rotterdam en daar van heb ik er 1 van gehad. Alles zonder en mocht het filmen ook

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Chinese die in Brugge ontvangt op hotel bij kinepolis was niet van plan condoom te nemen en er blank op te zitten.
Gezien haar afkomst heb ik toch maar rubber gekozen

luc123

Toogplakker
13 dec 2018
33
11
hoeveel heb je betaald om dan eventueel er blank op te zitten en voor hoelang had je betaald?

Terug
Naar boven