Elena, Achterdam 11K2

mark5

Snuffelaar
26 jul 2015
15
0
Inderdaad puffy nipples, thanks :) .

Ben benieuwd of zij het was, dan is het een nieuw parreltje. (Helaas niet voor mij, zal haar type wel niet zijn :cry: )
Gr. Mark

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Bankie gaat vandaag op onderzoek uit, kleine kans dat er wat te beleven is laat staan Mona bare op 11k2..... maar je weet nooit. Jullie horen vanmiddag

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
ik ken deze dame al een heel tijd,, met der werk maar ook privé een beetje.. Ik ben gisteren bij der lang geweest en na de sex nog een lang verhaal met haar gehad,, begon ze der over ,,ze weet dat ze op hookers staat maar nu begon ze der over dat er veel meer mannen komen dat ze het nzc willen doen en dat ze heeft gehoord dat via via , dat er wordt gezegt dat ze het zonder doet op internet maar dat is niet zo zegt ,, ze werd der wel een beetje kwaad over.. :? We zullen zien..

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
Ja wie weet, het zou wel een mooie aanvulling zijn in Alkmaar. De andere twee bare dames ben ik wel klaar mee eigenlijk. Zolang we haar maar met respect behandelen gaat ze het misschien wel doen.

Het is een mooie dame die ook gewoon netjes bleef dat ik het vroeg, ik ben ook wel eens weg gescholden. Ja ik wil het graag zonder maar verder ben ik een fatsoenlijk mens hoor haha

honda258

Snuffelaar
22 okt 2015
1
0
Vorige week was Elena een paar dagen niet op 11K2 aanwezig, toen stond er kennelijk een Mona. Degene die nu aan Elena vragen of ze nzc doet, krijgen allemaal te horen van niet, lijkt me logisch.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Kom net terug uit Alkmaar, en gelukkig was Mona ook aanwezig, dus mijn dag kon niet meer stuk.
Gelukkig herkende zij mij nog, en wist van onze afspraak van vorige week.
Dus vragen naar de mogelijkheden was niet van belang, € 50,00 afgetikt, en we konden van bil gaan.
Ga nu niet beschrijven wat we gedaan hadden, dat kan je lezen in mijn eerste bericht over haar, kan enkel wel zeggen, dat het zeer relaxed was, ik denk hoe meer je komt, er dan ook meer tijd is voor een leuke gesprek.

Nu nog even een beschrijving van haar: (want is dit nu Elena of toch Mona).
Lang (tot over de schouders) blond krullend haar,
Enigszins puffy tepels,
Tattoo's: Op de rechter enkel & buik enigszins rechts & schouderblad rechts (achterzijde)
Nog wat gegevens uitgewisseld, zodat ik haar kan bereiken als ik weer naar Alkmaar kom en dan weet dat ze aanwezig is.

P.S. Ga niet vragen om haar gegevens, want die geef ik niet, probeer die zelf maar van haar te krijgen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
bankstelturbo zei:
We kunnen dus concluderen dat underkoffer de geluksvogel is van het stel😂

Hahahaha, ik kan mij niet voorstellen, dat ik de enige bent, met wie Mona bare gaat.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Nu de kogel door de kerk is kan het er wel uit.. Ik kom al sins 2015 bij der en bijna gelijk deden we het bare wat we nu nog steeds doen kom geregeld bij der. ik mocht het er nooit met iemand over hebben van haar en dat respecteerde ik ook. Ze zegt dat ze nzc niet met andere doet nou dat kan ook in de ijskast :? We zullen zien wie er nog meer de gelukkige worden , want een lekkerding is het zeker dus respecteer haar..

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Ik denk dat we voorzichtig moeten kunnen concluderen dat het om Elena gaat (ex Utrecht). Die voldoet volgens mij aan de beschrijving en bare raider bezoekt de bewuste dame al sinds 2015 terwijl Elena al vrij lang in Alkmaar werkt op 11 k2. Daar komt bij dat Mona een nieuwe dame zou zijn en dus niet in 2015 daar werkte.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
hooked zei:
Ik denk dat we voorzichtig moeten kunnen concluderen dat het om Elena gaat (ex Utrecht). Die voldoet volgens mij aan de beschrijving en bare raider bezoekt de bewuste dame al sinds 2015 terwijl Elena al vrij lang in Alkmaar werkt op 11 k2. Daar komt bij dat Mona een nieuwe dame zou zijn en dus niet in 2015 daar werkte.

Deed ze daar ook al bare hooked,, of was dat op hookers onder het nmc verhaal. Volgens mij op hookers werd verteld dat ze eerst in Amsterdam werkte..

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Dat weet ik niet. Ik heb haar een paar jaar geleden in Alkmaar gezien en vond haar een mooie meid (in gele bikini met opvallende tattoo) maar ik was voor iemand anders gekomen dus ben niet bij haar geweest. Ik heb later naar info gezocht en heb ergens gelezen (zou heel goed hookers geweest kunnen zijn) dat zij in Utrecht heeft gewerkt voor de sluiting. Ik heb ook ergens vaag in mijn achterhoofd dat zij Zuid Amerikaans zou zijn....maar dat weet ik dus niet meer 100 pro.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ik ben ook eigenlijk niet zo verbaasd, Elena was heel geliefd bij een andere schrijver op Hookers die erg graag bare gaat, waar ik ook wel eens mee pmde. Toen ik polste of Elena wellicht ... schreef hij´ ´nee wil ze absoluut niet´, maar net iets te zeker..., ik geloofde het niet zo dat hij dan toch zo vaak zou gaan...

Maar ik heb het toch maar nooit gewaagd... Ze heeft voor mij ook wel iets strengs -hoewel ze ook heel lief kan kijken-.
Nu zal ik het dus eerstkomende maanden ook maar even niet proberen hahaha.

groet,
69

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Zuid-Amerikaans is voor zo ver ik weet niet,, ze gaat altijd met een vriendin van der met de auto terug naar huis. ze zegt uit Italië te komen regio roma,, voor zo ver ik weet en wat ze mij vertelt..

Terug
Naar boven