Diverse adresjes - Italie

DEN DUVEL

Snuffelaar
16 apr 2015
10
1
Ik vertrek volgende week woensdag 17 Juni naar Bergamo en Verona voor een studiereis.... weet er iemand daar lekkere neukadressen bare of mag zelfs met rubber als we maar eens van bil kunnen gaan .
Moest het lukken hou ik jullie natuurlijk op de hoogte

Jef de befkoning

A

Anonymous

Guest
DEN DUVEL zei:
Ik vertrek volgende week woensdag 17 Juni naar Bergamo en Verona voor een studiereis.... weet er iemand daar lekkere neukadressen bare of mag zelfs met rubber als we maar eens van bil kunnen gaan .
Moest het lukken hou ik jullie natuurlijk op de hoogte

Jef de befkoning

hoe waren je ervaringen ??

DEN DUVEL

Snuffelaar
16 apr 2015
10
1
Niks kunnen scoren ginder enkel van die afzuipkroegen waar je op een avond al rap 200 euro kwijt bent en nog niets gebeurt is.
Ik ben thuisgekomen en direct mijn vrouw genomen haha :lol: .
Dus conclusie hier is niets te beleven.

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Als je de provinciale weg van Verona richting Peschiera neemt heb je de eerste paar kilometer (in ieder geval in de zomer) de ene na de andere DVP aan de kant van de weg staan. Hier zitten vaak mooie dames tussen. Het probleem is echter dat ik dan moeilijk ff kan uitleggen aan mn mede passagiers dat ik 'iets' moet doen. Ik weet niets van de gevraagde prijzen dan wel de geleverde diensten.

A

Anonymous

Guest
In geheel Italië staan er PUTA'S langs de provinciale wegen !!!!

Dit zijn dames van Afrikaanse origine of oost Europese dames...
ZEKER EN VAST GEEN ITALIAANSE .
Die zijn daar te TROTS voor .....

Die dames komen rond het middaguur te voorschijn staan daar hun tijd uit .
Zonder sanitair dus ook geen wasje voor de daad of na de daad !!!

Voor gemiddeld 50€ kan je je donatie kwijt in 1 cardate !!!
Afhankelijk van de dvp is het mogelijk om NZC te doen....
Maar of je dat wel wil????

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
In september zal ik in de regio Verona/Peschiera verblijven, indien iemand nog tips heeft zijn ze altijd welkom. Ik ben wel het italiaans niet machtig dus dat word wel een barriere.

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Heren,

Nu reeds enkele dagen in de buurt van Verona. Al heel wat kilometers afgereden voor allerlei bezienswaardigheden, telkens via kleine wegen maar nog geen enkele dame bespeurt of zelfs maar enig teken dat er dames zouden zijn die hun diensten aanbieden. Al veel op de SR11 gereden en niks te zien. Mocht er iemand specifieke tips hebben, shoot.
Dank bij voorbaat

Mvg

daslekker

Toogplakker
2 sep 2015
44
1
Heren,

Nu reeds enkele dagen in de buurt van Verona. Al heel wat kilometers afgereden voor allerlei bezienswaardigheden, telkens via kleine wegen maar nog geen enkele dame bespeurt of zelfs maar enig teken dat er dames zouden zijn die hun diensten aanbieden. Al veel op de SR11 gereden en niks te zien. Mocht er iemand specifieke tips hebben, shoot.
Dank bij voorbaat

Mvg

dutchpapi

Toogplakker
16 feb 2017
32
1
Goedemorgen.
Ik ben binnenkort een paar dagen in Milaan. Heeft iemand tips en/of ervaringen?

Groetjes,
Dutchpapi

31 aug 2016
1.194
112
Broek aan houden !!!
Momenteel alleen straatmadeliefjes uit de Balkan langs de baan ..

In clubs heb je al een condoom om als je de dame al een drankje aanbied .

A

Anonymous

Guest
Sinds vorige zomer heeft gemeentebestuur en guardia finanza van Milaan de "spermahotels" failliet gepest. Was otgebreid in italie op het nieuws. Door verplichte registratie id cards, fiscale controle om de 2 dagen etc. Een aantal Bulgaarse streethookies die in Milaan getippels hebben staan nu in Brussel alhambra. Ken persoonlijk Nathalie natasha en alexa. Zie hookers.nl, idd niet veel soeps. Van het moment dat je onderbroek uit is trekken ze er al ene extra dikke oostblok rubber over....

Ps : de Scala van milaan is wel de moeite

bigbrother69

Toogplakker
8 mei 2015
31
27
Tijdens mijn vakantie toch wel zin gekregen in wat ontspanning. Op internet oosterse massage ingegeven en hoe raad je het... en hele lijst van oosterse dames komt te voorschijn. Enkele gebeld en eentje gevonden die zei dat alles kon. Hup daarheen, vriendelijke dame, wel niet die van de foto deed open. Naar binnen en ik hoor nog iemand, komt er nog een dame bij en ik mag kiezen, direct de vraag trio, maar hier bedank ik voor. Eerste vraag buitenlander... ja ah heel goed want italianen blijken nogal varkens te zijn bij deze dames. Uitgekleed en wasje en dame begint al direct te vriemelen ohh groot en kijkt bewonderend naar mijn nu nog slap gereedschap. Begint direct te tongzoenen en dan massage met regelmatig een verdwaalde hand dan maar omdraaien en haar ogen vallen er bijna uit 20x5 cm had ze nog niet gezien blijkbaar. Begint verder te knuffelen en te trekken, ik begin haar te vingeren en ze staat al nat, dan lekker pijpen zonder en ballen ook niet vergeten. Nu het echte werk, grabbelt onder het kussen en condoom komt boven, na wat overtuigingskracht toch lekker zonder geneukt in haar strakke chinese doos. Terwijl we bezig zijn roept ze iets en de andere komt plots ook binnen, denk nu gaan we het krijgen, maar nee komt dichterbij en kijkt ook vol bewondering naar de maat. Ik kom lekker klaar en laat hem er nog effe in zitten uiteindelijk drupt alles uit haar kut. De andere begint terug met mijn ballen en lul te spelen en hij komt terug hard, die dan toch ook nog geneukt en volgespoten zonder condoom. Uiteindelijk 75 euro betaald voor 45 minuten en 2 keer klaarkomen zonder. Mij zien ze nog terug.

31 aug 2016
1.194
112
Wat ik in deze uiteenzetting mis is ..
De locatie !!
Na al die jaren lezen moet je dat onderhand wel weten ..

Voor de rest een fantast isch verhaal

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Daar ben ik binnenkort in de buurt. Toevallig een linkje naar een website van deze schatjes?

bigbrother69

Toogplakker
8 mei 2015
31
27
Advertenties veranderen constant. Dus even in google intikken " accompagnatrice sanremo" dan doorklikken naar bakeca incontri.
Veel succes ermee ! Ik hoor graag het resultaat.

Terug
Naar boven