Debbie Meier/ Sanne M

A

Anonymous

Guest
fergiefucksgirls zei:
Waardeloze boobjob. Kan ze daar een doek overheen leggen ofzo?

Kunnen ze over jouw geen doek neerleggen fergie of beter beton.

Glijmiddel

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Heel eerlijk gezegd ben ik het eens met de opmerking over de boobjob. Zonde en onnodig.
Hoeft geen doek over, ik doe het licht wel uit. :lol:

A

Anonymous

Guest
Heb eens met haar gemaild. Moest een foto sturen, was goedgekeurd. Ze stuurde een foto terug, vond haar niet aantrekkelijk en heb ook niet gedate. Haar tieten vond ik idd een afknapper. Maar ook haar gezicht kon mij niet opwinden. Ze is niet lelijk maar vind haar nou ook niet knap of lekker.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Patrick zei:
Heb eens met haar gemaild. Moest een foto sturen, was goedgekeurd. Ze stuurde een foto terug, vond haar niet aantrekkelijk en heb ook niet gedate. Haar tieten vond ik idd een afknapper. Maar ook haar gezicht kon mij niet opwinden. Ze is niet lelijk maar vind haar nou ook niet knap of lekker.

Helemaal mee eens haar borsten zien er niet uit , en het idee dat ze pas los gaat als je "verdovende" middelen meeneemt dat staat mij ook niet
echt aan ..... Persoonlijk heb ik dan het idee dat je de dame zelf niet echt meer neukt aangezien ze zich anders gedraagt dan als ze niet onder invloed is van .

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Patrick zei:

Helemaal mee eens haar borsten zien er niet uit , en het idee dat ze pas los gaat als je "verdovende" middelen meeneemt dat staat mij ook niet
echt aan ..... Persoonlijk heb ik dan het idee dat je de dame zelf niet echt meer neukt aangezien ze zich anders gedraagt dan als ze niet onder invloed is van .

Zal ik over haar gaan recenseren dan pee wee speciaal voor jouw?

Katwesel
Ze gaat niet pas los na verdovende middelen het komt wel eens voor dat ze een jointje rookt voor de date en een drankje stel ik ook zeer op prijs tijdens een date.

Wereldwijf is het, en dat gezeik over tieten of dat ze duur is dan neuk je toch een ander.

Staalhard

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel zei:
De absolute Max,

Door mij vaak bewierookt, gerecenseerd, beschreven en wat eigenlijk niet.

De looks. Het prototype blond hockeymeisje van het Nederlands elftal.

Sili's, platinablond haar en altijd die bruine gloed over haar lichaam.

Ze is nu definitief terug van Curaçao na een jaar geprobeerd te hebben daar een bestaan op te bouwen.

Ze is gek op een joint en rosé en mijn voorkeur ligt bij brunettes, maroc, etc maar voor mij de absolute max omdat ze een service geeft wat ongekend is.

De dates ja vaak boek ik 1,5 uur en ben dan langer onder de pannen. Echt alles is mogelijk, anaal voor zeer goede vaste klanten je moet tot de intimi behoren als ze dat toe wil laten. Vroeger in de trance/club/dance scène al veel wilde dingen met haar meegemaakt en nog steeds contact na al die jaren. Verder kan ik dit zeggen je moet het meemaken vind ik.

Glijmiddel

Zoek de verschillen in de post van staalhart en glijmiddel.

A

Anonymous

Guest
Staalhard zei:
katwesel zei:
Patrick zei:

Katwesel
Ze gaat niet pas los na verdovende middelen het komt wel eens voor dat ze een jointje rookt voor de date en een drankje stel ik ook zeer op prijs tijdens een date.

Wereldwijf is het, en dat gezeik over tieten of dat ze duur is dan neuk je toch een ander.

Staalhard

Wat heb ik hier nou weer mee te maken??
En je bent duidelijk Glijmiddel, precies dezelfde schrijfstijl, grote bek, zelfde taalgebruik, etc.
Bannen graag en nu permanent!

