Dione - Zwolle

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
Tja, ik schaam me. Maar moet het toch even met jullie delen. sinds afgelopen donderdag haf ik erg leuk mailcontact met een meisje uit Zwolle. Ze gaf aan uit Amersfoort te komen, maar later in het contact bleek dat ze in Zwolle woont dan wel afspreekt. Ze gaf aan 26 te zijn, nac was optie mits schoon (test gestuurd) en we kwamen 220 euro voor 2 uur overeen. Ontmoeting zou op neutrale plek zijn, waarna we naar haar huis zouden gaan. Keurig elkaar ontmoet op een parkeerplaats aan de Spui in Zwolle. Haar in de auto vast het geld gegeven (stom!).... Samen op weg naar haar huis, geeft ze ineens aan wat af te moeten geven bij haar zus.... Zij de auto uit, en jawel, bleef weg....
Klinkt allemaal heel suf, maar de scam is goed uitgevoerd. vooraf wilde ze me eerst telefonisch spreken om te zien of ik echt was... Kon haar gewoon bellen, alles klopte. Wijze les: geef nooit geld voordat je de vrouw naakt voor je hebt, of nog beter: betaal achteraf. Wel balen: het was een ontzettend lekker ding die ik graag geneukt had....

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dat is kloten maar top dat je anderen waarschuwt. Waar heb je haar leren kennen of advertentie gezien ??

Tingi

Toogplakker
8 mei 2019
38
95
@BraveH: dit klopt helemaal!!!
Zowel de screenshot van de advertentie als van de foto van de dame! Dit is ze!!! ik overweeg om aangifte te doen bij de politie, al moet ik dan aangeven wat ik daar kwam doen, incl. mijn personalia.... maar deze dame moet gestopt worden!!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als de politie niet zelf voorstelt om een Domicilie adres in de aangifte te zetten kan je het zelf aangeven als je inderdaad aangifte gaat doen tegen haar. Dan kan je het voor jou dichts bij zijnde politieburo opgeven als jou Domicilie adres en loop je in principe geen kans op problemen op je thuis adres.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi Tingie,

Dat heel erg om te lezen en aangifte doen loont. De politie is openminded m.a.w. onbevooroordeeld dat je een keuze had gemaakt voor een zakelijke sexcontact met dvper te hebben met een bijzondere afspraak. Hun kernwaarden in hun vak is dat ze nergens vsn opkijken.

Braveh heeft een heel handige koppeling gemaakt waarin je uitkomt op een foto met gezicht. Die kan je eventueel uitprinten voor een signalement. Hoe meer slachtoffers van dit soort misdrijven aangifte hoe eerder ze werk van gaan maken. Wat me wel opval is dat oplichters eerst een plaats aangeven en bij contact een ander plaatsnaam opgeven.

Daarnaast kan je voortaan deze link gebruiken om de tel nr te checken.
https://www.wieheeftgebeld.nl/Kan je alsnog doen met het nr wat je voor contact gekregen heb.

Heel veel sterkte hopelijk zet je die stap en als je die zet volgt er aanhouding.

CG

Terug
Naar boven