Debbie Meier/ Sanne M

Daredevil

Snuffelaar
13 sep 2015
15
0
khmer35 zei:
Patrick zei:
Melchior zei:
Heft HII alweer een andere naam? Wellicht het vermelden waard zodat een ieder zijn resensies een beetje op waarde kan inschatten.

Jup daredevil is glijmiddel.

Lol, ik was al wat posts aan het lezen in Zuid-Holland over Linda en Mandy uit Delft. Viel me ook al op. Na contact met de planners, die beiden zeiden dat neuken zonder echt niet mogelijk was, had ik dat vermoeden al. Hij weet overigens ook barweinig over Debbies priveleven. Wist half jaartje terug niet eens dat ze een nieuwe woning zocht. Lulverhalen weer dus, hetzelfde als destijds met Kim/Denise uit Eindhoven. Pagina's vol geile recensies, en Kim zelf kende hem niet eens.

Triest schepsel, dat glijmiddel. Zou bert.kuipers niet een ander pseudoniem zijn?

Watch out.

Een afspraak met Debbie is overigens heel erg lasting te realiseren. Dame neemt het niet zo nou met alles.

Ik zal hier in het topic van Linda reageren dit topic gaat over Debbie.

Daredevil

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Het is voor iedereen beter als jij helemaal niet meer reageert. Einde discussie droeftoeter.

Daredevil

Snuffelaar
13 sep 2015
15
0
khmer35 zei:
Het is voor iedereen beter als jij helemaal niet meer reageert. Einde discussie droeftoeter.

Ik ken je verder niet en jij mij ook niet, wanneer heb jij Denise gesproken zit al meer dan 2 jaar in een Spaanse cel omdat ze haar partner uit de weg wilde ruimen i.v.m. De levensverzekering.

Daredevil

A

Anonymous

Guest
Daredevil zei:
khmer35 zei:

Ik ken je verder niet en jij mij ook niet, wanneer heb jij Denise gesproken zit al meer dan 2 jaar in een Spaanse cel omdat ze haar partner uit de weg wilde ruimen i.v.m. De levensverzekering.

Daredevil

Ga je nu weer de "ik ben geen glijmiddel" act ophouden net als je toen deed met choi kwai / sweet surrender? Je kan er beter mee ophouden want door je eentonige schrijfstijl viel je al direct door de mand, die act heeft ook geen zin.

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
Ben bang dat deze dame niet meer on the game is. Iemand nog positieve ervaringen, graag een pm dan.

Thanks

A

Anonymous

Guest
john.smit zei:
Ben bang dat deze dame niet meer on the game is. Iemand nog positieve ervaringen, graag een pm dan.

Thanks
Komt zo een uitgebreide PM van glijmiddel.

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:
pfffff, gelukkig... je liet me schrikken..... :lol: :lol: :lol:
haha......
Debiie was/is toch zooo bijzonder volgens hem.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Wat ik jullie kan vertellen, is dat 'Debbie' 'n paar maanden geleden is bevallen, sinds dien is haar advertentie niet meer online/geupdate,
Mocht ze ooit weer gaan ontvangen, komt haar advertentie wel weer boven.

Terug
Naar boven