Dulce TS - Amsterdam

allbanger

Toogplakker
13 apr 2015
34
0
Proef op de som genomen. Ontzettend geil, heb haar heerlijk volgespoten en voor de bottoms ze neukt ook graag zei ze

Zevende

Snuffelaar
30 okt 2020
24
2
Ik zie dat ze nu in Borne zit. Dat is voor mij wat dichterbij.

Heeft ze een beetje fijne grote pik voor de bttms? Daar heb ik wel behoefte aan, na een paar kleine ervaringen...☺️

deurkruk

Toogplakker
27 mei 2015
30
0
Dank voor je reactie Allbanger

Ik ben 100% top… btw
Mag ik aannemen dat ze iets extra's vraagt voor bare/nzc?
50 euro bovenop het uurtarief van 150?

deurkruk

Toogplakker
27 mei 2015
30
0
Doordat ze nu in Borne zit heb ik Mariel geneukt, zie desbetreffende post
Als Dulce weer in A'dam zit ga ik die ook nog uitproberen

deurkruk

Toogplakker
27 mei 2015
30
0
Thanks voor deze extra info.
Ze lijkt nu even verdwenen, als ze weer in Amsterdam beschikbaar is zal ik met haar afspreken en een review hier plaatsen

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Dulce 05.JPG
    Dulce 05.JPG
    104,9 KB · Weergaven: 1.781
  • Dulce 04.JPG
    Dulce 04.JPG
    73,7 KB · Weergaven: 1.822
  • Dulce 03.JPG
    Dulce 03.JPG
    147,5 KB · Weergaven: 1.931
  • Dulce 02.JPG
    Dulce 02.JPG
    198,2 KB · Weergaven: 1.939
  • Dulce 01.JPG
    Dulce 01.JPG
    135,5 KB · Weergaven: 1.886

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zie net dit onderwerp en ben op de één of andere manier wel nieuwsgierig naar ja wat moet ik zeggen ? Hem of haar ? Laat ik voorop stellen dat ik niemand wil beledigen want ik respecteer iedereen zoals hij of zij is. Weet niet zo goed hoe ik zo iemand moet aanspreken als naar mijn weten 100% hetero man dat ik ben. Moet wel eerlijk zeggen dat Dulce er verdomd vrouwelijk uitziet qua gezicht en lichaam op zijn/haar lul na.

Wat ik zie geniet Dulce wel van een anale behandeling als ik deze video zie Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam. Zie dat de link niet direct de juiste video laat zien maar bedoel die met de naam Dulcesita.

Op de één of andere manier werd ik wel geil van haar/hem omdat Dulce er zo vrouwelijk uit ziet en zoals ik de video zie is haar/zijn kont schoon aan de hand te zien. Lees bij veel "echte" vrouwen vaak dat de kont niet schoon is en wil al een tijdje in principe bij een vrouw anaal uit proberen maar omdat Dulce er schoon uit ziet twijfel ik om haar te contacten. Maar omdat veel vrouwen anaal niet schoon zijn ben ik er nog niet aan toegekomen. Zeker omdat ik zie dat @allbanger niks extra hoefde te betalen er voor. Ook jammer dat er zo weinig over Dulce geschreven is want het lijkt mij dat Dulce gezien haar uiterlijk veel bezoek kan verwachten.

Lees in de advertentie dat beginners en nieuwsgierige mensen welkom zijn wat ik dan wel waardeer. Jammer dat zij geen nep kutje heeft dat had het denk ik makkelijker gemaakt voor mij gevoelsmatig gezien. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en waar mijn twijfelpunt zit.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ja, dat begrijp ik wel. Ben zelf ook 100% hetero (denk ik) maar het vrouwelijke ion sommige TV's en transen trekt me enorm aan. Ik heb al een paar ervaringen met hun. Enkel met cd, daarom geen recenties daarover hier. Ik heb een tijd een soort van sexvriendschap met een TV gehad. Als we geil waren ging ik er naar toe. Ik wel altijd als top en zij had geen moeite met haar rol als bottom. Tongen dat ze kon, ongelofelijk. Sex met een TV of trans is toch heel anders als met een vrouw.
Ik heb ook nog eens ooit een date gehad met een trans uit midden Amerika. Die kon enorm diep keelneuken, alles binnen no time in haar keel gespoten en ze slikte het hele zaakje door, zonder probleem. Maar nooit een Tv of trans zonder cd geneukt. Wel vrouwen natuurlijk, maar ik ben nog niet klaar om een TV bare te neuken.

buuren11

Snuffelaar
19 aug 2022
1
0
beffer007 zei:
Zie net dit onderwerp en ben op de één of andere manier wel nieuwsgierig naar ja wat moet ik zeggen ? Hem of haar ? Laat ik voorop stellen dat ik niemand wil beledigen want ik respecteer iedereen zoals hij of zij is. Weet niet zo goed hoe ik zo iemand moet aanspreken als naar mijn weten 100% hetero man dat ik ben. Moet wel eerlijk zeggen dat Dulce er verdomd vrouwelijk uitziet qua gezicht en lichaam op zijn/haar lul na.

Wat ik zie geniet Dulce wel van een anale behandeling als ik deze video zie Prive ontvangst met de geilste shemales in Amsterdam. Zie dat de link niet direct de juiste video laat zien maar bedoel die met de naam Dulcesita.

