Enige moderator op het forum!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Wat een gezeur om niks. We moeten de beheerders dankbaar zijn dat ze dit forum mogelijk maken! Ja er zit af en toe wat spam tussen, simpel rapporten en negeren, zo moeilijk lijkt me dat niet.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Natuurlijk zijn we de beheerders dankbaar. Maar het gaat niet alleen om spam. En rapporteren heeft weinig zin als dat niet opgepakt wordt door moderators. Nogmaals, we weten dat het vrijwilligerswerk is. En we zijn dankbaar. Het ging ook altijd goed. Maar de laatste twee weken is het duidelijk minder, er is her en der ingegrepen, maar het gros is blijven liggen. Jammer, want de mods deden een prima job. Er is tot nu toe geen verklaring gegeven, en dat is ook jammer.

NZCFOREVER

Toogplakker
28 mei 2024
115
159
Weet je wat jammer is, dat wanneer er in vakantietijd even 2 weken minder aandacht voor het forum is er gelijk mensen beginnen met; het is jammer dit, het is jammer dat. Ik heb zelf jaren lang een forum beheert en ik kan je melden dat dit soort reacties niet motiverend werken. Een reactie zijn ze jou niet verschuldigd!

Ik zie trouwens zo vaak berichten gerapporteerd worden, waarvan ik denk, waarom in godsnaam. Het is uiteindelijk aan de beheerders wat ze ermee doen. Elke lud afzonderlijk ook nog informeren over de keuze lijkt mij onbegonnen werk.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Alle lof voor de beheerders. We zijn allemaal volwassen genoeg om te weten hoe we zouden moeten reageren en wat wel en niet mag. Als we daar rekening mee houden en met normale normen en waarden dan hebben de beheerders een stuk minder werk. Respect voor elkaar!
Ik ben benieuwd hoe veel tijd t bijhouden van zon forum kost en is dat te combineren met de hobby die de beheerders waarschijnlijk ook hebben :)

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
@NZCFOREVER je maakt het weer lekker persoonlijk. Ik zeg toch nergens dat elk lid persoonlijk geinformeerd moet worden? Communiceren is ook een vorm van moderatie. Maar jij maakt er meteen verantwoording afleggen van. Heb ik nergens gezegd. Er zijn inderdaad onzinmeldingen, niemand betwist dat het een hoop werk is. Maar te beweren dat het demotiverend werkt voor de moderators als iemand in feite zegt dat zij gemist worden is een hyperbool die ik graag aan jou overlaat.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Blijkbaar kunnen nieuwe leden direct berichten plaatsen zonder dat deze eerst moeten worden goedgekeurd.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Er zitten teveel gasten die alleen maar de hele dag commentaar lopen te geven op andere en berichten lopen te rapporteren voor niks.
Zoals jijzelf dat doet.
Alleen maar berichten over de hi bby club en commentaar op anderen.
Dus jij geeft dan ook teveel commentaar en de rapporteerknop weet je ook te vinden?

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Dit bericht is gerapporteerd.
Daar lijkt het wel op ja, kleuters zijn het.

Als ik moderator was had ik leden die steeds voor niks rapporteren een ban gegeven.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Maar gelukkig ben jij geen moderator.
Leden die steeds hetzelfde te melden hebben ook maar ban geven.....
Negeren werkt het beste denk ik, maar jij bent gewoon te nieuwsgierig
wat we over jou schrijven dus dat doe je niet.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Paultje59 : Dat valt mij ook op. Was bij mijn eerdere berichten dus niet zo. Zo iig een verbetering zijn als dit terugkomt.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Dit bericht is gerapporteerd.
Misschien door prive omstandigheden het forum even op een laag pitje gezet.
Kan ik mij alles bij voorstellen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ach kurtcobainarnhem: met je 10 berichten - allemaal opmerkingen trouwens en geen recensies -
ben je ook maar een marginaal lid hier.
Ik plaats ook veel opmerkingen maar ook recensies, jij nog geen één.
Katwesel recenseert ook nog dus niks alleen maar negatieve reacties van hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven