eerste berichtje op dit forum

Classmedia

Toogplakker
20 nov 2015
54
40
oke lekker ding dan zien we je voorstelling graag tegemoet in onze mail :)
En ivm fluf mannen dat is een beetje omgekeerde wereld hoor :lol: :lol: :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik denk dat ik als fluf trentzetter wel een fluf job kan invullen bij oldje.com Lekker Ding moet ook wat rusten tussendoor he !

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
CWP zei:
Ik denk dat ik als fluf trentzetter wel een fluf job kan invullen bij oldje.com Lekker Ding moet ook wat rusten tussendoor he !

Ja er moet zeker ff gerust worden tussendoor :p

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
PhyllisraG zei:
hoy ik ben david,38 jaar en woon in herent mijn favoriete site is napoleon games waarom die? Deze heeft me al het meeste opgebracht Groetjes
Hi David, hartelijk gefeliciteerd met je 41ste verjaardag.
Ik hoop dat deze site inmiddels jouw favoriete site is geworden.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ajax3Stars zei:
PhyllisraG zei:
hoy ik ben david,38 jaar en woon in herent mijn favoriete site is napoleon games waarom die? Deze heeft me al het meeste opgebracht Groetjes
Hi David, hartelijk gefeliciteerd met je 41ste verjaardag.
Ik hoop dat deze site inmiddels jouw favoriete site is geworden.

LoL @Ajax, ik zie het nu pas: Re: Bekijk laatste bericht

A

Anonymous

Guest
Hoi,

27 jaar, lange relatie achter de rug en een tijdje single. Al lang dit wereldje ontdekt, maar nog niet bare geneukt. Al dikwijls op het punt gestaan, maar de schrik voor HIV toch nog niet kunnen overwinnen. Eén van de weken moet het er toch wel eens van komen. En toch blijft die angst in mijn hoofd dwalen.

Guy

vash123

Toogplakker
14 apr 2016
30
14
Hallo

Ik ben een 29-jarige man uit Antwerpen. Ben van dit jaar nog nieuw in het bezoeken van dvp. Het duurde even tot ik het durfde om aan NZC te beginnen. Eén van de dames die ik bezocht heeft me er dan toch tot kunnen verleiden en ik vond dat zoveel geiler dat ik er nu meer op let of dames het aanbieden.

Ik lees al zeker een tijdje de forums hier om te zien hoe de grootmeesters het allemaal doen en zie dat deze nederige student nog veel te leren & doen heeft. ;)

Alvast nog veel nzc-plezier aan jullie allen toegewenst!

fastcarsnl

Snuffelaar
13 aug 2016
20
0
Hallo allemaal. Fastcarsnl hier. Ik ben sinds 2007 voor het eerst actief in de wandel circuit en ondertussen al heel wat dames gehad.
Ik heb heel wat recensies op een ander website achtergelaten en ben door een medewandelaar hier op getipt. Ik heb 1x een bare ervaring gehad en sindsdien kijk ik met gemengde gevoelens naar de advertenties van dames die dit ook bieden.
Zelf ben ik heel schijterig en bang, aan de andere kant weet ik ook hoe lekker en geil dit is. Misschien ooit zal ik de moed verzamelen om nog een keer te doen, of misschien ook nooit meer. In ieder geval zal ik hier voldoende verhalen en inspiratie op doen.

A

Anonymous

Guest
fastcarsnl zei:
Hallo allemaal. Fastcarsnl hier. Ik ben sinds 2007 voor het eerst actief in de wandel circuit en ondertussen al heel wat dames gehad.
Ik heb heel wat recensies op een ander website achtergelaten en ben door een medewandelaar hier op getipt. Ik heb 1x een bare ervaring gehad en sindsdien kijk ik met gemengde gevoelens naar de advertenties van dames die dit ook bieden.
Zelf ben ik heel schijterig en bang, aan de andere kant weet ik ook hoe lekker en geil dit is. Misschien ooit zal ik de moed verzamelen om nog een keer te doen, of misschien ook nooit meer. In ieder geval zal ik hier voldoende verhalen en inspiratie op doen.
Hetzelfde hier. Te bang om hiv op te lopen. Maar ook paar dagen geleden voor het eerst betaald bare geneukt.

Misschien kunnen de anciens ons wat gerust stellen rond dit thema? ;)

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Van HIV zal je niet zo gauw iets krijgen van een dvp, tenzij je anaal paalt zonder condoom. Dat houdt iets meer risico's in.
Maar wat er wel veel angstwekkender is, dat zijn de soa's. Komen meer en meer de kop opsteken, omdat ook gewone hetero's meer en meer zonder condoom neuken. En dat kan wel eens vervelend worden.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Jajoh zei:
Hallo allemaal, ook ik ben blij dat er weer een forum is waar ik terecht kan om nzc adresjes te melden en te leren kennen. Ik was ook al lid van de vorige (volgens mij alweer 3) forums en heb daar ook altijd deze nick gebruikt (Jajoh).
Ben een (nederlandse) alleenstaande man van 49 en geniet het meest van condoomloze sex......

Hi Jajoh,

Hartelijk gefeliciteerd met je 51ste verjaardag!!!

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
lekker ding zei:
Yep er waren wat onverkwikkende voorvallen waardoor Peewee besloot om er mee te kappen. Ik hoop dat de huidige moderator dit soort dingen niet zal meemaken.
Fijn dat er weer een site is en ik zal graag mijn steentje er aan bij dragen met recensies.

lekker ding, hartelijk gefeliciteerd met je 52ste verjaardag!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ajax3Stars zei:
lekker ding zei:
Yep er waren wat onverkwikkende voorvallen waardoor Peewee besloot om er mee te kappen. Ik hoop dat de huidige moderator dit soort dingen niet zal meemaken.
Fijn dat er weer een site is en ik zal graag mijn steentje er aan bij dragen met recensies.

lekker ding, hartelijk gefeliciteerd met je 52ste verjaardag!

Dankjewel :)

Terug
Naar boven