Op de één of andere manier werd ik wel geil van haar/hem omdat Dulce er zo vrouwelijk uit ziet en zoals ik de video zie is haar/zijn kont schoon aan de hand te zien. Lees bij veel "echte" vrouwen vaak dat de kont niet schoon is en wil al een tijdje in principe bij een vrouw anaal uit proberen maar omdat Dulce er schoon uit ziet twijfel ik om haar te contacten. Maar omdat veel vrouwen anaal niet schoon zijn ben ik er nog niet aan toegekomen. Zeker omdat ik zie dat @Allbanger niks extra hoefde te betalen er voor. Ook jammer dat er zo weinig over Dulce geschreven is want het lijkt mij dat Dulce gezien haar uiterlijk veel bezoek kan verwachten.

Lees in de advertentie dat beginners en nieuwsgierige mensen welkom zijn wat ik dan wel waardeer. Jammer dat zij geen nep kutje heeft dat had het denk ik makkelijker gemaakt voor mij gevoelsmatig gezien. Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel en waar mijn twijfelpunt zit.
Hoi Beffer je spreekt een vrouwlijke TS gewoon aan met zij/haar. Ze voelen zich ook vrouw.
Wat betreft schoon anaal neuken, voor het tarief dat Dulce rekent kun je ook makkelijk een vrouw anaal neuken die schoon is. Is ook lekker.
Een TS is weer een hele ervaring en anaal neuken met een TS is toch op een of andere manier toch geiler/spannender vind ik. Dus gewoon doen.
Bare neuken alleen doen als je zelf Prep neemt, je wilt tenslotte geen risico op HIV. Pas wel op voor andere SOA's op die manier dus gewoon regelmatig testen.

Succes.
Marc.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
man56 zei:
Ja, dat begrijp ik wel. Ben zelf ook 100% hetero (denk ik) maar het vrouwelijke ion sommige TV's en transen trekt me enorm aan. Ik heb al een paar ervaringen met hun.

Hoi man56

Ik heb na een wapdate vannacht een tgirl die heel bekend is in de swingerswereld een mooi antwoord. Ik probeer kort de situatie daarvan toe te lichten en de nadruk leggen op haar uitleg en kan ook naar beffer007 een antwoord te geven hoe je deze "dames van het 3e geslacht" moet zien.

Beffer007: Als je met een tgirl trans date zijn ze altijd gelijk aan vrouwen. Noem ze nooit een man of mannelijk want dat kunnen opvatten als een belediging.

Man56: gisteren met een vriend een wap date gehad met de ultraslanke braziliaanse tgirl met monstercock. Een gezellige goedgespierde bouwvakkers was er ook bij. We hebben alledrie bare training sessie gehad, omg die harde lange paal van 25 cm voel ik nu nog steeds. Er kwam ook een minigangbang sessie op haar. De bouwvakkers snoepje ook van onze lollies. Die stoutert ging mijn cumgun bereiden. Alledrie geen zaad geschoten maar zij kwam iedere keer klaar toen ze onze pikken bare in haar voelde stoten. Wat heb ik heerlijk gecumswapt met haar zaad. Hmmmm

Na afloop mocht ik niet weg van Ellie want ik was nog wap en nu komt haar mooie verklaring over haar. Ze zei ik ken jou al jaren, je vriend is nieuw en de bouwvakker ken ik ook al een tijdje. Jullie vonden het heerlijk om door mij gepakt te worden en ik heb 3 hetero's lekker geneukt. Je mag dan mijn slet zijn maar jullie zijn mannen die van vrouwelijk houden . Al kan je veel met tgirls, al zag ik interactie tussen jullie. Jullie zijn en blijven alledrie hetero mannen. Denk maar eens aan als je me als man ziet, ik weet zeker dat jullie geen wow moment hebben. Wel als ik met 2 vriendinnen voorbij loop en ik als tgirl. Dan denk je gewoon wat zijn dat 3 lekkere dames. Verder zei ze tegen en jij snapt dat en herkent dit. En dat klopt. We waren het over eens dat we ons niet hoeven te hechten aan onze geaardheid, want we wijken uit om voor het andere genot open te staan.

Over de inhoud van die date ga ik in de topic van Dulce Ts niet verder toelichten maar ondanks we alledrie lekker wap waren kwamen deze wijsheden ter sprake. En ik hoop dat jullie hier iets van begrijpen en verdere stappen durven nemen. Want ik geniet met tgirls en transen net zo veel als met vrouwen. Ik hou nou eenmaal van dames met extra en kan flexibel zijn in de juiste setting.

Als ik dulce ts zie dan staat ze op mijn verlanglijst, hopelijk kom ik hier met een geile ervaring met haar.

Groet CG

Mjuan84

Toogplakker
11 aug 2022
26
5
Heb haar meerdere keren geprobeerd te appen, maar nooit enige reactie van haar gekregen. Sterker, de berichten bleven op ongelezen staan zelfs... :(

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Heb contact met haar gehad, afspraak maken lukte mij niet. Haar toen laten weten dat ik in Amsterdam was. Kreeg geen reactie meer terwijl ik aan de blauwe vinkjes zag dat ze mijn berichten wel las.

fuckhergood

Snuffelaar
29 sep 2022
3
0
Heb haar 2 keer ontmoet afspraken heel moeilijk ze wilt eigenlijk bewust maar 1x om het zakelijk te houden

Toonde ook bewijs van GGD leuke meid zonder op eigen risico ze springt er wel zo op dus snel aangeven anders zit ze al erop

Yuno

Snuffelaar
21 dec 2022
3
1
Iemand nog recentelijk bij dr geweest? Kinky al een tijdje niet meer geupdate

Terug
Naar boven