Den Haag, Doubletstraat 20a, Claudia

A

Anonymous

Guest
Deze dame bij de meeste wel bekend om haar zogenaamde deepthroat kunsten, Heb haar hier om verschillende keren bezocht, maar geen deepthroat bij mij, en zo groot ben ik nu ook weer niet geschapen. Ze kan wel lekker pijpen. Maar op een gegeven moment weer een keer geprobeerd en nu was ze weer verkouden waardoor het niet lukte. Ik vroeg, doe dan maar neuken zonder. Ze zegt dat ik goed €50 extra, ik zeg €30 dat is goed. En dat is wel heel lekker bij haar. Ook intern komen.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik kom al geruime tijd bij haar, ook haar zuster Angela. Zelf heb ik goede ervaringen met Claudia, zeker DT daar is ze het best in.
Maar nog nooit gelukt haar zonder te kunnen neuken, zelfs niet voor flink wat extra erbij.
Misschien is ze nu overstag gegaan, dus de volgende keer weer wat extra's bieden.

underkoffer

A

Anonymous

Guest
underkoffer zei:
Ik kom al geruime tijd bij haar, ook haar zuster Angela. Zelf heb ik goede ervaringen met Claudia, zeker DT daar is ze het best in.
Maar nog nooit gelukt haar zonder te kunnen neuken, zelfs niet voor flink wat extra erbij.
Misschien is ze nu overstag gegaan, dus de volgende keer weer wat extra's bieden.

underkoffer
Ook Angela is er voor in. Alleen geen €200 voor over. Dus Ff wachten tot ze Ff aan een joint heeft zitten lukken. Dan is ze wat makkelijker.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
scootert zei:
underkoffer zei:

underkoffer
Ook Angela is er voor in. Alleen geen €200 voor over. Dus Ff wachten tot ze Ff aan een joint heeft zitten lukken. Dan is ze wat makkelijker.

Scootert,

Wat was jij kwijt bij Claudia? Instaptarief + 30,00 (of was jouw instaptarief hoger?).

underkoffer

A

Anonymous

Guest
underkoffer zei:
scootert zei:
underkoffer zei:

underkoffer

Scootert,

Wat was jij kwijt bij Claudia? Instaptarief + 30,00 (of was jouw instaptarief hoger?).

underkoffer

PZC + DT €50. en de laatste keren €80 incl nzc

betrouwbaar

Snuffelaar
2 apr 2015
6
2
ik ken Claudia vanaf de eerste dag dat ze hier ging werken,..zie mijn topic op hookers.
Ze pijpt super en deep zonder .maar neuken zonder zal ze never nooit doen,....ook niet voor 500 zelfs.
Ben wel eens met haar op stap geweest en de nacht doorgebracht en dat allemaal op haar kosten omdat ik jarig was..
maar ja ben al zo vaak langs geweest dat ik niet meer weet hoer vaak.
Neuken zonder dus ook niet voor mij en ik weet ook waarom ze nooit zonder zal neuken en dan zeg ik,,,ja logisch ook,

A

Anonymous

Guest
Vreemd, echt eind maart of begin april ergens nog ervaren voor eerder genoemde prijs. Misschien heb ik wat dat betreft geluk.

betrouwbaar

Snuffelaar
2 apr 2015
6
2
Ik weet niet of je geluk hebt want na veel praten en haar al een paar jaar te kennen vertelde ze mij waarom nooit zonder,,,,
ze gebruikt geen pil niks dus daarom,..
Als jij dan de enige was en ze een buikje begint te krijgen weet ik van wie t kind is whahahahahah

A

Anonymous

Guest
betrouwbaar zei:
Ik weet niet of je geluk hebt want na veel praten en haar al een paar jaar te kennen vertelde ze mij waarom nooit zonder,,,,
ze gebruikt geen pil niks dus daarom,..
Als jij dan de enige was en ze een buikje begint te krijgen weet ik van wie t kind is whahahahahah

Vertel alleen mijn ervaring. Misschien heb ik geluk of jij pech. Het blijft een bepaald type dame wat niet altijd helder is. Bijna altijd verkouden of loopneus ;). We genieten er maar van.

kilach22

Snuffelaar
28 mei 2019
9
0
Kleine dame 1.60? met donker haar en felle (blauwe )ogen normaal postuur.
26k2 moet je vast lukken. Gordijntjes zijn op sommige momenten vaak dicht (terecht).
succes

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
616
768
Mooie meid met een goed figuurtje en een paar flinke tieten :cool:
Helaas is het mij echter ook nog nooit gelukt om te NZC met haar. Maar voor PZC is het een goed adresje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Haar zus heet Angela en zit in passage 75 k14 maar die neukt niet zonder hoor.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
578
227
Dat was toch haar adres, ik meen me te herinneren dat zij naar de geleenstraat is verhuisd. Of is ze nu weer terug naar de doublet?

Hooked

A

Anonymous

Guest
Zijn er wel mensen die bare ervaringen hebben met Claudia? Zelf heb ik het helaas nog nooit mogen ervaren helaas en moet zeggen dat ik best goed betaal bij haar :p :p

Terug
Naar boven