Elena, Achterdam 11K2

Circles

Toogplakker
3 feb 2017
109
11
Weer eens naar Alkmaar getogen en Elena was meteen beschikbaar. Eerst wat langer laten pijpen totdat lul hard genoeg was en daarna Elena bovenop. Helaas verslapte mijn lul hierbij door de vele lube en na trekken staand doggie gefinisht :) :D Is een heerlijke dame om eens in de zoveel tijd te bezoeken. Kosten €70,-

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vanavond ook geweest lekker soppen in dat lekkere kutje van der,, zei in doggy op het bed en ik er achter naast het bed..
Lekker volgespoten!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Naar mijn mening nog wel..!
Dec/jan was ze der voor het laatst in Italië
Tegen mij zei ze dat ze der wel om denkt met klanten en corona.. Ze hoest nog niet naar mijn mening!! Succes het blijft een hele mooie meid om te neuken!!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
underkoffer zei:
is het een goed idee om Elena te bezoeken, zo kom nog al vaak in Italie

In principe geldt dit voor elke dame, je weet nooit wie haar eerder bezocht hebben en of deze personen uit een besmet gebied komt.

Dieperin

Toogplakker
1 sep 2015
73
28
Je gaat toch niet vertellen dat je wel bare neukt maar bang bent voor corona??
Bizar.
Mja dit word erg off topic

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Hiv en de meeste andere soa's zijn stukken minder besmettelijk dan Corona, dus zo gek vind ik dat niet.

En dat geldt zeker als je in je omgeving mensen uit risicogroepen hebt of ermee omgaat, voor werk of prive, die je niet wilt besmetten.

Bij een Soa is voldoende om er geen sex mee te hebben. Dat is hier een stuk lastiger...

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Overigens wel onzin om specifiek op Elena te wijzen, geldt voor alle dvp bezoek denk ik. En al lang niet meer alleen italie.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo alle aannames er weer uit gehaald, gaan we weer verder met recensies

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Lees net op hookers, dat Elena haar kunstjes nu in Antwerpen aanbied, Hoop dat ze daar niet blijft, en haar weer in de toekomst in Alkmaar kan bezoeken

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ik hoop dat iemand uit Antwerpen haar herkent en haar kamer nummer hier meld ,,ik ga volgende week zaterdag dan eens kijken bij der!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Voor de gene in Antwerpen die haar nog niet kenne..
Blond haar ,,muchien met extensions tot voorbij der schouder
1,70 lang?
Mooie volle kont strakke buik zandloper figuur mooie volle b/c cup
Tattoo op der linker bovenarm van een leeuw,op der enkel en schuin op de onderbuik volgens mij?
Altijd hoge string en mooie bh vaak in een vel kleurtje!
Groene of lichtbruine hakken en bandjes aan!
Zou mooi wezen als iemand haar herkend,, loop daar anders te zoeken naar spet in een hooiberg in Antwerpen! Hoor het graag! ;)

Terug
Naar boven