Dulce TS - Amsterdam

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Wordt jij ook ter identificatie gevraagd, om je broek van je reet te trekken? Nou Dulce dus ook niet. Ze heeft een vrouwelijk voorkomen, oom agent zal dat niet in twijfel hebben getrokken en de media volgen die assessment.

Op persoonlijke titel, vind ik een voorarrest van 5 maanden bizar lang, zelfs gewoon te lang. Een verdachte is immers slechts een verdachte, totdat het tegendeel is bewezen en de rechtbank daarover uitspraak heeft gedaan. Of mis ik hier iets?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
  • Haar advertentie op Kinky is inmiddels uit de lucht (404 melding)
  • Voor referentie, haar eventuele advertentie, op andere sites niet gevonden.
  • Ik volgde haar op Insta, maar die kan ik niet meer terugvinden.
  • Haar topic op Girlsreview is vanaf 22/11/22 opgeschoond. Geen melding meer, over eventuele betrokkenheid bij bovengenoemde moord.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
PS ik denk dat Dulce het archief in kan. Die meid gaan we niet meer terugzien. Eeuwig zonde van zo'n lekker mokkeltje.

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ze zit vast in afwachting va haar proces. Sprak iemand die haar goed kende en ook op girlsreview recensies ed plaatste maar men had daar behoorlijk wat weggehaald en hij heeft daarna zijn account laten verwijderen. Spreek hem heel af en toe nog via de mail.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Het lijkt er inmiddels op, dat ze weer aan de slag is. Of heb ik een ander voor ogen? Die Latijnse meiden lijken zo op elkaar😋😏

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@mkboxer ik dacht dat ik d'r ad op Kinky zag. Standplaats Amsterdam of Den Haag. Ik kan het natuurlijk snoeihard mis hebben.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik schik eigenlijk van het kranten bericht m.n. de naam van de travestiet. Had vroeger regelmatige dates met een gelijknamige travestiet uit het noorden, maar al 6 jaar niet meer gedate. Kan me voorstellen dat het dezelfde is omdat de "morena" waar ik mee date erg jaloers was en in vertrouwen gewelds momenten gedeeld had waar de justitie bij betrokken is geweest.

of het dezelfde zijn maakt nu niet uit, maar God zij dank is die periode goed afgesloten.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@fuckhergood niet vast, maar zeker. Een daarbovenop ook nog flink wat alcoholica Dat stond, men ik, ook in een van de/meerdere artikels. (Zie de links hiervoor).

Terug
Naar boven