Den Haag, Doubletstraat 12 K2, Claudia

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb de reactie van geilehenkie vernomen en het is zeker vervelend dat een goed adresje is verpest door toedoen van anderen. Ik vind het echter wel vreemd dat ze voor PZC 25 euro extra vraagt terwijl dat eerst 10 euro extra was. Gh, wat moest jij hiervoor nu extra betalen? Bvd

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Wat achterlijk, zeggen dat ze het op internet gelezen hebben! Hoe dom kun je zijn.
Wel goed mogelijk dat ze het, als de storm van vragen om NZC uitgeraasd is en de ergste schrik van het 'bekend staan als' is weggeëbd, langzaam aan toch weer gaat doen. Waarschijnlijk bij vaste(re), vertrouwde klanten. Want ze heeft er dus duidelijk geen principiële bezwaren tegen, en geen overmatige vrees iets op te lopen. In zo'n geval is 'nooit meer' meestal een vergankelijk begrip. Dus heren collega wandelaars, laten we haar voorlopig even met rust laten op dit punt. En voor wie dat geduld kan opbrengen, investeren in de toekomst via een regelmatige 'gewone' klandizie en opbouwen van vertrouwen bij haar... Je zult zien dat het werkt...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
69lover, idd haar met rust laten op dit punt is zeer aan te bevelen. Maar ze schept wel onduidelijkheid over de meerprijzen van extra's want eerst was PZC 10 euro extra en nu vergt dat 25 euro extra. Aangezien ze niet aan voorspel doet was PZC een goede aanvulling daarop maar niet voor 50 euro totaal. Mocht ze in de toekomst weer bare aanbieden dan ben ik bang dat 20 euro extra niet meer volstaat aangezien elk extra al een meerprijs van 25 euro vergt.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
We kunnen het dan natuurlijk proberen met NZC als enige extra... kijken of ze dan het condoom er na het pijpen weer vanaf haalt voor het neuken.. ;)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Mijn idee is, omdat ze er in het begin er geen problem mee had, zal ze het zeker weer gaan doen.
Was enkel dom om met haar te praten dat ze genoemt werd op het internet, dus is ze wat terughoudend geworden.
Zelf denk ik, dat als je wat gaat investeren in haar, dus de eerste keren gewoon het instap tarief betaal, en niet gelijk dan over extra's beginnen, en dat hou je 'n paar keer vol, zodat er herkenning komt, gaat ze je zien als een vaste klant.
Opdat moment ga je voorzichtig toeslaan, en met wat extra $$ zal het zeker gaan lukken.
Op z'n manier al 'n paar dames kunnen winnen uit de doubletstraat, die het eigenlijk niet doen.

underkoffer

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Underkoffer, een heel terechte opmerking! Ik heb dezelfde ervaring. Ik onderscheid 3 groepen dames: zij die bare min of meer in het standaardpakket hebben (en op dit forum staan), zij die het selectief doen (en soms op dit forum terechtkomen met alle gevolgen van dien) en dames die het niet zeggen aan te bieden. Als je als man de dames met respect behandeld en ze gaan je (her)kennen, is er bij heel veel dames heel veel mogelijk tegen een passende vergoeding. Bij sommige dames wordt mij achteraf expliciet gevraagd de info niet op dit forum te zetten. Dat doe ik dan ook niet (respect). Doe ik het wel, dan vrees ik dat ik in wat bredere kring van dames als een outlaw wordt behandeld. Ook zij hebben een eigen netwerk binnen de straat.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
befaap zei:
Underkoffer, een heel terechte opmerking! Ik heb dezelfde ervaring. Ik onderscheid 3 groepen dames: zij die bare min of meer in het standaardpakket hebben (en op dit forum staan), zij die het selectief doen (en soms op dit forum terechtkomen met alle gevolgen van dien) en dames die het niet zeggen aan te bieden. Als je als man de dames met respect behandeld en ze gaan je (her)kennen, is er bij heel veel dames heel veel mogelijk tegen een passende vergoeding. Bij sommige dames wordt mij achteraf expliciet gevraagd de info niet op dit forum te zetten. Dat doe ik dan ook niet (respect). Doe ik het wel, dan vrees ik dat ik in wat bredere kring van dames als een outlaw wordt behandeld. Ook zij hebben een eigen netwerk binnen de straat.

Befaap,

Klopt helemaal, zo moet je bij somige dames omgaan, als je jou als een vaste klant zien, willen ze die graag behouden, en dan is er heel veel mogelijk.

underkoffer

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Fijn dat in elk geval Underkoffer, Befaap en Robbie mijn 'analyse' en voorstel onderschrijven en als hun ervaringsgegeven bevestigen. :) :) .Nu de alleen maar lezende bulk nog!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
69lover zei:
Fijn dat in elk geval Underkoffer, Befaap en Robbie mijn 'analyse' en voorstel onderschrijven en als hun ervaringsgegeven bevestigen. :) :) .Nu de alleen maar lezende bulk nog!

