Denise (Bare GB) 22-3-'19 - Castricum

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Hoi, ik heb me ook aangemeld voor vanavond.
Nog geen bevestiging.
Werd er ook in de mondjes en gezichtjes gespoten ? En geslikt ?

A

Anonymous

Guest
Ik heb ff gratis staan kijken maar ben afgehaakt, niet meegedaan. Deze meiden neuken door heel Europa, mij te link. En het was ongelooflijk druk, daar had ik echt geen zin in.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
25 man voor 3 meiden wat zal er een zaad verschoten zijn die avond... :lol: wel geil hoor tja risico heb je altijd he.. Vindt het jammer dat ik er niet bij kon zijn.. Volgende keer beter. ;)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Had er ook graag bij geweest nu ik dit zo lees maar had avonddienst en zo kort dag vrij krijgen is haast onmogelijk bij mij op het werk.
Zou beter zijn als er iets meer dan een week van te voren wordt geadverteerd. Lijkt mee heerlijk een meid van 18 en 19 en 25 te neuken.
Die zijn in principe nog lekker strak van onder.

conaisseur

Snuffelaar
28 nov 2018
2
0
Ik mag jullie hartelijk bedanken namens de organisatoren
Voor het zo duidelijk beschrijven van de locatie
Als alleen deelnemers hier actief waren was dit ook geen probleem
Maar er lezen er hier meer mee
Vraag je zelf eens af waarom er in een advertentie een andere plaats staat dan dat het werkelijk is
Denk dat een hoop mensen hier heel blij mee zouden zijn
Mischien hebben we dan ook nog leuke feestjes in de toekomst
Op deze manier is het gouw afgelopen
De mensen die geweest zijn hebben ze verhaal gehoord aan het begin gehoord en hoeveel locaties om zeep zijn geholpen
Ik was er bij en heb genoten van de 3 dames
Het was werkelijk top
En wil dit graag in de toekomst ook
Bij voorbaat dank

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Fijn dat je je voor z'n karretje laat spannen, geef maar door dat er weinig aan veranderd. we zijn een recensie forum, incl plaatjes en plaats namen.
en er zijn maar 15.814 woningen in Castricum, dus ik wens de meelezers veel succes. daarnaast is het ook heel makkelijk voor onze wetsdienaars om eens in te schrijven voor een gangbang en met 25 man naar een woning te wandelen....

"hij" mag blij zijn dat het überhaupt ruimte krijgt hier, levert zo'n €3000,- per gangbang op. we kunnen ook over een tarief praten over geanonimiseerde weergave... stuur dan een mail naar [email protected] :evil:
Doe "Vrijevogel" de groeten...

conaisseur

Snuffelaar
28 nov 2018
2
0
Oke als jij er zo over denkt
Prima
Maar of dat tegoeden komt voor dit forum en de gebruikers er van.
Dat betwijfel ik
Ik zit op dit forum om leuke feestjes en leuke meiden te ontmoeten
En als het kan ervaringen te delen

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Blijkbaar is er dus geen vergunning.
Dan loop je zowel als organisator als als deelnemer een risico, alhoewel ik niet zou weten hoe je als deelnemer kan controleren of er een vergunning is.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Vragen aan de organisator he! Dat wordt tegenwoordig van je verwacht als wandelaar, doe je dat niet en blijkt er bij een inval geen vergunning te zijn heb je als bezoeker ook een probleem

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Of er gezamenlijk voor zorgen "door lid te worden van een Whatsappgroep" dat de organisator niet genoodzaakt is te adverteren waardoor het risico van een inval met 99,9% verminderd wordt en een ieder toch naar leuke en geile feestjes kan.

A

Anonymous

Guest
Beter Kik gebruiken, dan is je telefoonnummer niet nodig

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Prima Rob.
Skype, Kik, WhatsApp, Telegram, email of postduif.

Komt op hetzelfde neer he...
Gelukkig zit ik al een Whatsappgroep met nu 36 "leden" dus "veilige" feestjes genoeg...

Terug
Naar boven