Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch de plek, waar de dames staan...?
Volgens mij ook inderdaad. Dat bedoel ik niet, die ken ik wel. Ik bedoel de parking waar de dames mee naar toe genomen kunnen wordenDit is toch de plek, waar de dames staan...?
Uit eerdere ervaring en recente recensies blijkt in elk geval dat het na middernacht snel afneemt met de activiteit daar. En nooit meer betalen daar dan 50,- voor pijpen en neuken zc. Sommige proberen je meer geld afhandig te maken maar uiteindelijk is de prijs 50,- . Eerste rij op de parkeerplaats achteraan dame met geverft haar, derde rij vooraan dame met meestal een spijkerbroek aan en vierde rij achteraan dame met laarsjes allemaal 50,-. Ervanuitgaande dat de juiste rijrichting gevolgd wordt.Ben eens polshoogte gaan nemen . De link in het topic van google maps werkt heel goed dus kwam dit keer op de goede parkeerplaats aan. Ondanks het een zaterdag avond rond was en er veel autos rond reden heb ik maar een dame of 5 zes gezien . De parkeerplaats zijn eigenlijk drie Lange strateb in en bos zonder verlichting. Het viel me op dat de meeste dames die ik spreken erg goed duits spreken., had dan ook wel jet idee dat er locale amateurs er wat bij verdienen? Prijzen 30 voor pijpen en 40 voor pijpen en neuken begreep ik . Bare deed er een voor 50 en de andere 60. Ongebeer de heeft ging bare , het word dus steeds normaler en sociaal geacepteerd . Ben vroeger wel eens op de europalaan tippel zone geweest In utrecht en daar stonden Allemaal junkies , hier had ik ook niet dat idee . Helaas dat de keuze beperkt was maar ik ga nog eens kijken . Wat me ook opviel dat ik nergens geparkeerde autos zag staan waarin generator werd of rijden je daardoor naar een andere locatie ?
Ik ga nog Kijken a,s ik in de ruhrpot zit .