A

Anonymous

Guest
echt aan ..... Persoonlijk heb ik dan het idee dat je de dame zelf niet echt meer neukt aangezien ze zich anders gedraagt dan als ze niet onder invloed is van .[/quote]

Katwesel

Staalhard[/quote]

Wat heb ik hier nou weer mee te maken??
En je bent duidelijk Glijmiddel, precies dezelfde schrijfstijl, grote bek, zelfde taalgebruik, etc.
Bannen graag en nu permanent![/quote]

En jouw bek is die kleiner dan de mijne? Alles heb je in het werk gesteld om
Mij te laten bannen. Oke Barefan was op zijn pik getrapt door mij dus dan heeft hij de macht om mij te bannen dat mag geen probleem mee.

Maar samurai zei het niet direct tegen je maar je bent idd trailer trash.

Slecht, vies, laf, karakter heb je.

Staalhard

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Leer eerst eens normaal te quoten voor je terug komt met een andere nick, Je bent al niet te volgen, laat staan als je de quote's elke keer sloopt.

A

Anonymous

Guest
Eigenlijk gewoon negeren die sukkel, dan heeft ie ook geen aandacht.

Plamya

Snuffelaar
16 jul 2015
5
0
Nou, nog sterker. Het is dat jullie haar volledig de hemel in prijzen, maar op basis van haar ad krijg ik echt het gevoel met een arrogante k.. b.... te maken te hebben. Los van haar ballotage eisen, nodigt dat voor mij sowieso niet uit om te reageren. Maar ok, ik val dan ook vooral op exotische types. ;)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Staalhard zei:
Katwesel

Staalhard

Staalhard , annex glijmiddel verdwijn eens voor eeuwig van dit forum en andere met al je onzin :) en ja je bent zo voorspelbaar dus herkennen doen we je toch wel

john.smit

Snuffelaar
24 jun 2015
19
0
Iemand nog ervaringen met de dame of is ze tijdelijk of the game. Geen ad's meer op sexjobs en die op kinky no reaction at all. Nog steeds interesse in haar .

Stuur gerust een PM
thanks in advance
John

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Geen ervaring mee ;-) vrasg bdt onze friend glijmiddel (nu onder een andere naam) hoe goed deze dame is . Hin weet alles van haar inclusief haar privé leven

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
katwesel zei:
Geen ervaring mee ;-) vrasg bdt onze friend glijmiddel (nu onder een andere naam) hoe goed deze dame is . Hin weet alles van haar inclusief haar privé leven

Heft HII alweer een andere naam? Wellicht het vermelden waard zodat een ieder zijn resensies een beetje op waarde kan inschatten.

A

Anonymous

Guest
Melchior zei:
katwesel zei:

Heft HII alweer een andere naam? Wellicht het vermelden waard zodat een ieder zijn resensies een beetje op waarde kan inschatten.

Jup daredevil is glijmiddel.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Dank Patrick.
Dan kunnen we daar allemaal een beetje rekening mee houden.
Was Glijmiddel weer verwijderd van het forum ?

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Patrick zei:
Melchior zei:
katwesel zei:

Jup daredevil is glijmiddel.

Lol, ik was al wat posts aan het lezen in Zuid-Holland over Linda en Mandy uit Delft. Viel me ook al op. Na contact met de planners, die beiden zeiden dat neuken zonder echt niet mogelijk was, had ik dat vermoeden al. Hij weet overigens ook barweinig over Debbies priveleven. Wist half jaartje terug niet eens dat ze een nieuwe woning zocht. Lulverhalen weer dus, hetzelfde als destijds met Kim/Denise uit Eindhoven. Pagina's vol geile recensies, en Kim zelf kende hem niet eens.

Triest schepsel, dat glijmiddel. Zou bert.kuipers niet een ander pseudoniem zijn?

Watch out.

Een afspraak met Debbie is overigens heel erg lasting te realiseren. Dame neemt het niet zo nou met alles.

Terug
Naar boven