Beetje laat van mijn kant, maar dank je wel!Ajax3Stars zei:Bordello, hartelijk gefeliciteerd met je 51ste verjaardag!!!bordello zei:Barefan, ook namens mij bedankt! Ik ga gelijk een dame recenseren![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje laat van mijn kant, maar dank je wel!Ajax3Stars zei:Bordello, hartelijk gefeliciteerd met je 51ste verjaardag!!!bordello zei:Barefan, ook namens mij bedankt! Ik ga gelijk een dame recenseren![]()
Ajax3Stars zei:Jajoh zei:Hallo allemaal, ook ik ben blij dat er weer een forum is waar ik terecht kan om nzc adresjes te melden en te leren kennen. Ik was ook al lid van de vorige (volgens mij alweer 3) forums en heb daar ook altijd deze nick gebruikt (Jajoh).
Ben een (nederlandse) alleenstaande man van 49 en geniet het meest van condoomloze sex......
Hi Jajoh,
Hartelijk gefeliciteerd met je 51ste verjaardag!!!
Ajax3Stars zei:
Hi CWP,CWP zei:Hey ajax3star !! 010 hier -hopelijk krijgen we hier hobbiebobby en sexlovertje niet op ons dak -
Thanks voor de tip,
Hi David, hartelijk gefeliciteerd met je 43ste verjaardag.PhyllisraG zei:hoy ik ben david,38 jaar en woon in herent...
Barefan zei:Beste forumlezers,
Ik ben de admin van dit forum aangenaam iedereen.
...
Barefan
nylonmanivo zei:Dankzij informatie op Hookers van het bestaan van deze site gehoord...
Bordello, hartelijk gefeliciteerd met je 52ste verjaardag!!!bordello zei:Barefan, ook namens mij bedankt! Ik ga gelijk een dame recenseren![]()
Ajax3Stars zei:Bordello, hartelijk gefeliciteerd met je 52ste verjaardag!!!bordello zei:Barefan, ook namens mij bedankt! Ik ga gelijk een dame recenseren![]()
vash123 zei:Hallo
Ik ben een 29-jarige man uit Antwerpen...