Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
befaap zei:Underkoffer, een heel terechte opmerking! Ik heb dezelfde ervaring. Ik onderscheid 3 groepen dames: zij die bare min of meer in het standaardpakket hebben (en op dit forum staan), zij die het selectief doen (en soms op dit forum terechtkomen met alle gevolgen van dien) en dames die het niet zeggen aan te bieden. Als je als man de dames met respect behandeld en ze gaan je (her)kennen, is er bij heel veel dames heel veel mogelijk tegen een passende vergoeding. Bij sommige dames wordt mij achteraf expliciet gevraagd de info niet op dit forum te zetten. Dat doe ik dan ook niet (respect). Doe ik het wel, dan vrees ik dat ik in wat bredere kring van dames als een outlaw wordt behandeld. Ook zij hebben een eigen netwerk binnen de straat.
69lover zei:Fijn dat in elk geval Underkoffer, Befaap en Robbie mijn 'analyse' en voorstel onderschrijven en als hun ervaringsgegeven bevestigen.![]()
.Nu de alleen maar lezende bulk nog!
geilehenkie070 zei:Oke heren, bedankt voor het wederom verpesten van een goed adres!
underkoffer zei:69lover zei:Fijn dat in elk geval Underkoffer, Befaap en Robbie mijn 'analyse' en voorstel onderschrijven en als hun ervaringsgegeven bevestigen.![]()
.Nu de alleen maar lezende bulk nog!
Ik heb het al zovaak geschreven, dat men soms moet investeren, en laten we eerlijk, 'n dame uit de doublet straat met 'n inkom van € 25,00 kan je snel en goedkoop op investeren,
Bij prive dames waarbij de inkom € 130,00 / € 150,00 wordt het investeren een flink bedrag, misschien niet voor iedereen weggelegd.
underkoffer
Deep throat is echt de keel in. Dus voorbij de huig. Nou dat kan ze echt niet. Pijlen doet ze heel goed, en met gevoel. Maar zeker geen deep throat. Het lijkt er niet eens op.Moggie zei:Ik vind 25 euro extra voor PZC in haar geval niet teveel, gewoon omdat ze het zo geweldig doet. Deep throat, met gevoel, je geil aankijkend, de stam en de ballen likkend....En als je ondertussen haar kutje vingert, merk je dat ze er zelf ook nat van wordt. En ze vraagt er zelf om dat je in haar mondje klaarkomt.
Bovendien is ze gewoon een hele mooie, aardige en lieve meid, dus wat wil je nog meer?![]()
Het lijkt alleen wel of ze al een paar maanden chronisch verkouden is :?