Ik heb het al zovaak geschreven, dat men soms moet investeren, en laten we eerlijk, 'n dame uit de doublet straat met 'n inkom van € 25,00 kan je snel en goedkoop op investeren,
Bij prive dames waarbij de inkom € 130,00 / € 150,00 wordt het investeren een flink bedrag, misschien niet voor iedereen weggelegd.

underkoffer

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
69lover, voor velen lijken deze fora vooral een plek om snel en goedkoop te scoren, al dan niet via een pm. Jammer. Het is toch een beetje brengen en halen. En de meeste dames zijn gelukkig echte vrouwen die ook positieve aandacht waarderen. En dan tegen een redelijke vergoeding de klant willen plezieren/binden. Net het echte leven! ;)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
geilehenkie070 zei:
Oke heren, bedankt voor het wederom verpesten van een goed adres!

Vind je dit nu niet een beetje overtrokken , heel vervelend dat ze op dit moment nzc niet doet en dat ze wissellende meerprijzen heeft !

Er zijn idd mensen die denken dat ze alles mogen wat er geschreven staat en soms werkt dat . Maar de dame in kwestie bepaald hetzelf en wat ze er voor vraagt is er een klik dan kan er veel is die er niet dan is het jammer ;-) ik bezoek al jaren dames al dan niet beschreven die tegen een standaard prijs zc sex hebben met mij en dan wordt er niet naar de tijd gekeken. En dit gaat niet allen om de snelle wip

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
underkoffer zei:
69lover zei:

Ik heb het al zovaak geschreven, dat men soms moet investeren, en laten we eerlijk, 'n dame uit de doublet straat met 'n inkom van € 25,00 kan je snel en goedkoop op investeren,
Bij prive dames waarbij de inkom € 130,00 / € 150,00 wordt het investeren een flink bedrag, misschien niet voor iedereen weggelegd.

underkoffer

Inmiddels al twee keer bij Claudia geweest, en er begint herkenning te komen, want de laatse keer zei ze 'ben je er weer'
Nu was ik afgelopen vrijdag middag (14.00 uur) maar geen Claudia gezien, ook niet op de zaterdag middag en vooravond.

Weet iemand haar werktijden en dagen, want ik wil nog ff investeren in haar, om later (hoop ik) haar bare te kunnen nemen.
Wat het is zeker een van de mooiste dames in de straat.

underkoffer

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Jazaker, haar werktijden: van zondag t/m donderdag 14.00 uur tot 23.00 uur en vrijdag/zaterdag 14.00 uur t/m 00.00 uur

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik zie haar ook vaker niet dan wel. Ze is gewoon een druk bezette dame en veel vaste klanten maken van tevoren telefonisch een 'reservering'.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb Claudia inmiddels al driemaal bezocht en vindt haar erg lekker. Heb haar nog niet gevraagd om het zonder te willen doen gezien haar reactie op klanten die hierom vroegen. Heeft iemand zich al laten pijpen door haar zonder condoom en tegen welk tarief? Mocht ze weer in zijn voor NZC dan verneem ik dit graag maar hopelijk is men dan wel zo slim om niet allemaal (tegelijk) dit aan haar te vragen waardoor ze weer wordt overweldigd door vele verzoeken hierom.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
pijpen zonder, kussen, beffen zitten in haar pretpakket. Per item 25 euro extra.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Jammer dat uk haar niet in het begin heb bezocht met als extra PZC want toen was de meerprijs 10 euro zoals geilehenkie recenseerde. Vindt 25 euro echt teveel van het goede.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik vind 25 euro extra voor PZC in haar geval niet teveel, gewoon omdat ze het zo geweldig doet. Deep throat, met gevoel, je geil aankijkend, de stam en de ballen likkend.... :cool: En als je ondertussen haar kutje vingert, merk je dat ze er zelf ook nat van wordt. En ze vraagt er zelf om dat je in haar mondje klaarkomt.
Bovendien is ze gewoon een hele mooie, aardige en lieve meid, dus wat wil je nog meer? :cool: :)
Het lijkt alleen wel of ze al een paar maanden chronisch verkouden is :?

A

Anonymous

Guest
Moggie zei:
Ik vind 25 euro extra voor PZC in haar geval niet teveel, gewoon omdat ze het zo geweldig doet. Deep throat, met gevoel, je geil aankijkend, de stam en de ballen likkend.... :cool: En als je ondertussen haar kutje vingert, merk je dat ze er zelf ook nat van wordt. En ze vraagt er zelf om dat je in haar mondje klaarkomt.
Bovendien is ze gewoon een hele mooie, aardige en lieve meid, dus wat wil je nog meer? :cool: :)
Het lijkt alleen wel of ze al een paar maanden chronisch verkouden is :?
Deep throat is echt de keel in. Dus voorbij de huig. Nou dat kan ze echt niet. Pijlen doet ze heel goed, en met gevoel. Maar zeker geen deep throat. Het lijkt er niet eens op.

Terug
Naar boven