Elke Trans doet zonder...

Privatd

Toogplakker
15 okt 2016
64
64
Net zoals bij vrouwen die het niet openlijk aanbieden, of waarvan ik weet dat het op sympathie gebaseerd is, vraag ik het nooit op voorhand.

Tot nu toe heeft dat voor mij goed gewerkt.

Maar het draait wel sterk rond vertrouwen hebben in jezelf en weten dat je meestal sympathie kan opbouwen.

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
Zelfs die welke zeggen nooit zonder te zullen doen neuken uiteindelijk wel zonder. Kort geleden zelf nog aan de hand gehad, uiteindelijk zei ze tijdens onze date I want to cum in your ass, en omdat ik dat bij haar wel zag zitten heeft ze me uiteindelijk (mits wat extra finantïele stimulatie) twee keer lekker bare genomen. Uiteindelijk denk ik dat elke shemale het wel zonder doet.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Zelfs die welke zeggen nooit zonder te zullen doen neuken uiteindelijk wel zonder. Kort geleden zelf nog aan de hand gehad, uiteindelijk zei ze tijdens onze date I want to cum in your ass, en omdat ik dat bij haar wel zag zitten heeft ze me uiteindelijk (mits wat extra finantïele stimulatie) twee keer lekker bare genomen. Uiteindelijk denk ik dat elke shemale het wel zonder doet.
Toppen doen ze sowieso nog sneller bare dan bottom. maar ook bij bottoms toch ook 90% succes rate ongeveer

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
Vergeten er bij te vermelden dat ik al reeds twee jaar regelmatig bij haar kwam, maar telkens nee bare deed ze niet, tot verleden week dan op eigen initiatief...

slutmaster

Toogplakker
29 okt 2021
39
51
@slutmaster toch ben ik/zijn wij benieuwd naar naam en rugnummer. 😉
Jammer maar dat ga ik dus niet doen, ze heeft me uitdrukkelijk gevraagd om haar niet expliciet te vermelden en daar hou ik me dan ook aan. Heb een goede band met haar en dat wil ik zo houden. Uiteindelijk gaat het er hier over dat (bijna) elke shemale het wel zonder doet, en dat punt is toch wel degelijk bewezen denk ik.

BiTinneke

Toogplakker
2 sep 2019
185
68
Ik ben verslaafd geraakt aan trans films en ben nu op zoek naar een bare trans met tieten en niet te dik. Wil veel zaad geven en ontvangen..iemand aanrader?

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Tinneke toch, transen bare neuken en dan je ziektes doorgeven aan de dames bij Kung.

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
Transgender personen zijn niet de enigen die ziektes kunnen overdragen. In onze gemeenschap zijn we allemaal vatbaar voor infecties. Het onbekende is zowel beangstigend als opwindend.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
In zie geen ALGEMEEN onderwerp bij de trans fora dus zal deze maar moeten doen. Is toch een beetje de babbelplaats hier. Ik heb voor de vasten mij voorgenomen van 40 dagen hoeren te neuken. Het is me tot nu toe gelukt en er zullen in de loop van de week al reeds enkele reviews komen!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@L'Amour Toujours! Tijdens de ramadan mag je toch geen hoeren bezoeken, laat staan deze neuken!? En wat te denken van door arme moslimas? Staan AVD 40 dagen droog!

Terug
Naar boven