Eigen advertentie via afspraakjes

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Dit topic gaat precies over Afspraakjes en niet over afspraakjes.

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Geachte modeator,

Naar mijn bescheiden mening gaat het laatste bericht in dit topic van collega relaxalex over de site SJ en niet over de site afspraakjes.
Mag dat bericht dan hier gehandhaafd worden?

Ik hoop dat hiermee topicvervuiling wordt tegengegaan en ik heb niets tegen relaxalex zelf!
Ik zal ik dit topic niet meer reageren tenzij ik zelf een ad plaats op afspraakjes oid.

Met groet,

Noorman

60 minute man

Toogplakker
19 jul 2019
44
4
Zoals Re: advertentie via afspraakjes
Bericht door beffer007 » 20 jan 2016, 14:40
heb ik op Sexjobs ook een adv geplaats reactie zijn vaak huisvrouwen 80% voor 1 date te krijgen is lastig hoor.
Problemen met kids opvang kunnen daardoor sumier daten haken ook af , Fakers, of meiden van 25 die extreem hoge bedragen vragen 500€ pu
Lang vissen dus& tijdrovend om van 9 v/d 10 koren van het kaf te scheiden en elle lange mails verder.
Ik nu prijs!!!! uit Roosendaal leuke blonde dame uit czech republic een carrièrevrouw 34 jaar die hier al jaren woondt .
Geen tijd voor 1 man te zoeken ook wel weer elle lange mails :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ik heb niet NZC in mijn adv gezet schrikt af TIP!!!
Bij haar was ik er bang voor NMC zou worden idd er lagen wat pakjes durex klaar :mrgreen: :mrgreen: :evil: :evil: :evil: :evil:
Likken Zij begoen te pijpen ik nog eens likken ze werd zo geil ze me naar boven trok en ik kon er zo in!!! :p :p :p :p
Droom v/d bare fans toch?? ik ben er vandaag voor de 3e keer geweest wat 1 beest is die damen!!!
Kwam helemaal los nu 1e&2e date lange gesprekken op de bank maar vanmiddag gelijk naar de kamer ze kon niet wachten!!!
Ze wil heel veel variatie in sex dus deze keer niet beffen maar meteen neuken en ze wilde dat ik klaar kom in haar mond zoog me hellemaal leeg!!!
ze begint op leuke manier leiding te geven .
Laat me wel verassen verlopig een blijvertje ze wil dat ik volgende keer op haar kantoor kom voor personeel komt sex daar te hebben!!!
Ik ben vervangen voor haar sex toy ze heeft ook geen intresse in andre mannen dit is voor langere tijd voor mijn 1 voorwaarden van haar.
Sorry heren geen pm voor Email en telf # aub
Desalniettemin voor de snelle sex geloof ik niet je bij Sexjobs moet wezen en niet veel reackties verwachten op je advertentie.
Maar idd afentoe advertentie omhoog plaatsen en de dvp advertentie gebruiken tot er 1 goede naar boven komt op je advertentie.
Amateuren v/s dvp is andre topic ik merk wel verschil hoor klein ding is al constant tellefoon die bij de dvp afgaat etc etc.
success heren.........

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Ik heb sinds een kleine 4 maanden ofzo een advertentie geplaatst op sexjobs. En ik moet zeggen de aanspraak valt me absoluut niet tegen. Van getrouwde vrouwen in de leeftijd van 35-50, maar ook meiden van 19 en 20 (andere leeftijden ertussen natuurlijk ook :))

Laat ik voorzichtig zeggen een reactie of 15 te hebben gehad, waarbij zeker 10 dames bare en intern doneren geen enkel probleem vinden. Vooral de "jongere" dames niet :)

Heb de advertentie naar aanleiding van hier gemaakt, dus bedankt voor de inspiratie ;-)

A

Anonymous

Guest
Mag ik vragen wat voor foto's jullie in de advertentie zetten?

Het lijkt mij dat vrouwen net als op Tinder nette (en recente) gezicht en lichaam foto´s willen zien voordat zij een seks afspraak maken met een vreemde man. En juist een gezichtsfoto zou in mijn privéleven voor veel problemen kunnen zorgen waardoor gezien de risico's, en tijdinvestering een dvp een betere keuze is.

Johan12

Toogplakker
11 dec 2017
64
41
Ik heb net ook even naar de website van Afspraakjes gekeken. Wat opvalt is dat alles advertenties door iedereen te zien zijn. Ze zitten niet in een afgeschermde omgeving. Als je dus een advertentie met foto plaatst dan kunnen je buren, vrienden en familie die ook (bij toeval) zien. En ook je tel nr en mail adres. Of kun je ook onzichtbaar / anoniem een advertentie plaatsten? Dit geldt ook voor SJ!

cream4u

Toogplakker
16 mei 2015
39
45
Heren zowel Afspraakjes als Sexjobs... daar is mij iets opgevallen. Als ik daar iets van een oproep of advertentie plaats of zelfs op een advertentie reageer. Dat mijn (Gelukkig voor alleen mijn sexcontact e-mailbox) vol stroomt met Spam, Fake en Phishing e-mail. Er zit bijna niks zinnigs bij dan alleen maar ROTZOOI!! Valt dat bij niemand op of ben ik echt de enige hier?

