Elke Trans doet zonder...

slash4y

Toogplakker
9 jun 2018
108
48
Je moet eerlijk zijn tegen jezelf, als je zonder condoom neukt, loop je het risico besmet te raken! Wie de mensen ook zijn. Het heeft geen zin om achteraf spijt te hebben, je moet ermee leren leven. Dit is mijn standpunt, of de persoon nu besmet is of niet, er verandert niets. Ik ben testen aan het doen.

tjappie

Toogplakker
21 nov 2019
42
65
Ik ervaar hetzelfde als de topic starter. Bezoek dan wel niet heel veel shemales maar als ik terugdenk aan 2024 heb ik letterlijk elke shemale (stuk of 5 dus kleine hoeveelheid) die ik heb bezocht direct bare gedaan op de eerste date. Niet omdat ik er per se op aan drong maar omdat de shemale in kwestie gewoon op mijn blanco staaf ging zitten of er klaar voor ging liggen zonder ook maar aanstalten te maken om een condoom te pakken. Dus ik ben het wel met de stelling eens het lijkt gemeengoed te worden.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@Pastore

Heeft er mee te maken kijk iedere kerel wil zonder condoom neuken sproeien die handel

Een trans is natuurlijk twisted anders doe je zoiets niet maar ze zijn in hun hoofd net zo verzot op bare dan wij omdat dat stemmetje in hun hoofd ook nooit nadenkt.

Dus dat is zeker zo

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
de vraag is of zij in hun kont een verschil voelen als je ze met of zonder neukt...

• Like
Waarderingen: Babs

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Toch doen bijvoorbeeld in de Geleenstraat niet alle transen aan bare. Daar zijn er 2 of 3, die ik ken.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
Mijn ervaring is ook dat shemales het vaker zonder doen en dit zonder specifieke afspraken. Mijn eerste ervaring waarbij ik vroeg aan een shemale om mij te neuken was dat ze ging liggen, mij op haar beval, een beetje olie op haar eikel en zo langzaam bare op haar liet zakken.. Gina in villa tinto probeerde mij ook bare te nemen door massage aan te bieden waarbij haar eikel half in mijn aars gleed door de olie maar toen ze gevraagd om condoom om te doen. ..ook eerste ervaring met Anouk begon met condoom maar toen we na paar standje van positie wisselden, liet ze mij duidelijk voelen dat ik er bare in mocht daar haar aars tegen mijn eikel te duwen voor ik een condoom had kunnen pakken. Daarba nog paar keren bezocht en er werd nooit naar condooms gezocht. Naomi in schipperskwartier doet het bare met elke klant volgens mij..

zorro

Ervaringsdeskundige
11 mei 2017
313
78
heeft gina een adv op redlights of..
met naomi bedoel je kandra - jesus groot apparaat

MarcoV

Snuffelaar
7 mrt 2017
11
9
Niet iedere trans hoor. Saray vroeger in het skw neukte echt niet zonder. Ambar van linkeroever ook niet. Anouk en Gina van skw wel. Maleena heeft mij 1x bare geneukt maar dat was in een geile opwelling. We waren al klaar en ik bukte om mijn broek te pakken en plots schoof haar pik zo naar binnen en neukte mij nog een paar minuten door. Daarna niet meer gelukt. Maar denk dat 75% het wel bare doet.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
75% met elke klant en 25% die het ook doen maar niet met iedere klant maar alleen degene die ze goed kennen.
Uit zeer betrouwbare bron vernomen.

hblack4swing

Toogplakker
14 nov 2019
39
16
heeft gina een adv op redlights of..
met naomi bedoel je kandra - jesus groot apparaat
naar mijn weten geen adv van Gina te vinden

en Naomi is niet Kandra maar slanke shemale in skw, ook daar geen adv van te vinden ( heb recensie geschreven)

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Wanneer transen geen nzc in de advertentie hebben staan, maar waarvan je wel vermoedt dat ze het doen; vragen jullie altijd vooraf of ze bare aanbieden of kom je er tijdens de date vanzelf achter?

Terug
Naar boven