Denise (Bare GB) 22-3-'19 - Castricum

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Dit is volgens mij de zelfde organisatie als die gangbangs in Alkmaar en in arhem,, die is naar mijn mening wel betrouwbaar.. Hoop dat ik het red anders meld in mij aan..! ;)

A

Anonymous

Guest
Ik ga vrijdagavond wel bij een vriend op bezoek. Haha

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hahahaha, ja dat doe ik normaal nooit alleen dus kan daar moeilijk plotseling mee aankomen :cool:

A

Anonymous

Guest
Speurtocht op het werk, dropping?

Creatief zijn!

A

Anonymous

Guest
Ik heb me aangemeld per mail. Vragen wel om een telefoon nr ivm fakers om aanmelding definitief te maken. Moet er nog even over nadenken.
Mocht iemand nog ervaringen hebben hoor ik het graag.
Als ik gegaan ben laat ik zeker een reactie achter.

M'n eerste bericht sinds een tijdje alweer, mochten regels zijn aangescherpt hoor ik het wel @Moderator.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Kan je gewoon van uit gaan dat ze netjes met je nummer omgaan,, ben al 2x op een gangbang geweest was gewoon top en tot op heden geen problemen gehad dat met mijn nummer geven. Klinkt aan de tel ook gewoon normaal en eerlijk. Ik moet nog even kijken of ik het red ik ga zelf niet voor een uurtje heen..

Brownie69

Toogplakker
24 dec 2015
44
19
Heb me gisteren aangemeld en vanmorgen netjes een bevestiging met alle details in mijn inbox 😊

A

Anonymous

Guest
Idem, kreeg gisterenavond netjes alle info.

1 maar, ik ben bij nader inzien al eerder op het genoemde afspreekpunt geweest, ergens afgelopen herfst. Toen werd het precies op de afgesproken tijd afgezegd. Als dat nu weer gebeurd zijn het fakers wat mij betreft.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Tja dat zal niet leuk wezen mocht dat zo zijn!! Ik kan helaas niet.. ;) we horen het wel mocht het een succes wezen!!

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Het gaat zeker door zegt ie.. Dan weet ik wel zeker dat het door gaat zo ging het vorige keren ook.. Succes!! :!: ;)

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Ben eigenlijk wel benieuwd of het is doorgegaan en hoe het is gegaan. Was weer jammer dat ik er vandaag niet kon bij zijn, ivm andere afspraken. Ik wil graag wel een keer mijn eerste GB meemaken.

Brownie69

Toogplakker
24 dec 2015
44
19
Vanavond ben ik naar Castricum getogen voor de GB met de 3 dames. Meeting point was een parkeergarage in het centrum waar we om 20.30 uur door de organisator zouden worden opgehaald. Toen ik bij de garage aankwam, zag ik al een aantal heren staan en ik schat dat we uiteindelijk met zeker 20-25 man stonden te wachten. Iets na half 9 kwam hij eraan lopen en het bleek P. te zijn, de organisator van eerdere GB's waar ik ook ben geweest. Zodra hij erachter zit, weet je dat het goed en betrouwbaar is.

Met de hele groep liepen we achter hem aan door het centrum en sommige mensen die daar ook liepen, keken ons echt na met zo'n blik van wat is dit voor een groep kerels? Uiteindelijk gingen we en masse een appartenmentencomplex binnen waar we op de bovenste verdieping moesten zijn. Bij binnenkomst was het meteen snel afrekenen en de huiskamer in waar één van de dames al zat te wachten. Een andere kwam al poedeltje naakt de gang inlopen om ons welkom te heten. Toen we allemaal binnen waren, werden de dames uiteraard eerst even voorgesteld en ze bleken 18, 19 en 25 jaar jong te zijn. Die van 18 was een mooi, heel slank blond ding. Die van 19 was ook mooi om te zien donker lang haar en een mooi figuur, ietsje voller en de oudste was donkerblond met bril en was het volst, voor zover je van vol kunt spreken, maar ook zeer begeerlijk.

Duidelijk was wel dat de ladies er zin in hadden want een paar minuten lagen ze op het matras midden in de kamer en was het spel op de wagen. Ondanks dat het flink druk was, hing er een goede sfeer. Geen getrek en haantjesgedrag maar iedereen wachtte gewoon tot hij kon. De meiden werden allen goed volgespoten, de ene na de andere heer kon heerlijk z'n gang gaan. Ik besloot eerst met de jongste te beginnen. Haar kutje was al goed doorgesmeerd toen ik mijn jongeheer naar binnen stak. Het blijft een toch heerlijk gevoel hoor om in zo'n volgespoten kut te pompen.

Na een dik half uur, namen de dames even een pauze van zo'n 15-20 minuten volgens mij. Er werd gezellig wat met elkaar gekletst en gedronken. Sommigen mannen waren alweer snel weg en ik telde dat we met 18 mannen de 2e ronde ingingen. Die ronde begonnen de dames met een lesbisch triootje op het matras en dat was een geil gezicht hoor. Na het even 5 minuten te hebben bekeken, besloten we mee te gaan en in no time hadden de meiden allemaal een pik in zich. Deze keer besloot ik voor de donkerharige te gaan. Ze lagen alle drie heerlijk te kreunen toen ik mijn pik in deze ook weer van zaad glimmende kut stak. Ook hier was het weer genieten en het duurde niet lang voor ik in haar klaarkwam.

Omdat ik nog een aardig eindje terug moest rijden naar huis, besloot ik deze keer het op tijd voor gezien te houden. Iets na tienen ging ik weer weg maar die anderhalf uur waren het meer dan waard. Het waren 3 heerlijk geile meiden en P. had het wederom prima geregeld. Ik ben benieuwd wie hij de volgende keer weet te regelen.

A

Anonymous

Guest
Dat klinkt heel erg chill hoor. Ik was vanavond niet ik de gelegenheid. Kreeg daarop wel een mailtje terug dat er vanavond (zaterdag) een 2e bare GB is met 2 damens. Daar heb ik me voor aangemeld maar nog geen reactie. Zal morgenochtend misschien nog volgen. Ben benieuwd!

Terug
Naar boven