Dames Only

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Denise zei:
Wat is ver !!!

Xxx
Dag Denise,
Ikzelf ben van de regio Gent in België.
Jij bent waarschijnlijk van regio Utrecht en dat is voor mij zo'n twee uurtjes rijden om tot bij jou te komen.
xx

Denise

Toogplakker
21 dec 2016
66
18
Ik heb wel meer heren die van België komen.
Het is wel een stukje rijden, maar wie weet !!!

XXX Liefs Denise

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Denise zei:
Ik heb wel meer heren die van België komen.
Het is wel een stukje rijden, maar wie weet !!!

XXX Liefs Denise
Denise,
Inderdaad, wie weet.
Hoe kan ik je bereiken ?
Graag reactie via PM.
Thx,
Prettige Kerst ! xxx

Chantal

Snuffelaar
19 dec 2017
2
0
Hey hallo allemaal. Ben erg benieuwd wat er hier allemaal loos is. Opvallend weinig gewone vrouwen die hiervan houden lijkt wel. Hoe komt dat? is dit echt alleen voor dames van plezier bedoelt? Laat me weten? Groetjes Chantal.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Chantal zei:
Hey hallo allemaal. Ben erg benieuwd wat er hier allemaal loos is. Opvallend weinig gewone vrouwen die hiervan houden lijkt wel. Hoe komt dat? is dit echt alleen voor dames van plezier bedoelt? Laat me weten? Groetjes Chantal.

Nou als je er voor in bent kom graag bij je langs. Heb je een foto waar je niet herkenbaar op staat of als je er geen
Moeite mee hebt wel herkenbaar.

Chantal

Snuffelaar
19 dec 2017
2
0
Ransom zei:
Chantal zei:

Nou als je er voor in bent kom graag bij je langs. Heb je een foto waar je niet herkenbaar op staat of als je er geen

Vind het hier lastig. Kan niet zien wie wie is en waarvandaan. Of kan dat wel? Geen idee. Dates ga ik niet uit de weg, maar het moet wel klikken.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
meestal doen we dat in de tab "stel jezelf even voor", maar hier kan het ook.
ja (helaas)weinig dames op het forum, dus wees welkom hier.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Chantal zei:
Ransom zei:
Chantal zei:

Vind het hier lastig. Kan niet zien wie wie is en waarvandaan. Of kan dat wel? Geen idee. Dates ga ik niet uit de weg, maar het moet wel klikken.

Reageer even op je Pb dan komt het vast wel
Goed.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Chantal zei:

Hey Chantal welkom op het forum. Hoop dat je het leuk gaat vinden hier.
Kan je misschien iets over jezelf vertellen zoals hoe je er uit ziet, waar je vandaan komt of ontvangt, wat je zoekt en waar je allemaal van houdt ?
Mocht je een advertentie hebben ergens dan ben ik heel benieuwd.

A

Anonymous

Guest
een sectie voor de dames, daar word ik graag lid van.
ik zie echter niet veel activiteit in dit onderwerp.

zijn er niet veel dames op het forum?

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Bestaat er geen mogelijkheid om de woonplaats en de leeftijd bij ieders profiel te plaatsen?

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Dat weten we, het lijkt mij interessant om van de leden te weten van waar ze ongeveer zijn.
Wanneer hier dames hun diensten aanprijzen, kan dit toch alleen maar het forum ten goede komen.
Het was maar een voorstel.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ze hebben hier al heel veel "gratis" content. Als er nu is 1 bij zit die gewoon net zo veel betaald als ze aan kinky of wat ook doen....

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
CWP zei:
Ze hebben hier al heel veel "gratis" content. Als er nu is 1 bij zit die gewoon net zo veel betaald als ze aan kinky of wat ook doen....
Daar heb je een punt.
Tja, een dame die geen goede service levert, zal hier wel niet komen adverteren, zekers :lol:

Terug
Naar boven