Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er was een te kort aan aandacht vanuit het moderatie team. Nu help ik sinds een weekje... 1 lid verbanen.Hun hebben geen moderators de hele zomer die gerapporteerde reacties & topics niet kan verwijderen. En als r wel op eens iemand is, sturen ze leden met vakantie.
Misschien eerst zorgen dat het forum word onderhouden. Ook is het vrijwilligerswerk. Het is toch aan hun.
laat andere posters ongemoeid.
Je slaat de spijker op zijn kop. Het is moeilijk om als moderator iedereen tevreden te houden.Modereren geeft altijd gedoe.
Van mij zijn ook wel wat postjes verwijderd. So be it.
Nou ja, je zag het zelf hoe het hier aan toe ging de laatste maanden. Niet zo vreemd eigenlijk.Twee in de ban in een week?
Dat vind ik ingrijpend, het overstijgt de taak van een moderator naar mijn idee.Zeker in langere post wis ik momenteel op/aanmerkingen die NIETS toevoegen. Puur vanwege de leesbaarheid van een topic. (een recensie topic moet geen chat worden die onleesbaar is)
Je weet het zelf, het ontspoort binnen no-time, en dan is het feest begonnen. Grote vraag is dan; wat valt onder leesbare bijdragen? Voor ons allemaal is dat verschillend, zou ik zeggen. Die ene heeft r wat aan, de andere niet. Moeilijk dat te generaliseren zo dat het gestroomlijnd is voor het hele forum.Het is de verantwoordelijkheid van de poster zorg te dragen voor leesbare bijdragen.
Dat lukt in de meeste gevallen goed. Wie daar niet of onvoldoende in slaagt krijgt geen reacties op zijn bijdrage.
Het regelt zich van zelf.
Dit is ook mijn punt. Voor de ene is het wel nuttige info. Voor een ander niet. So be it. Ook staat het nergens in het reglement dat wij "alleen leesbare" reacties moet plaatsen. Wat valt dan daaronder? Dat is puur de interpretatie van de moderator zelf.Van mij is een postje verwijderd omdat de moderator vond dat het geen bijdrage leverde aan de discussie.
Twee in de ban in een week?
Ik kwam niet verder dan één in 14 jaar!
Die had het echt te bont gemaakt door een gewaardeerde deelnemer zwart te maken.
Dat betekende twee keer forumregels overtreden. Dat was goed voor een life time vakantie.