Enige moderator op het forum!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
We hebben de titels "Legende" "ervaringsdeskundige" "toogplakker" enz
Kan die titel niet afgepakt worden na een ban? Dan denken ze wel een beetje na voor ze zich zo gedragen.

Veranderen in "snotneus" of "puber" mag natuurlijk ook 🙈🤣

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Als iedereen hier nou voornamelijk aan het posten was, voor zijn titel dan zou het misschien helpen @Spleetjeszynlekker , maar ik verwacht niet dat dit zo is.

Alhoewel :unsure: , misschien staat het wel goed op je CV? Als je weer eens gaat solliciteren ;).

Tijdens de sollicitatie:

"Ik heb goed nieuws voor u toekomstige werkgever. Ik was "Ervaringsdeskundige" maar dat ben ik sinds 2 weken niet meer, ik ben nu smeerlap".

"Uhm, en waar is dat sollicitant?"

"Op het neuken zonder condoom forum meneer" .....

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Ik hoop toch stiekem wel dat mocht zo'n beslissing komen dat de titel smeerlap dan blijft, of behaald word bij een lagere aantal posts🤣

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Ik weet precies wie op redelijk wat Posts zit of niet is ook helemaal geen issue je moet gewoon recenseren klaar.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Op het moment dat je de nadruk legt op je "moet" recenseren spreek je jezelf al tegen. De regels van de site verplichten je helemaal tot niets. Dus je "mag" recenseren.....

je moet inderdaad niks.. je mag alles lezen :) je mag ook altijd vragen stellen :) voor anderen die het antwoord weten op jouw vraag geld wel hetzelfde natuurlijk.. die moeten ook niks.
Het is nu eenmaal wel interessanter om te antwoorden wanneer je weet dat mensen goed omgaan het de informatie die je gaat geven en dat je weet dat die persoon ook teruggeeft wanneer die een keer wat informatie heeft ;)..

De eerste stap is gezet door mensen die recensies posten, die hebben reeds gratis informatie verschaft en is voor iedereen te lezen, er staat best veel geschreven... wil je meer, heb je simpelweg meer kans als je ook actief deelt en deelneemt.

dus "moeten" nee... maar wil je meer kans maken op goede antwoorden, ja dan toch wel :)

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
Daarin geef ik je helemaal gelijk. Ik geef alleen aan dat je niets moet. Ook info geven op een vraag moet niet.

Negeer die persoon / de vraag van die persoon dan gewoon ipv te antwoorden dat hij niets bijdraagt.

De persoon kiest er dan vervolgens voor om daar weer op te reageren. Zo krijg je hele discussies en wijk je te veel af van het onderwerp.
Dus eigenlijk vooral het reageren "moet" niet op personen die niets bijdragen.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens.. well alles met respect uiteraard. Maar vergis je niet, er zijn (helaas) best wat "leden" die dit dus niet snappen. Als we het niet melden dat dit een beetje de consensus is hoe je aan meer informatie komt dan krijg je van hun kant uit nog meer irritatie en geschreeuw van "er wordt nooit geantwoord blablabla".. Het hoeven geen discussies te worden, dat is meestal ook niet de bedoeling als zoiets gemeld wordt. De persoon die niet reageert, legt op dat moment alleen uit dat de persoon die nieuw is of gewoon weinig heeft gedeeld hoe ze hun deelname moeten aanpassen om in de toekomst wel antwoord te krijgen.

Dat dit soms met iets te grove woorden gebeurt ga ik niet ontkennen, maar als je niks zegt weet je het ook niet. Stukje opvoeden zullen we het maar noemen :) .

Spleetjeszynlekker

Toogplakker
30 apr 2023
39
33
dan krijg je van hun kant uit nog meer irritatie en geschreeuw van "er wordt nooit geantwoord blablabla

En wat gaan ze doen als je op bovenstaande reactie ook geen antwoord geeft 🤔🤔🤔

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
gaat me er niet om dat ik bang ben for escalatie anders dan geschreeuw... dat geroep dat we zo streng en gemeen zijn tegen nieuwkomers is gewoon niet de juiste houding. Want dat is helemaal niet zo, we willen gewoon ofwel zeker zijn dat de persoon netjes omgaat met de informatie ofwel weten dat we er op termijn ook leuke info van terug zien (bij voorkeur beide natuurlijk!). Ze moeten toch op de een of andere manier erachter komen hoe ze wel verder komen op dit forum?

Nogmaals ik ga niet ontkennen dat dit vaak verkeerd verwoord word, hoe je de boodschap brengt staat los van dat ik vind dat we het wel moeten kunnen zeggen hoe het nu eenmaal werkt.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Je mag zeggen hoe het allemaal werkt, maar dan gelijk te gaan kijken of schrijven van jij ben nieuw en je heb niet genoeg geschreven en je vraagt alleen maar. Je moet ze wel een kans geven zodat ze iets kunnen schrijven. Maar als er een tegen antwoord komt, wordt er zo lekker gereageerd door bepaalde mensen van ik weet beter en naar mij moet je luisteren, want ik heb veel gereageerd op vanalles. Dat moet ophouden, het is zoals hier geschreven is je mag reageren maar moet niet. Sommige leden nemen door geen genoegen mee en blijven maar door zeuren. Lijkt wel of ze vroeger het sukkeltje van de klas waren en zo hun gram willen halen.

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Klopt, er zijn voor ieder lid geen quota's te behalen hier.. maar ik kan me wel begrijpen dat voor sommigen de ervaringen die ze opgedaan hebben in het veld, soms zenuwslopend, kosten oplopend enz, het nogal een dooddoener is als er gewoonweg een vraag gesteld word zonder enige energie te steken in de info die ze eigenlijk willen. Ga er op uit, onderzoek, en breng hier verslag uit.
Daar hoeft inderdaad niet zoals sommigen doen extreem op gereageerd te worden.
Ik probeer alleen te zeggen dat soms de info die gevraagd word, niet voor koek en ei ingewonnen is door sommige antwoordgevers.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Daar heb je gelijk in, maar ze hoeven niet te reageren op de vraag. Het lijkt erop dat sommige leden reageren om te reageren en dan daarmee door blijven gaan tot vervelens toe. En die reageren op elke topic die er is, en gaan daar ook zo door met de reacties. Voor mij is het, als het mijn niet zint of is dergelijks dan reageer of antwoordt ik niet.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik reageer ook vaak niet op onderwerpen die me nauw aan het hart liggen, om het zo maar eens te zeggen. Er wordt veel onzin uitgekraamd door lieden die niets over zo'n onderwerp weten, er totaal geen ervaring mee hebben. Dan denk ik laat ze maar brullen.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Hun hebben geen moderators de hele zomer die gerapporteerde reacties & topics niet kan verwijderen. En als r wel op eens iemand is, sturen ze leden met vakantie.
Misschien eerst zorgen dat het forum word onderhouden. Ook is het vrijwilligerswerk. Het is toch aan hun.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven