eerste berichtje op dit forum

A

Anonymous

Guest
Hallo liefhebbers van het pure neukwerk,

Blij dat er terug zo een forum ontstaan is, wandel vooral in de regio Gent. Tot schrijfs.

jeanke

Snuffelaar
15 apr 2015
3
0
hoi ten eerste bedankt voor het opzetten van deze site, en dat we veel met elkaar kunnen uitwisselen en genieten

A

Anonymous

Guest
Hoi ik ben pas nieuw hier en ik ga mijn best doen om eerlijke informatie te geven
Gr wespentaille ;)

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Hallo collega's....

Eindelijk is er weer een nzc forum!
Was er ook al bij Sammeke en ook bij PeeweeHerman was ik redelijk actief.

Geweldig dat we ons weer kunnen ventileren zonder met de nek aangekeken te worden......

Greetz, handycarp....

LTW

Toogplakker
26 apr 2015
72
17
Goed dat er weer een forum is waar je niet meteen veroordeeld word als je weleens een condoom vergeet ;).

Ook ik was al actief op .nl, vanwege een relatie echter een tijd geen dames meer bezocht. Komt nu weer verandering in.

A

Anonymous

Guest
Eindelijk ! :)
Nu weten we weer welke DVPs het doen en welke niet...
BEDANKT

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
Hoi ben ook weer terug van weggeweest, raar dat zo'n forum van het ene moment na het andere verdwenen is en hopelijk vinden de anderen ook hun weg weer terug. Hopende op veel condoomloos geilplezier grtz,
wegkapotjes.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
lekker ding zei:
Yep er waren wat onverkwikkende voorvallen waardoor Peewee besloot om er mee te kappen. Ik hoop dat de huidige moderator dit soort dingen niet zal meemaken.
Fijn dat er weer een site is en ik zal graag mijn steentje er aan bij dragen met recensies.
Hi lekker ding, hartelijk gefeliciteerd met je 45ste verjaardag!!!

citytripper

Snuffelaar
1 mei 2015
17
0
Hey Barefan...super initiatief!!! Zoals velen ..gelukkig.. Met opnieuw het bestaan van dit forum. Grt. Citytripper.

The Destroyer

Toogplakker
2 mei 2015
161
4
Hopelijk wordt dit forum terug gevuld met info over de nzc-dames. Ik probeer mijn steentje ook bij te dragen!

Flooppie

Snuffelaar
8 mei 2015
21
0
Beste leden,
mijn alias is Flooppie en ben blij dat nzc forum weer bestaat en heb vooral interesse in raamdames en dames die prive ontvangen, dus als jullie iets weten gaarne informatie. Leuk dat deze forum weer bestaat zoals Sammeke dat voorheen deed.

13 mei 2015
1.163
462
Na vandaag attent gemaakt te zijn op het bestaand van dit en het 'schaduwforum' heb ik mij snel op beide aangemeld.
Op het vorige nzcforum van PW was ik moderator en ik mistte vooral de vele informatie die daarop stond.
Hopelijk is dit forum - waarvoor dank aan de oprichter - een langer leven beschoren.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
zoals ik al eens vermeld heb zou ik het forum niet zomaar opdoeken.
Dan zou ik het eerder nog overlaten aan iemand anders.

Heksje

Toogplakker
12 mei 2015
39
2
En kijk eens aan,

ik was lid van het ter ziele gegane forum. Denk ik bij mezelf eens googlen op NZC en forum, en ... hoera... weer een forum voor de exquise liefhebbers en fijngenieters van zonder :)

Erg blij met het nieuwe forum.

Groetjes.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Hallo ik ben beffer007 uit het op dit moment regenachtige Zuid Holland en ook ik heb via google laatst dit forum gevonden.
Het leek me ook al sterk dat er niet een keer een opvolger van de 2 oude fora's zou komen.
Veel recensies zal ik waarschijnlijk niet schrijven want daar is de financiële ruimte helaas te beperkt voor maar mocht ik wat lekkers weten dan zal ik het zeker laten weten aan jullie.

alex the great

Toogplakker
27 mei 2015
104
29
Ik las op het IJsberenforum dat er een nieuw nzcforum was...geweldig! Ik heb het vorige forum erg gemist bij het praktiseren van mijn hobby en hoop hier de nodige info aan te vullen. Ik ga direct beginnen :) Dat zal overigens voornamelijk regio Noord Brabant zijn, aangezien ik woonachtig ben in het Eindhovense.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Hallo iedereen ik ben Wellens. Momenteel 34 jaar en uit de regio Hasselt/Sint-Truiden (Belgisch limburg). Ik heb gisteren mijn eerste post geplaatst (La Luna) en hoop nog vaker over mijn nzc ervaringen bij dvp's te schrijven op dit forum

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ik ben gelijk in mijn enthousiasme gaan posten toen ik hier lid werd, zonder me eerst voor te stellen :D
Sorry!!
Via een PB bericht op Hookers, dit forum doorgekregen.

Mijn naam op het forum is Naked, door een tik foutje bij het registreren (emailadres) nu naked1.
( misschien kan Barefan het nog wijzigen)
Lid geweest van de vorige fora van Sammeke, Sloppyseconds en die van PheeWeeHerman.

In ieder geval bedankt Barefan voor het nieuwe NZC forum.

Mvg

Naked

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Barefan bedankt! En altijd bereid een helpende hand uit te steken!

Ook ik was lid van de voorgaande fora en ik heb ze allemaal gemist toen de stekker eruit ging. Maar dit forum heeft alles in zich om tot dezelfde grote hoogte te groeien en ik zal proberen bij te dragen.

Jarenlang oefende ik mijn hobby uit op 't Zandpad in Utrecht. Ik had mij als doel gesteld om op iedere boot ten minste éénmaal bare te neuken. En dat is gelukt! Maar het heeft meer dan 10 jaar geduurd. Af en toe bezoek ik mijn oude favorieten uit die tijd nog wel zoals Maria in Alkmaar, Judith in De Pijp in Amsterdam en Tanja in de Geleenstraat.

Mijn voorkeur gaat tegenwoordig uit naar Thaise dames. (Meee was een van hen, dus Meeelover) Het probleem met de salons waar de Thaisen werken in Nederland is dat ze meestal geen vergunning voor seks hebben. En een verslag op een andere site heeft al keer een dame in de problemen gebracht. Ik heb geen idee of Nederlandse ambtenaren meekijken op dit forum. Dus met betrekking tot dit onderwerp zal ik terughoudend zijn. Maar vooral in dit geval geldt meestal dat de aanhouder wint. Soms pas bij het 10e bezoek, maar dan gaat ie er bare in!

Iedereen veel plezier!

Terug
Naar boven