Tja, ik schaam me. Maar moet het toch even met jullie delen. sinds afgelopen donderdag haf ik erg leuk mailcontact met een meisje uit Zwolle. Ze gaf aan uit Amersfoort te komen, maar later in het contact bleek dat ze in Zwolle woont dan wel afspreekt. Ze gaf aan 26 te zijn, nac was optie mits schoon (test gestuurd) en we kwamen 220 euro voor 2 uur overeen. Ontmoeting zou op neutrale plek zijn, waarna we naar haar huis zouden gaan. Keurig elkaar ontmoet op een parkeerplaats aan de Spui in Zwolle. Haar in de auto vast het geld gegeven (stom!).... Samen op weg naar haar huis, geeft ze ineens aan wat af te moeten geven bij haar zus.... Zij de auto uit, en jawel, bleef weg....
Klinkt allemaal heel suf, maar de scam is goed uitgevoerd. vooraf wilde ze me eerst telefonisch spreken om te zien of ik echt was... Kon haar gewoon bellen, alles klopte. Wijze les: geef nooit geld voordat je de vrouw naakt voor je hebt, of nog beter: betaal achteraf. Wel balen: het was een ontzettend lekker ding die ik graag geneukt had....
Klinkt allemaal heel suf, maar de scam is goed uitgevoerd. vooraf wilde ze me eerst telefonisch spreken om te zien of ik echt was... Kon haar gewoon bellen, alles klopte. Wijze les: geef nooit geld voordat je de vrouw naakt voor je hebt, of nog beter: betaal achteraf. Wel balen: het was een ontzettend lekker ding die ik graag geneukt had....