Elena, Achterdam 11K2

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Vanmiddag even nog snel langs de Achterdam geweest, in de hoop Lizzy of Andrea te treffen.
Bij de kamer van Lizzy was alles donker (dus niet aanwezig),
In de kamer van Andrea zat een hollandse Milf.
Dus ik denk dat beide dames even naar huis zijn voor de paasdagen.

Verder over de Achterdam gelopen totdat ik langs 11K2 langs liep en daar een mooie blonde dame naar mij lachte en tikte, dus op de weg terug maar ff naar haar deur gelopen.
Start tarief is € 35,00 maar ik vroeg of er meer mogelijk was, voordat ik daar een antwoordt op kreeg, moest ik ff binnen komen.
Ze vroeg aan mij wat ik dan wilde, ik zei alles zonder condoom, dus suck en fuck,
ze keek mij aan, en zei dat, dat wel mogelijk is voor € 100,00, waarop ik lachte dat ik dit te veel vond, gelijk zakte ze naar € 70,00, waarop ik zei, dat ik maar € 50,00 bij mij had.
Dat zegende liep ik haar kamer uit, maar ergens kreeg ik wel het gevoel dat het wel moet kunnen.

Nog ff op de Achterdam gelopen, peukie gedaan op de burg, en weer terug de straat in.
Toen ik weer bij nummer 11 in de buurt kwam, knikte ze naar bij, en vroeg of ik binnen wilde komen, waarop ik zie, je weet toch wat ik wil en hoeveel ik bij mij heb.
Ja zei ze, laten we het maar doen.

Binnen ff een wasje gedaan, onderwijl kleed zij zich uit, en moet zeggen dat ik haar toch wel een hele mooie vrouw vind,
zelfs mooier dan Andrea en Lizzy.
Blonde gekrulde haren, slank figuurtje en een paar mooie echte cup B / C borsten.
Nu was mij haar weleens eerder opgevallen, maar ik dacht z'n dame gaat nooit zo ver, zo zie je dus maar dat je je daarin flink kan vergissen.

Nu speelde het weer ook niet mee, liepen niet meer dat ± 15 wandelaars op de Achterdam, dus veel klanten waren er niet voor de dames,
Misschien daarom dat dit nu mogelijk was.
Pijpen deed ze best wel heel lekker, maar ik zei na verloop van tijd, dat ik wilde neuken, ze vroeg welk standje ik in gedachten had, waarop ik zei, kom jij maar op mij.
Ergens verwachte ik te horen dat ik niet in haar mocht komen, Maar Nee ik kon gewoon mijn gang gaan, dus lekker in haar gespoten.

Tijdens het na wasje nog ff gesproken met haar, ze spreek goed engels, en als naam verstond ik Mona.
En ze werkt dagelijks, al neemt ze soms weleens een dagje vrij, 11K2 is ook haar vaste kamer.
Moet ook inmiddels al 'n paar jaar daar werken.
Met 3 kusjes afscheid genomen, wel met de vraag of ik de volgende keer gewoon weer voor € 50,00 mag binnen stappen,
en dat was voor haar geen probleem.
Dus ze gaat mij zeker weer eens zien en voelen.

P.S nog ff op Hookers gekeken, maar kan daar niets vinden over 'n Mona in 11K2, dus heb ik wel de goede naam gehoord,
Mocht iemand meer weten of ze echt Mona is, dan vul het hier maar aan

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Volgens hookers staat daar de blonde Elena , kan het mis hebben muchien is die verhuist.. Ben er al een tijdje niet geweest op de achterdam..

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
bare raider zei:
Volgens hookers staat daar de blonde Elena , kan het mis hebben muchien is die verhuist.. Ben er al een tijdje niet geweest op de achterdam..

Klopt dat las ik ook op hookers, misschien gebruikt ze nu een andere naam, want ik verstond echt Mona.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
bare raider zei:
Op hookers wordt gezegd dat gister avond der kamer donker was en dat ze op wallen stond.. :?:

Ik heb er toch echt gistermiddag geneukt, en daarbij zei ze ook nog dat ze hier dagelijks werkt,
Dus zal het toch niet Elena zijn geweest

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
bare raider zei:
Op hookers wordt gezegd dat gister avond der kamer donker was en dat ze op wallen stond.. :?:

Klopt dat haar kamer dinsdag avond donker was (20.00). Misschien naar huis en s middags nog even haast om laatste reisgeld te verdienen... Hopelijk weet ze haar belofte aan Underkoffer dan nog bij terugkomst...
Dat van die Wallen lijkt me een verschrijving, lees achterdam...
69

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
69lover zei:
bare raider zei:

Klopt dat haar kamer dinsdag avond donker was (20.00). Misschien naar huis en s middags nog even haast om laatste reisgeld te verdienen... Hopelijk weet ze haar belofte aan Underkoffer dan nog bij terugkomst...
Dat van die Wallen lijkt me een verschrijving, lees achterdam...
69

Ik zal het jullie volgende week kunnen vertellen, want heb ik 'n ritje Alkmaar in de planning staan

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
underkoffer zei:
Verder over de Achterdam gelopen totdat ik langs 11K2 langs liep en daar een mooie blonde dame naar mij lachte en tikte, dus op de weg terug maar ff naar haar deur gelopen.
Was ze echt blond of geblondeerd? Als ze echt blond was dan was het niet Elena, want die is geblondeerd.

Ik ben vaak bij Elena geweest omdat ze goed pijpt ZC en in het begin heb ik een paar keer gepolst of ze ook zonder wou neuken, maar daar wilde ze toen niets van weten. Maar dat kan natuurlijk veranderd zijn.

Ik hoop dat het veranderd is, want Elena is gewoon een lekker ding en een leuke meid met een geweldig lijf die ik dolgraag zonder zou neuken :cool:
Alhoewel ik haar één keer bij daglicht gezien heb, toen ze een keer haar kamer uitkwam, en toen viel ze toch een beetje tegen haha!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
449
Er zwerft (wat kamers betreft) wel een blonde dame met de zelfde kenmerken over de achterdam weet alleen der naam niet , laatst zag ik der nog staan..

mark5

Snuffelaar
26 jul 2015
15
0
Afgelopen Donderdag middag langs geweest, stond een geblondeerde dame van 27 jaar en stelde zichvoor als Mona.
Bood alleen pijpen zonder aan, nog gevraagd of er meer mogelijk was met bijbetalen maar wees dat resolut af.
Bij mij in iedergeval niet meer mogelijk.
Dame had op haar rechterbeen een tatouage van een rozen tak.
Ook op haar enkel meen ik me te herinneren dat ze een tatouage had.
Verder waren haar pijpkunsten uitstekend tot geweldig te noemen.
Ze zoog totenmet de laatste druppel er uit.
Had een a/b cupje met puffin tepelhoven. (Of hoe je dat ook zegt)
Jammer dat zij de diensten niet leverde want ze is precies mijn type.
Verder sprak ze ook goed engels.

Gr. Mark

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
@mark5 Puffy nipples is de term waar je naar op zoek was denk ik. Tepels zoals die van Tracy Lords.

Terug
Naar boven