Dulce TS - Amsterdam

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Zit je in de scène Panic. Je weet volgens mij wat hier met elke trans gebeurt overal flink op de hoogte. Ben je pen vrienden met ze of ben je besties?

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dank voor het delen van de krantbericht over een moord paniC. Ik mis het verband met Dulce. Vraag me ook af aan een deskundige in Justitiële zaken waarom ze naar de pers niet over een Spaans sprekende transgenderdame hebben. Het blijft tragische voor de man die zijn einde van zijn leven tegemoet zag.

Voormalig lid 30097

Snuffelaar
12 jun 2022
21
7
Graag gedaan cumgiver.

Ik ben geen zedenpolitie en ja ik zit in de scene.
Ik post eigenlijk nooit en gezien de reacties zal ik dat ook niet zo snel meer doen.

Ik geef je nu het verband met Dulce.

Er is anderhalf jaar geleden een trans vermoord in Wassenaar en de meeste media schreven toen ook over een vrouw en en slechts enkele schreven over een transgender.

Ik loop geen verhalen uit m'n mouw te schudden.

Laatst bewerkt:

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Ben even aan het googlen en ik denk dat het klopt. Hier een andere artikel hierover:

https://www.rijnmond.nl/nieuws/1637...-gedood-maar-zegt-dat-het-zelfverdediging-was

Het gaat om een Spaanse sprekende Prostituee. 1.60 lang, lang zwart haar. Rotterdam Hoogvliet. Naam is Daniela Q. Kan me herinneren dat Dulce in haar WA profiel haar FB profiel had staan. Was haar persoonlijke FB profiel en heette Daniela Dulce van haar voornamen.

Voormalig lid 30097

Snuffelaar
12 jun 2022
21
7
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Eindelijk een verstandig iemand.

Niet direct iets geloven maar ook niet gelijk gaan schreeuwen dat het niet klopt.

In plaats daarvan zelf op onderzoek uitgaan.

Laatst bewerkt door een moderator:

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Vrij heftig dit. Ze leek me al niet helemaal 100% maar moord? Dame geeft aan zelfverdediging maar dat zegt iedereen, ook de schuldigen. Blijkbaar heeft politie ook foto's gevonden in haar telefoon van doodgestoken man. Heeft dus een man paar keer gestoken in de armen en nog in zijn hoofd, vervolgens foto's van gemaakt. Shiiit.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.483
Ik kan me dit persbericht nog herinneren maar goed nu is duidelijk wie het is.

Ze zit dus nog in voorarrest, als het PO Pieter Baan gedaan is en de verdediging heeft het ingezien wordt er vanzelf een zittingsdatum gepland.

Dulce werkt goed mee aan het onderzoek als je dat zo leest moord is het niet want dan moet voorbedachte rade bewezen worden dat zie ik hier niet gebeuren.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Niet eens vermelden dat het een trans is maar een vrouw. Bah bah. Terwijl ze dat eerst wel deden wat heb Ik een hekel aan die woke zooi

Voormalig lid 30097

Snuffelaar
12 jun 2022
21
7
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Misschien moet je je het volgende afvragen:

Er zijn genoeg landen waar je van geslacht kan veranderen zonder geopereerd te zijn.
Als je dit doet komt er in je paspoort te staan dat je een vrouw bent en dan ben je dus een vrouw.

In Nederland kan je zelfs onzijdig als 'X' in je pasoort staan.

Laatst bewerkt door een moderator:

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Blijf dit vaag vinden en compleet doorgeslagen, nu kan elke idioot zich voordoen als zogenaamd vrouw. En al met al is het een trans en geen "vrouw". En Panic je geeft rechtstreeks onder mijn bericht een antwoord, en hoeft daarom niet te citeren. Wordt al heel lang op dit forum voor gewaarschuwd

Voormalig lid 30097

Snuffelaar
12 jun 2022
21
7
Thanks voor de tip.

Ik zeg niet dat dit hier het geval is maar het toch logisch dat ze de paspoortgegevens gebruiken voor het vaststellen van je geslacht.

Als er in je paspoort staat dat je vrouw bent hoe moeten ze dan weten dat je als man geboren bent?
Er zijn ook 'echte' vrouwen die eruit zien als een man.

Op het ethische vlak Ik snap ik je punt maar als het volgens officiële gegevens om een vrouw gaat dan zou het toch verwarrend zijn als de media zouden berichten over een trans.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven