Den Haag, Doubletstraat 01-01, Roxana (Roe)

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik zal de mij bekende dames uit de Doubletstraat eens opsommen, die ik al eens zonder condoom heb mogen neuken...

Enkele gegevens overgenomen van Hookers:
Naam: Roxana (Roe)
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 30 - 33
Adres: Doubletstraat 01a k01
Nationaliteit / uiterlijk: Oost-Europees
Haarkleur: zwart
Kleur ogen: bruin
Postuur en Lengte: slank / 1.55m
Cupmaat: B (echt)
Tatoeage's: ja
Piercings: ja

Roxana is op dit moment (28 Maart 2015) op vakantie, er zit een andere dame op deze plek.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Zaterdagavond weer eens een kijkje genomen in de Doubletstraat. Wilde eigenlijk naar Gina (26k2) gaan, maar van die kamer was het rolluik al naar beneden. Jammer dus, maar ik zag dat Tanja (7k3) en Roxana er wel waren, dus een bare wippie zou hoe dan ook plaats gaan vinden... :lol:
Het gordijn bij Tanja was telkens dicht, dus besloten om weer eens naar Roxana te gaan (was inmiddels al weer een maand of 7 geleden). Na binnenkomst haar de 50 euro gegeven die ik haar altijd gaf en de pret kon weer beginnen.
Eerst kwam ze bovenop me liggen om even lekker te knuffelen en wat te zoenen. Na enige tijd zakte ze af en begon te pijpen. Toen ze dat genoeg vond kwam ze weer omhoog, liet zich over m'n lul zakken en begon rustig met haar bekken te bewegen. Kolere, wat was dat weer lekker en ik moest haar dan ook gauw verzoeken het wat rustiger aan te doen. Om niet te snel klaar te komen gauw van positie gewisseld en haar op handen en knietjes plaats laten nemen. Maar ook dat was weer te lekker dus gevraagd of ik het in good old missio af mocht maken. Ze hield echter haar benen redelijk bij elkaar waardoor m'n lul niet geheel naar binnen ging. Toen ik echter voelde dat ik klaar ging komen duwde ik haar benen verder uit elkaar zodat ik tot aan m'n ballen in haar zat en op die manier haar interieur weer helemaal vol kon kliederen. :D

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Zus gaf aan niks zonder te doen. Wel jammer, want ze lijkt sprekend op Roxana.
Moet erbij opmerken dat ik de indruk heb, dat ze eerder geconfronteerd werd met de vraag of ze iets zonder deed. Waar ze meteen antwoord gaf "Ik doe niks zonder!"

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
rubberloos zei:
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=304922
Volgens hookers is bovenstaande dame een zus(je) van Roxana.
Ben benieuwd of deze dame ook te vinden is voor NZC. Een trio met haar zus zou dan wel een natte droom zijn :D

Verkeerde informatie, navraag bij Roxanna vandaag, blijkt dat de andere dame niet haar zus is.
Weer genoten van haar diensten vandaag, ze gaf ook aan dat ze zondag een maand op vakantie gaat en eind augustus weer terugkomt.

Mvg

Naked

Loda

Snuffelaar
16 jun 2015
15
0
Roxana is inmiddels weer terug, gisteren nog een bezoekje gebracht. Gebruikelijke ritueel, wassen, zoenen, lange pijpbeurt, daarna neuken, eerst zij bovenop, daarna missio, en afgerond in doggie met interne donatie. Waarna Rox weer op de wastafel klom om haar kutje uit te spoelen. Was weer lekker.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Zowel anaal als vaginaal mogelijk bij deze dame beide met interne donatie. Werkt al geruime tijd in de Doub, zeker zo'n 5 jaar.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik heb deze dame een paar weken geleden voor het eerst bezocht en kreeg er al snel spijt van. Pijpen was niets en werd niets...Ik ben heus niet 'reusachtig' geschapen, maar mijn lul ging er met moeite in.

Ongeïnspireerd en ook nog bijna dwangmatig klokkijken maar haar 'het is tijd, het is tijd'...

Misschien moet Roxana maar stoppen?

A

Anonymous

Guest
Dame zit vast in Roemenie heeft geen geld om naar Nederland te reizen.
Heeft mij om geld gevraagd echter ik kan momenteel ff niks missen dus als iemand haar wil helpen pm me maar

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
De verbouwing van de kamers is achter de rug. Eén van de DVP's vertelde me dat Roxana maandag de 24e weer aan het werk zou gaan. Een positief bericht voor de trouwe klanten :D We houden het in de gaten! Niets is immers zo betrouwbaar als een DVP.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
ha ha beffer. Is hookers nu de maat der dingen? Dit forum is voor insiders vaak sneller en betrouwbaarder..minder politiek correct :D

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Afgelopen weekend bij Roxana langsgewipt, is wat aangekomen, staat haar wel goed zo ipv skinny.
Duidelijk te merken dat ze een tijdje niet meer dagelijks geneukt heeft, kutje was lekker strak, zelfs het kontje, ze trok heel even een moeilijk gezicht en had liever niet dat ik doorstootte.
Wilde geen interne donatie, zou niet aan de pil zitten, zelfs geen donatie in haar kontje.
Geen interne donatie is toch wel een afknapper, ze heeft met tussenpozen van die buien dat ze dat niet wil.
Onderhandel dit aan de deur, anders is het pas na het betalen dat interne donatie niet mogelijk is.

Bfa

Toogplakker
30 mrt 2015
204
11
Weet iemand welke dagen/tijden ze werkt? Vanavond niet kunnen vinden... :-(

Terug
Naar boven