Voormalig lid 14701
Ervaringsdeskundige
- 19 nov 2019
- 639
- 301
Erg lekker. Lucky bastard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alphasierra zei:Ik was afgelopen week in Varese, vlak bij Malpensa. Na wat snuffelen een adresje vlak bij het station gevonden. Ontvangen door 2 Chinese dames, behoorlijk op leeftijd (50) maar oprecht vriendelijk en ik voelde me meteen op mijn gemak. De bazin vertelde dat haar "vriendin" pas deze week was aangekomen en voor 80 mocht ik alles.
Vriendin sprak geen woord van een mij bekende taal maar geen probleem, lekker volgas tongen, en daarna kregen mijn eikel, staaf, ballen en kontgat een heerlijke uitgebreide likbeurt, yammy! Ondertussen vingerde ik haar gleuf en (met likje zalf) ook haar kontgat. Na een 10tal minuutjes waren onze edele delen allebei lekker nat en ik legde haar op haar rug en ik gleed moeiteloos naar binnen. "Senza!" mompelde ze (zonder!) haha dat woord had ze dus al geleerd! We giechelden er allebei om..
Haar gleuf was wel wat wijd maar dat vind ik persoonlijk wel een voordeel zeker bij de eerste ontmoeting anders is het feest na 5 minuten al voorbij. Na 10 heerlijke minuutjes met langzame lange en diepe stoten stak ik mijn duim in haar kontgat en voerde het tempo op. Zij begon lekker hard te kreunen en met haar ogen te rollen en even later kwamen we allebei klaar. Na even een paar minuutjes uitlekken met ondertussen zachte kusjes in mijn hals en strelingen over mijn billen. Ze stond op, veegde zich schoon met een paar servetjes en gebaarde dat ik op mijn buik moest gaan liggen, het was tijd voor een afsluitende rugmassage, lekker stevig, dat had ze duidelijk vaker gedaan. Al met al een heerlijk bezoekje van ca 40 minuten door to door.