Debbie Meier/ Sanne M

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
underkoffer zei:
Wat ik jullie kan vertellen, is dat 'Debbie' 'n paar maanden geleden is bevallen, sinds dien is haar advertentie niet meer online/geupdate,
Mocht ze ooit weer gaan ontvangen, komt haar advertentie wel weer boven.

Zou onze vriend haar eindelijk een genaaid hebben met al zijn grootspraak

A

Anonymous

Guest
underkoffer zei:
Wat ik jullie kan vertellen, is dat 'Debbie' 'n paar maanden geleden is bevallen,
Dus een kinderzitje plaatsen in zijn dikke Audi nu dan. :mrgreen:

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Dit gaat wel niet over Debbie, maar omdat hij hier wordt besproken, zet ik het hier even neer
Als ik eerlijk ben, mis ik Glijmiddel toch wel, Of zijn berichten allemaal op waarheid zijn berust, kan ik niet vertellen, al heb ik weleens van hem een adresje gekregen (helaas niet meer beschikbaar) en daar was niets aan gelogen.
De ruzie's hier op het forum, met hem vond ik jammer, en zat daar ook niet op te wachten.
Elkaar voor rotte vis uitmaken, Nee not done.
Geloof zijn berichtjes, of niet, was toch wel fijn om te lezen, hij schreef tenminste wel.
Wie ik ook mis is Piewieherman, was ook een goede betrouwbare schrijver.

A

Anonymous

Guest
Ik be alleen beetje aan het treiteren. Ik had op zich geen problemen met hem.
Maar gelijk heb je, dit topic is idd niet om hem te bespreken.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Dat glijmiddel of hoe ie nu weer mag heten meeleest vind ik geen probleem , en als ie serieus over zijn ervaringen schrijft dus ook echt geweest is dan mag ie dat van mij en van velen ! Maar gezien zijn manier van heel veel schrijven en Niet neuken hoort hier niet thuis !
En zeker als het om ruzie maken ging stond ie vooraan !!!!

Sorry dat ik ff offtopic ben maar dit soort figuren verpesten juist een forum als dit !!!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb ook wat gegevens mogen ontvangen, dame ziet er op de foto zekers appetijtelijk uit, weet natuurlijk niet hoe oud die foto is. ;)

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
Ik heb ook wat gegevens mogen ontvangen, dame ziet er op de foto zekers appetijtelijk uit, weet natuurlijk niet hoe oud die foto is. ;)
Ik vond haar paar jaren terug al lelijk en ik kan mij niet voorstellen dat het beter wordt met de tijd.
Zou nooit een afspraak met haar maken, maar smaken verschillen gelukkig. :)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
lekker ding zei:

Als je de foto hier plaatst zijn er vast mensen die de foto herkennen als het een oudere foto mocht blijken te zijn.

Terug
Naar boven