NZCFOREVER
Toogplakker
- 28 mei 2024
- 115
- 159
Wat een gezeur om niks. We moeten de beheerders dankbaar zijn dat ze dit forum mogelijk maken! Ja er zit af en toe wat spam tussen, simpel rapporten en negeren, zo moeilijk lijkt me dat niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals jijzelf dat doet.Er zitten teveel gasten die alleen maar de hele dag commentaar lopen te geven op andere en berichten lopen te rapporteren voor niks.
Dan zal je je hier wel thuisvoelen. Gezellig hoor. En vergeet niet op de rapporteerknop te drukken, want dat is bijna net zo leuk als belletje trekken, of op alle knopjes in de lift drukken. Bwoehahaha!maar het grote gros hier is echt rijp voor een inrichting.
Er zitten een paar goeie jongens tussen zoals @IYANBYAG en @kapteinrld
Ja eens! Een verklaring kan zeker veel schelen (voor mij dan). Stoor me aan het spam verhaal en mag actief op gemanaged worden maar alle begrip als dat even niet kan natuurlijk. Of dat het nieuw beleid is. Kan ookJammer, want de mods deden een prima job. Er is tot nu toe geen verklaring gegeven, en dat is ook jammer.
heb je het nu over je "vriendjes" je doet me aan een president denken veel roepen maar dan wel zonder inhoud , ga in de politiek zou ik zeggen past erg goed bij jeEr zitten een paar goeie jongens tussen zoals @IYANBYAG en @kapteinrld maar het grote gros hier is echt rijp voor een inrichting.
Maar gelijk heeft hij wel.heb je het nu over je "vriendjes" je doet me aan een president denken veel roepen maar dan wel zonder inhoud , ga in de politiek zou ik zeggen past erg goed bij je