Eigen advertentie via afspraakjes

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Heb al wel eens geneukt via een advertentie op Sexjobs, maar dat was altijd met condoom. Ik was altijd erg voorzichtig omdat ik niet weet wie er reageert met welke bedoelingen. Deze week kreeg ik een reactie via email en had daar een goed gevoel bij. Na paar keer over en weer mailen overgestapt op kik en ik wilde voor het eerst snel afspreken. Zij zag dit ook wel zitten dus vanochtend in de auto gestopt naar haar huis. Ze wilde geen vluggertje dus we hebben rustig wat gedronken en gepraat om uit te vinden of we beiden wel echt wilden neuken met elkaar. Dit bleek het geval dus ze nodigde me uit naar haar slaapkamer. Daar hebben we gedaan wat velen hier doen: neuken, neuken en nog eens neuken. Geen condoom gezien en ze begon er ook niet over. Ze wilde een kleine vergoeding om af en toe wat met haar kinderen wat extra's te kunnen doen. Natuurlijk help ik haar graag, aangezien ze heerlijk neukt. We gaan elkaar nog vaak zien.

Conclusie: soms heb je gewoon geluk en moet je die kans grijpen.

jeedee35

Toogplakker
24 mei 2019
76
26
Als je gewoon even in de rubriek man zoekt vrouw rond kijkt, vind je genoeg inspiratie om er zelf iets van te maken lijkt mij. Gewoon jezelf zijn en duidelijk aangeven wat je zoekt. Zo heb ik zelf ook wisselende reacties gehad. Het blijft zoeken naar die speld in de hooiberg, maar heb er inmiddels een aantal kunnen vinden op die manier over de afgelopen jaren. Vooral geduld hebben. Op advertenties met een foto heb ik niet duidelijk meer reacties gehad als zonder foto. Ik denk dat het vooral over de inhoud van je bericht gaat en of de dames daar dan iets bij voelen dat bij hun past.

Basvdh

Snuffelaar
8 nov 2023
3
1
Ik heb geen problemen gehad met de link van XHamster.

Heb bij sexjobs een aantal keer een advertentie geplaatst om te kijken of er meiden zin hadden om € 50,00 te verdienen door me te pijpen en zaad te slikken maar niks aan reacties gehad. Ben ook niet zo'n schrijver die het mooi kan verpakken. Ben vrij direct wat dat aan gaat.
Dus misschien schrikt dat af.
Nou, voor de dame moet dat het ook wel waard zijn, die dames verdienen bakken met geld, niemand die naar jou paar tientjes omkijkt , tenzij je zelf de looks hebt of iets anders te bieden, maar laten we ff heel eerlijk zijn, als we de looks hadden dan hadden we er niet voor moeten betalen , geen wonder dat de vrouwtjes slapjanussen als ons niet zien staan

Basvdh

Snuffelaar
8 nov 2023
3
1
Goed voor elkaar! Wat heb je in je advertentie gezet om de dames te laten reageren?
goed voor elkaar man , gebruik maken van een waarschijnlijk onwetende alleenstaande moeder en haar wijs maken dat ze maar een paar tientjes waard is. welke koopjes hoek heb je deze gescoord? misschien is dat wel je moeders goede karma, wie gunt zal gegunt worden toch? ;)

Skloon

Snuffelaar
10 nov 2020
11
8
Ik heb gemerkt dat het na Corona iets minder is geworden met de reacties die je krijgt op een eigen advertentie. Ik heb vanaf jaar 2016 bijna altijd een advertentie uitstaan op Sexjobs (voor betaalde sex). Ik heb geregeld een date overgehouden aan mijn advertentie. Soms een studente, soms een huisvrouw. Soms reageerde een vrouw die zelf al een advertentie had op SJ, maar meestal krijg ik reacties van vrouwen die alleen reageren op een advertentie en die dit maar tijdelijk doen. Velen haken na een tijdje af. Ik heb ook een zwak voor zwangere vrouwen. Dus heel af en toe heb ik ook wel eens een sexdate gehad met een zwangere vrouw. Meestal waren de dates met condoom, maar ook wel eens zonder condoom. Op dit moment heb ik regelmatig contact met een 21-jarige waar ik het zonder condoom mee doe. Het zelf plaatsen van een advertentie heeft dus zeker zin, maar ik merk dat er de laatste tijd veel wordt gespammed op Sexjobs. Als je succes wilt hebben moet je je tekst regelmatig aanpassen. Vooral duidelijk schrijven wat je wil doen en netjes zijn in je advertentie. Op betaalde sex verzoeken krijg ik dus best wat reacties. Op advertenties voor onbetaalde sex nauwelijks. Dat is mijn ervaring.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Het klopt inderdaad dat als je via mail reageert op een advertentie, vaak geen reactie krijgt en korte tijd later je mail volstroomt met spam mail.
In verleden ook advertenties gezet (betaald/onbetaald) ook hier de zelfde ervaring dat "dames" reageren om je mailadres te krijgen voor spam.
gelukkig komt deze meteen terecht in de ongewenste mail en merk je er relatief weinig van. Meestal paar maanden last hiervan en dan ineens weg.
Mijn ervaring met advertenties op SJ is wisselend. 1 contact korte tijd eraan over gehouden. Meeste succes heb ik gehad op SA. Heb daar nu 1 milf nichtje aan overgehouden welke ik nu voor nop mag verwennen:love:

