Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nee, mij ook nooit gelukt. Bij herhaling geprobeerd maar het blijft nee. Dus ik betwijfel of het überhaupt kan bij haar gezien de negatieve verhalen mbt bare
Nee ik denk inderdaad niet dat ze het doet. Net zoals wat betrouwbaar zegt dat ze geen pil en alles gebruikt. Heb het in de afgelopen 4 jaar 3 keer gevraagd en het antwoord is duidelijk. Verder blijft het een heerlijke vrouw zowel qua seks als qua omgang heb haar toch goed leren kennen in de afgelopen jaren
Inderdaad leuke, vriendelijke dame met uitstekende service voor een schappelijke vergoeding. Maar nzc nooit en te nimmer, dat is ook wat alle regelmatige bezoekers van haar bevestigen. Wat mij betreft hoort deze dus niet in een nzc topic thuis.
Toch knap. Een draadje met 3 pagina's dat al bijna 5 jaar bestaat met maar eentje die beweert dat hij Claudia bare heeft gedaan en verder niemand die het gelukt is.
En diegene is hier niet meer aanwezig.
ClaudiA ken ik vanaf dag 1 .
Zij doet geen anaal..nog niet voor 1000 en ook geen nzc
Pijpen wel zonder tot t einde en dan gewoon tot in haar keel.
En dan
26_2 en al jaren geen 20a meer
Kan iemand mij het nummer van Claudia DM'en?
Ik heb een nieuwe telefoon en ben het contact kwijt.
Zou graag weer eens een afspraakje met haar maken maar ik woon ver weg en zonder telefoonnummer gaat dat niet.
Alvast bedankt!