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Ik gebruik de tijdelijke e-mail adres functie van Apple.
Het is onvoorspelbaar wanneer je veel of bijna geen spam creëert. Zodra het teveel wordt gooi ik het adres eruit.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
De Man zoekt Vrouw rubriek heeft vandaag 10 pagina's à 10 advertenties per pagina, totaal ongeveer 100 nieuwe advertenties geplaatst op deze dag, en de dag is amper begonnen! En de Vrouw zoekt Man rubriek, heeft slechts één pagina, met welgeteld 6 (oude) advertenties! Ik denk dat hier toch wel sprake is van het naald in een hooiberg principe.

Wellicht kun je als jonge gespierde gast met een XXL formaat nog wel goede reacties krijgen, maar ik denk dat dit niet de moeite waard is voor de meeste.

Wat betreft die spam; ik vermoed dat Afspraakjes de adverteerders dit toestuurt, als onderdeel van hun 'marketing' activiteiten. Nooit je eigen email adres gebruiken! Gmail is gratis en heeft één van de beste spamfilters, je kunt er oneindig aanmaken.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
De meeste van die advertenties in man zoekt vrouw zijn fake. Daar kijk je zo doorheen. Kijk eens naar de betalende rubrieken. Daar is in de laatste jaren amper iets veranderd, altijd dezelfde adverteerders. Die site is gewoon uitgedoofd. Iov de 70000 bezoekers/dag zoals ze zelf beweren zullen het er eerder 700 zijn.

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik heb wel succes gehad met adverteren via afspraakjes. Zo een leuk stel gevonden die graag een DP wilden doen. Ze reageerden op mijn advertentie.
De vrouw was wat gezet en tijdens de date gebruikte ze zoveel glijmiddel dat ik geen enkel gevoel in mijn pik had.
Dus dat was op zich wel geil maar niet voor herhaling vatbaar. Het is bij 1 keer gebleven.

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Laatst een topdate gehad. Indische meid van 25. Heeft een vriend, maar reageerde toch op mijn advertentie.
Paar emails gestuurd en daarna op een anonieme chatapp verder. Later fotos uitgewisseld en wat een plaatje. Echt alles erop en eraan. Super knap, mooi figuur en wat bleek? Ook nog eens voor alles in🤩

Nu heb ik dat weleens vaker gehoord met afspraakjes via mn advertentie, dus wel eerst zien en dan geloven. Ze gaf ook aan zonder lekkerder te vinden en doordat ze al een tijd een vriend had, ze te vertrouwen was daarin. Ook was ze gek op anaal zei ze.

Hierna kort erop afgesproken in een hotel overdag wat voor beiden beetje centraal lag. Daar aangekomen bleek ze in het echt nog leuker te zijn.
Naar de hotelkamer, waar het feest begon.

Door de gesprekken die we gevoerd hadden, waren we beide al super geil dus meteen tongzoenen en mekaar aflikken. Broek van haar uitgetrokken en haar volgas begonnen te vingeren en beffen. Ze kwam keihard klaar achter elkaar en kneep mn hoofd er zowat vanaf haha. Tussendoor kreunde ze; jesus wat kan je dit goed, dus goed voor het zelfvertrouwen haha. Kutvocht droop eruit en ze smaakte heerlijk, heb elke druppel en straal opgelikt!

Ze begon met pijpen waarbij ze echt zo diep mogelijk ging. Gaggen, kokken, hele draden spuug alles zat onder. Wat vind ik dat toch geil!

Daarna in diverse standjes keihard geneukt, waarbij ze ook weer echt krijsend klaarkwam diverse keren, vooral als ik dr keel met beide handen hard vastpakte. Tussendoor ook lekker weer gelikt en gepijpt, waarbij er niets eerst werd schoongemaakt. Heerlijk dus.

Tijdens het neuken keek ze me aan en schreeuwde ik wil dat je me helemaal volspuit!. Nou toen ze dat zei was het 3 halen en kwam ik zo hard en veel klaar het bleef dat kutje instromen. Ze bleef lekker liggen en zag er alles er zo uitstromen. Werd meteen weer geil.
De receptie bleef opeens bellen, maar mooi niet opgenomen. Denk dat de buren geklaagd hadden haha.

Paar minuutjes gelachen en gepraat en weer dat heerlijke kutje gaan likken en daarna een kussen onder de kont neergelegd, haar daarop gelegd en op mn hurken begonnen met neuken. Ze was weer zeiknat en aangezien ze aangaf dat ze anaal geil vond, was dit het moment om te testen.

Ik drukte mn pik tegen dr sterretje aan, waarbij ze me meteen geil aankeek en bleef aankijken. Ik dacht dat ik gek werd. Drukte mn pik er een stuk in en ze schreeuwde van genot. Ze maakte dr sterretje zelf nog wat natter met dr vingers die ze in dr mond deed en daarlangs haalde en weer aflikte en herhaalde dat een paar keer. Ik dacht dit gaat niet lang duren haha.

Ik stak mn pik in 1x helemaal in dr reet en ik dacht dat ik in de hemel was. Begon zo diep als ik kon te raggen en ik voelde al dat ik moest komen. Op het moment dat ik zei ik ga komen, schreeuwde ze ik kom en kwam keihard klaar en doordat ze alles aanspande, de blik op haar en haar geluid kwam ik ook keihard klaar en spoot ik dr reet helemaal vol. Echt intens samen klaarkomen tegelijk en ook op deze manier.

Daarna geen puf meer, nog een tijdje nagepraat etc en daarna ieder onze weg weer gegaan.

Als ik het zo teruglees kan ik het niet geloven eigenlijk haha. Denk dat dit wel mn nr 1 is. Straks maar even een berichtje sturen haha

Terug
Naar boven