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Afspraakjes.com was voor mij nooit een succes met/zonder foto. Allicht moet je het voor de tegenpartij laag-drempelig houden en ook je nummer erbij vermelden ??? Destijds via teletekst ging het toch een stuk vlotter amaai.

Heb al vanalles geprobeerd, ook op allerhande sites maar 't is huilen met de pet op. De verhouding geile mannen vs geile vrouwen kan niet groter zijn, denk ik soms.

Ben wel blij om te lezen dat het wel kan lukken.
en ja ik kan me de teletekst pagina met kleine oproepjes nog herrinderen . en ja het was zeker makkelijker sneller , en meer reacties en animo om gratis af te spreken . in mijn jonge jaren ook veel dates via teletekst gehad .

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Mijn ervaring met sexjobs advertentie is toch dat je 1 uit de 100 keer dat je reageert op een advertentie geluk hebt of als je zelf een advertentie zet heb je ook ooit wel eens succes. De ene keer maanden niks en dan drie achter elkaar.
Zo een regelmatige neuk vriendin overgehouden waarmee we eerste keer wel condoom gebruikten maar daarna duwde ze hem er blanco in en moedigde me aan haar vol te spuiten. Helaas spreken we heel sporadisch af

boemel

Snuffelaar
22 aug 2022
8
4
Heb dit eens geprobeerd samen met sexjobs en enige reactie op 6 maand tijd zijn homo's.

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Het valt me op dat de eigen advertentie de laatste tijd opeens veel reacties geeft en ook echt niet de minste.

Na vorige maand bij een dame van 26 geweest te zijn, waarbij alles mogelijk was van nzc tot anaal zc en beide gaatjes volspuiten en zelfs plassex, kreeg ik mooie reacties van een geweldig mooie schone van 23 (welke ik volgende week ga bezoeken) en een onwijs mooie 30 jarige brunette (met italiaanse looks), waar ik straks een bezoekje aan ga brengen.

Ik hoor jullie wellicht denken, dat zullen wel fakers zijn, maar ik kan zeggen dat dat 100 procent niet het geval is. Allemaal ook prachtige slanke figuurtjes.

Zelfs ook nog bij stom toeval een reactie van een prachtige dame van 40 uit mijn eigen woonplaats, (aangezien ik in mijn advertentie uit een andere plaats heb gezet), waarbij de gelegenheid zich moet voortdoen om beide de kans te pakken. Ook alles mogelijk van nzc, anaal zc, plassex en zelfs in haar pissen. En ook nog nog van een getrouwde dame van 45 die thuis niets krijgt en zelfs voor niets wilt afspreken.

Ik vraag me echt af, waar de reacties zo ineens vandaan komen en met name van allemaal plaatjes van dames en vooral qua leeftijd. Maar ik klaag uiteraard niet!

Zal straks een verslagje maken, maar voor mijn bezoek aan haar eerst langs een dame die een kinky advertentie heeft en op mijn bucketlist staat😬

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Was geweldig. Nog knapper als op de fotos en met alles erop en eraan. Zelden zo'n mooi kutje gezien en drijf en drijfnat. Neuken als een beest wat ze deed. Dit is een blijvertje. Heerlijk toetje na een andere dame van kinky eerst bezocht te hebben.

Volgende week de dame van 23, kan niet wachten haha

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik had ook een eigen advertentie. Daar kreeg ik een tijdje geleden nog wel eens goede reacties op. Nu de laatste tijd helemaal niet meer alleen spam. Dus dat is wel vreemd. Dat een andere advertentie ineens heel goed gaat. Maar misschien spreekt die advertentie meer aan dan de mijne.

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Een advertentie met of zonder een foto, de regio je advertentie in plaatst, je leeftijd, je schrijfstijl. Het kan allemaal bepalen of en hoeveel er gereageerd wordt.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Er valt gewoon geen reet over te zeggen. Heb al lang een advertentie en soms plaats ik die omhoog. De ene keer is het druk met reacties terwijl de andere keer er nauwelijks een reactie is. 80-90% van de reacties is sowieso vaag.

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16

ik denk dat Dhnh veel fantasie heeft. Er komen wel reacties. Maar met weinig van deze reacties komt tot een leuke date.

Maar mss is Dhnh iemand die zelfs zijn vuilnisbak neukt

Terug
Naar boven