eerste berichtje op dit forum

youppie

Toogplakker
4 jul 2017
35
8
Beste allen,

Ik vond het een goede tijd om mijzelf even voor te stellen. Ik ben dus Youppie, in vergelijking ben ik een stuk jonger op een jaar of 24!

Hiervoor gebruik ik ook Hookers, maar daar hebben zij niet veel recensies over het NZC gedoe. Daarom is het ook interessant om ervaringen van andere gebruikers te lezen! Ik heb het hook via Hookers deze site een tijdje terug gevonden. Inmiddels heb ik al 2 berichtjes en zag ik deze draadje pas toen ik wat meer andere rubrieken ging lezen.

Groetjes! :D

fastcarsnl

Snuffelaar
13 aug 2016
20
0
Ik heb al zo lang gezocht maar nog geen redelijke dame gevonden in de buurt die bare doet. Ik heb wel een paar kunnen vinden, maar daarvan heb ik sterke twijfels of het veilig is.... Hebben jullie leuke en veilige adressen voor me? Graag pm.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Ajax3Stars zei:
Jajoh zei:
Hallo allemaal, ook ik ben blij dat er weer een forum is waar ik terecht kan om nzc adresjes te melden en te leren kennen. Ik was ook al lid van de vorige (volgens mij alweer 3) forums en heb daar ook altijd deze nick gebruikt (Jajoh).
Ben een (nederlandse) alleenstaande man van 49 en geniet het meest van condoomloze sex......

Hi Jajoh,

Hartelijk gefeliciteerd met je 51ste verjaardag!!!

Hi Jajoh,

Hartelijk gefeliciteerd met je 52ste verjaardag!!!

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
CWP zei:
Hey ajax3star !! 010 hier -;) hopelijk krijgen we hier hobbiebobby en sexlovertje niet op ons dak -;)

Thanks voor de tip,
Hi CWP,

Hartelijk gefeliciteerd met je 100ste verjaardag!!!
Nog vele jaren en op naar de 200. :lol:

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Dank je Ajax3Stars!
Ik hoop dat ik nog menig kutje af mag vullen, hahaha :lol:

Terug
Naar boven