Duisburg, Tippelzone Zooparkplatz

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
3e rij op de parkeerplaats halverwege de parkeerplaats rechts van de weg nog voor de tussenweg slanke blanke dame met strakke spijkerbroek na een pijpbeurd nog steeds vol mogen spuiten voor 50,-.
Dus betaal niet meer dan 50 a 60. Drijf de prijzen niet op .Ze proberen bij niet Duitsers de prijzen te verhogen. Alleen pijpen zonder 30,-

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ik had in september Jessy nog eens iop de achterbank lekker geneukt in haar keel en haar kut. Ze had me toen haar telefoonnummer gegeven. Gisteren had ik een goedkoop hotel geboekt in Duisburg en haar gewatsapped. Snel antwoord gekregen en afgesproken op mijn kamer. 1 uur lang alles kunnen doen wat in de wagen gebeurde maar dan op een comfortabel bed. Kosten: 150 euro ( + hotel natuurlijk).

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Vermis ik op hotel was in Duisburg, ben ik 's avonds nog eens naar de Parkplatz gereden. Even gedag gezegd aan de lieve Jessy en wat rondgereden. Gestopt bij Selin en bij Julia. Gekozen voor Julia. Enkel de bare pijpbeurt genomen à 40€ want ze zei niet zonder te neuken. Blijkbaar betrouwde ze me niet.., Sympathieke meid wel. Pijpen was ok maar niet te vergelijken met wat Jessy kan. Zeker niet tot in de keel. En ze ontblootte haar borsten niet.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Donderdagavond er geweest rond 23.15 tot 0.15, er was weinig aanbod. Geen succes dus, er was een blonde dame bij de middelste ingang van de parkeerplaats en vroeg direct 100,- . Deze dame heb ik bedankt, ik betaal hier nooit meer dan 50,-. Bij de rest van de dames was zc nee.

pasta pipo

Toogplakker
15 jun 2023
27
13
Tijdelijke openingstijd is nu 22.00. Daar wordt op gecontroleerd.
Loopt ook bijna niemand tot die tijd.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Tijdelijke openingstijd is nu 22.00. Daar wordt op gecontroleerd.
Loopt ook bijna niemand tot die tijd.
En rond 0.00 is iedereen alweer bijna weg.
Vraag me af waar deze meiden dan rond gaan hangen.
Eerste rijbaan op de parkeerplaats is trouwens voor de helft afgesloten. Staat allemaal wegenbouw materiaal.

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Dat klinkt goed , en ze ziet er lekker uit zeg. Dank voor de tip. Ik ga dit weekend proberen om met haar af te spreken. Zit zij in een hotel in Duisburg?

Germanbarefucker

Snuffelaar
1 jul 2025
6
2
Dat ziet er goed uit.
Jammer dat Duisburg momenteel erg slecht bereikbaar is door allerhande wegwerkzaamheden als je vanuit het Noorden komt.:cautious:

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Is er nog wat te beleven op de Zoo parkeerplaats?
Nu dat het weer wat kouder wordt.
Iemand er nog recent geweest en leuke dames gezien?

pasta pipo

Toogplakker
15 jun 2023
27
13
Is zeker wat te beleven. En het is ook weer om 20.00 open..
Er is genoeg keuze. Gemiddeld ongeveer 15 meiden.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Is zeker wat te beleven. En het is ook weer om 20.00 open..
Er is genoeg keuze. Gemiddeld ongeveer 15 meiden.
Dat klinkt goed ondanks het slechtere weer.
Ik betaal er nooit meer dan 50,-. Helaas lukte mij dit niet toen ik er in november was.
De dame vooraan in de derde rijbaan op de parkeerplaats rechterzijde net voor het tussenweggetje was er helaas niet die dag.
Meestal lukt het ook met de dame in de eerste rijbaan achteraan met gekleurd haar en de dame achteraan in de vierde rijbaan met laarsjes aan (soort zigeunertype)
Is het jou ook gelukt een dame nog voor 50,- te vinden? Of heb je andere ervaringen daar?

Terug
Naar boven