Elena, Achterdam 11K2

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Na een paar rondjes lopen en wachten . Kwam elena vrij
Heerlijk genoten van haar weer . En vooral doggy

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
👌 ze was er dus wel!! ,,en volgespoten!?,, ;)
Ik heb bij haar al menig keer loggen roeren in een creampie van een ander!..

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Ik was vandaag weer geweest bij der voor en heerlijk potje sex!!
Ze weet nog niet wanneer ze naar huis gaat voor vakantie ,,maar hou maar rekening met eind november!! ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Net in Alkmaar geweest maar Elena was er niet!! :? Zal van de week nog een kijken op de achterdam bij der!!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Elena is al naar huis ben ik bang voor nu al bijna een week niks van der gezien.. Nu zit er een andere dame op der kamer! Eentje uit nl aan het plaatje te zien!!

Bef870

Snuffelaar
2 sep 2019
9
1
Laatst ook een keer geweest. Is een lekkere meid, maar raffelde het bij mij wel af, had een slechte dag denk ik, pijpen is wel hemels bij haar. Wel lekker volgespoten, weet niet of ik nog een keer ga. Beetje rare na smaak wegens het afraffelen.

Circles

Toogplakker
3 feb 2017
109
11
Heb Elena weer bezocht, prettig dat ze terug is van vakantie. Eerst wat langer laten pzc, waarbij ze je geil aankijkt en daarna bovenop, toen was het snel gebeurd :D ;) Nababbel was ook leuk.

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Iemand elena vandaag nog gezien .
Ben van plan naar haar toe te gaan maar wil niet meer dan 1.5 uur voor niks naar Alkmaar toe rijde

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Vanavond weer geweest bij der!
Ze had er al vlink wat gehad vannacht ze voelde nog warm aan dat ik er was ,,eerst lekker laten pijpen waarna ze er boven kwam zitten!
Lekker afgemaakt in doggy goed door kunnen pompen en afgemaakt met een volle creampie. Ik was niet de eerste vandaag met een creampie,, was soppen bij der!! :D ;)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Van de week ook weer geweest..
Heerlijk genoten van der zachte lichaam weer lekker afgemaakt met een geile creampie!! Heerlijk gewoon!! :D ;)

Terug
Naar boven