Eigen advertentie via afspraakjes

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
En toen werd je wakker, zeker?

Heb ook advertentie op sexjobs, krijg ook reacties. Ook een keer een halfbloed dame eind 20, was voor alles in, ook zonder, ook afspreken in hotelletje. Zou ontzettend geil worden, alles leek perfect. Maar puntje bij paaltje, ojee had ze geen geld voor benzine en werd ik uiteindelijk geblokt.

Ook een aantal andere reacties, sommige te ver uit de buurt, andere vragen veel geld voor weinig mogelijkheden en heel veel laten na een paar berichtjes ineens niets meer van zich horen. Voor mij dus nog geen echte successen.

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Ik heb al jaren af en toe een advertentie op sj. Wisselend succes, in de corona tijd ging het best aardig. Laatste tijd is het lastig. Er is altijd wel wat, te ver, ze vragen 250 plus, geen tz of PZC. Dus blijven proberen maar een echte knaller heb ik slechts 1 keer gehad.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Klopt inderdaad Huisvriend. De dames zijn niet meer zo happig als een tijdje terug.
Vragen de hoofdprijs maar de dienstverlening in minder

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Ik plaats al jaren af en toe een advertentie op afspraakjes , redlichts en sexjobs. Met wisselend succes. De laatste tijd is het moeilijker. Er zijn ook veel fake antwoorden bij.
Ik heb wel enkele goede en lekkere dames gehad. Eentje zelf meer dan twee jaar regelmatig mee afgesproken.
De dames die meestal reageren zijn amateurs DVP's die op een of andere mannier geen advertentie platsen.
En ook bij deze dames gaat de zon niet voor niets op.
Ik will hier ook geen namen neerschrijven ben zeker dat collegas uit Limburg die op bovenvernoemde cites adverteren wel eens met een van deze DVP's ooit een afspraak hebben gehad.... En mss kunnen wij via prive PB wat ervaringen uitwisselen

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
En toen werd je wakker, zeker?

Heb ook advertentie op sexjobs, krijg ook reacties. Ook een keer een halfbloed dame eind 20, was voor alles in, ook zonder, ook afspreken in hotelletje. Zou ontzettend geil worden, alles leek perfect. Maar puntje bij paaltje, ojee had ze geen geld voor benzine en werd ik uiteindelijk geblokt.

Ook een aantal andere reacties, sommige te ver uit de buurt, andere vragen veel geld voor weinig mogelijkheden en heel veel laten na een paar berichtjes ineens niets meer van zich horen. Voor mij dus nog geen echte successen.
Haha nou het was zeker een top date! Ik vraag niet om me te geloven, kan het achteraf zelf ook soms niet geloven. Dit was echt one in a million ben ik bang

playtime11

Toogplakker
7 sep 2022
95
83
afspraakjes is inderdaad belgie gericht
post daar ook af en toe adv voor trios,cuckold met koppels
lukt toch enkele keren per jaar om zo te spelen

Dhnh

Toogplakker
2 mei 2021
122
120
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

150 plus hotel

Laatst bewerkt door een moderator:

edja72

Toogplakker
12 sep 2022
180
138
sta al 3 weken op SJ nog geen reactie, alleen mails van wil je neuken ga naar deze link

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
97
64
Ik heb wel een aantal reacties gehad op mijn advertentie op sj. Veel nep (inderdaad ook een paar keer die link), in ieder geval een oplichter, een paar dames te ver weg (maar waarvan 1 zeker wel serieus dus voor een ander misschien wel oke), een paar dames te oud of te lelijk, een paar dames te duur en/of te weinig mogelijkheden en 1 echt serieuze dame. Daar ben ik nu 1x geweest, was leuk maar wel MC. Ik zal natuurlijk wel proberen of het de volgende keer ook ZC kan...

Kortom, je moet wel geduld hebben en door de onzin heen snoeien, maar dan kan het lukken. En als je iets minder kieskeurig bent dan ik en/of bereid bent iets meer uit te geven dan heb je nog wat meer kans.

Voormalig lid 133

Toogplakker
31 mrt 2015
74
16
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Inderdaat Asterix, er zit veel fake en die doorverwijzen naar andere link. Als men geduld heeft en een advertentie kost niets.
de nep haal je er zo uit.
Persoonlijk heb ik wel enkele leuke dames waar ik nu en dan mee afspreek. Ik zoek 40+ en ben ook kieskeurig.
Vooral niet vergeten dat het DVP's zijn die niet adverteren om de buitenwereld niet te laten weten dat ze zich laten betalen voor hun diensten.
Doorbreek zeker niet hun privacy door hun gegevens door te spelen aan anderen
ZOR ER VOOR DAT JE SEKSAFSPRAAK MET HEN GEHEIM BLIJFT.... IK VERZEKER IEDEREEN DIE GEDULD HEEFT LEUKE EN BETAALBARE SEXMOMENTEN

Laatst bewerkt door een moderator:

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik heb wel succes met advertentie op SJ.
Lange tijd erop gehad en eerst drie single dames die reageerden maar waarbij het om verschillende redenen niet kwam tot een afspraak.
Daarna een stel waarvan de vrouw gemasseerd wilde worden met de man erbij. Hebben we gedaan en daarna ook geneukt.
Vervolgens een single dame die ik nu af drie jaar af en toe bezoek.
Onlangs advertentie weer online gezet en in korte tijd twee stellen aangemeld. Eentje na kort app verkeer geconcludeerd dat het niks gaat worden en de tweede blijkt dame te zijn die in bijzijn van haar man (initieel) wil neuken.
Prachtige vrouw, dus ik hoop dat het serieus door gaat.
Het is heel gek met advertenties. Soms heb je half jaar niks en soms drie in een week. Als er ooit eentje bijzit die je echt kunt neuken heb je geluk. Zo realistisch moet je zijn.

HedonistGR

Snuffelaar
30 jan 2023
16
9
Heb je foto's in je advertenties? Voor mij is het een beetje riskant om er een te uploaden, maar ik denk dat het zonder foto bijna onmogelijk is om antwoorden te krijgen.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Afspraakjes.com was voor mij nooit een succes met/zonder foto. Allicht moet je het voor de tegenpartij laag-drempelig houden en ook je nummer erbij vermelden ??? Destijds via teletekst ging het toch een stuk vlotter amaai.

Heb al vanalles geprobeerd, ook op allerhande sites maar 't is huilen met de pet op. De verhouding geile mannen vs geile vrouwen kan niet groter zijn, denk ik soms.

Ben wel blij om te lezen dat het wel kan lukken.
Nummer vermelde is vaak niet al te slim . Je word dan eerder en vaker lastig gevallen door ondergrondse amateur dames die vaak in hun sociale uitingen over de telefoon en in hun text in app niet al te vriendelijk over komen . En vaak op die manier ook wel duidelijk maken , dat ingaan op dat contact en of afspreken je vaak in contact laat komen met dames van twijfelachtige en schimmige praktijken . Met een hoger risico dat je jezelf al gauw diep in de dramatiek van ondenkbare problemen zult vinden . Dan dat je daadwerkelijk plezier aan dat contact zult beleven net als plezierige en aangename herrinderingen aan het contact avontuur .

Gebruik gewoon het standard bericht systeem van de site . Het is veilig en het is gratis .
En bij goed contact en goed gevoel over de ander , kun je altijd nummers uitwisselen .

Terug
Naar boven