Debbie Meier/ Sanne M

A

Anonymous

Guest
De absolute Max,

Door mij vaak bewierookt, gerecenseerd, beschreven en wat eigenlijk niet.

De looks. Het prototype blond hockeymeisje van het Nederlands elftal.

Sili's, platinablond haar en altijd die bruine gloed over haar lichaam.

Ze is nu definitief terug van Curaçao na een jaar geprobeerd te hebben daar een bestaan op te bouwen.

Ze is gek op een joint en rosé en mijn voorkeur ligt bij brunettes, maroc, etc maar voor mij de absolute max omdat ze een service geeft wat ongekend is.

De dates ja vaak boek ik 1,5 uur en ben dan langer onder de pannen. Echt alles is mogelijk, anaal voor zeer goede vaste klanten je moet tot de intimi behoren als ze dat toe wil laten. Vroeger in de trance/club/dance scène al veel wilde dingen met haar meegemaakt en nog steeds contact na al die jaren. Verder kan ik dit zeggen je moet het meemaken vind ik.

Glijmiddel

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
Staat hoog op mijn bucketlist. Is zover ik kan beoordelen inderdaad mooi om te zien. Is wel iets ouder dan 27 (is al jaren lang nl 27) , schat haar na 7 jaar actief zijn op 35. Zou haar rondingen ten goede moeten zijn gekomen. Money is for me not the issue, het opsturen van een pic hik ik wel erg tegen aan.

A

Anonymous

Guest
john.smit zei:
Staat hoog op mijn bucketlist. Is zover ik kan beoordelen inderdaad mooi om te zien. Is wel iets ouder dan 27 (is al jaren lang nl 27) , schat haar na 7 jaar actief zijn op 35. Zou haar rondingen ten goede moeten zijn gekomen. Money is for me not the issue, het opsturen van een pic hik ik wel erg tegen aan.

John als je latino, half latino of neger bent, dan stuur gewoon een foto op dan komt het goed , Debbie gebruikt die foto alleen om te zien of je haar type man bent.

Debbie is 33 of 34 nu.

Glijmiddel

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Maar ook als je 100% NL bent en gewoon blond haar hebt, maak je een kans. Sportief lichaam heeft mijn toelatingsexamen doen slagen.

A

Anonymous

Guest
khmer35 zei:
Maar ook als je 100% NL bent en gewoon blond haar hebt, maak je een kans. Sportief lichaam heeft mijn toelatingsexamen doen slagen.

Nou kom schrijf is een recensie over Debbie.

Glijmiddel

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Moet het me eerst nog lukken een afspraak met haar te prikken. Ze is nogal chaotisch wat afspraken betreft en overdag komt mij vaak niet uit i.v.m. werk.

Ik doe mijn best... ;)

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Ik met een kilootje of 10 teveel kwam ook door de ballotage.
Wel een normale foto gestuurd.
Was kort vóór haar vertrek naar Curacao.

Met haar een uitzonderlijke GFE beleefd in de ware zin van het woord.
En dat zelfs zonder de fameuze rosé. Had een flesje voor haar meegenomen, maar van te goede kwaliteit (met een kurk en ze had geen kurkentrekker bij de hand :)
Beknibbel niet en kies voor minimaal anderhalf uur (biedt ze niet voor niets aan met voordeliger tarief). Als je de tijd neemt, neemt zij die ook voor jou en geniet je allebei optimaal.

A

Anonymous

Guest
elmarco zei:
Ik met een kilootje of 10 teveel kwam ook door de ballotage.
Wel een normale foto gestuurd.
Was kort vóór haar vertrek naar Curacao.

Met haar een uitzonderlijke GFE beleefd in de ware zin van het woord.
En dat zelfs zonder de fameuze rosé. Had een flesje voor haar meegenomen, maar van te goede kwaliteit (met een kurk en ze had geen kurkentrekker bij de hand :)
Beknibbel niet en kies voor minimaal anderhalf uur (biedt ze niet voor niets aan met voordeliger tarief). Als je de tijd neemt, neemt zij die ook voor jou en geniet je allebei optimaal.

Wat is ze heerlijk he.

Afgelopen maanden weer verschillende keren bezocht en het wordt beter en beter.

Al jaren ken ik haar ben ook niet geheel objectief, haar ook wel eens met een paar dingetjes geholpen en dat is ze nooit vergeten.

Glijmiddel

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Sanne schijnt nu op Gran Canaria te zitten. Een date met haar staat nog steeds even in de wacht.

Wat ik wel irritant vind, is dat ze in haar ad zegt 28 te zijn terwijl ze toch al 39 is (getuige een mail met als onderwerp woning gezocht o.i.d.). Prima als dames een paar jaar er vanaf smokkelen, maar hier knap ik op zich wel op af. Ik geloof direct dat ze 39 jaar is. Kan me namelijk nog een partyflock account herinneren een jaar of 10 geleden.

A

Anonymous

Guest
khmer35 zei:
Sanne schijnt nu op Gran Canaria te zitten. Een date met haar staat nog steeds even in de wacht.

Wat ik wel irritant vind, is dat ze in haar ad zegt 28 te zijn terwijl ze toch al 39 is (getuige een mail met als onderwerp woning gezocht o.i.d.). Prima als dames een paar jaar er vanaf smokkelen, maar hier knap ik op zich wel op af. Ik geloof direct dat ze 39 jaar is. Kan me namelijk nog een partyflock account herinneren een jaar of 10 geleden.

Laat die mail is zien dan volgens mij is ze niet ouder dan 35

Kan ook per pm

Glijmiddel

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Nu zal ik nog ff iets zeggen, Volgens mij (en haar FB) wordt ze dit jaar 39, en ze mag er nog steeds zijn........Tis gewoon 'n lekker ding.
FB.JPG

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Lekker is ze nog steeds echt de Max althans voor mij,

Verval vaak in herhaling over haar maar het is voor mij de beste, recenseerde haar als 1e op het forum van Sam eigenlijk had ik ze voor mezelf moeten houden toentertijd maar hier moeten meer mensen van genieten. De trouwdatum op Facebook klopt in ieder geval niet!

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Hahaha nee helaas,

Glijmiddel[/quote]
Nee, niet helaas vriend! Ze is een DVP. Daar zou je toch niet mee willen trouwen, hoop ik.[/quote]

Nee idd dat zou ik niet willen met een dvp trouwen,

Glijmiddel

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Glijmiddel zei:
Nee idd dat zou ik niet willen met een dvp trouwen,

Glijmiddel

Waarom niet, kun je tijdens je huwelijk je favoriete hobby blijven uitoefenen :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu gaat trouwen mij sowieso te ver maar samenwonen met een dvp waarom niet.

Maar dit gaat alweer erg off topic

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
Beetje respect toch mannen, is oudste beroep ter wereld en wij zijn er gelukkig mee. Done my research en glijmiddel heeft gelijk. Los van leeftijd is dit een prachtige dame.

Terug
Naar boven