Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag Denise,Denise zei:Wat is ver !!!
Xxx
Wie weet ?lekker ding zei:Wat je van ver haalt is lekker toch?![]()
Denise,Denise zei:Ik heb wel meer heren die van België komen.
Het is wel een stukje rijden, maar wie weet !!!
XXX Liefs Denise
Chantal zei:Hey hallo allemaal. Ben erg benieuwd wat er hier allemaal loos is. Opvallend weinig gewone vrouwen die hiervan houden lijkt wel. Hoe komt dat? is dit echt alleen voor dames van plezier bedoelt? Laat me weten? Groetjes Chantal.
Ransom zei:Chantal zei:Hey hallo allemaal. Ben erg benieuwd wat er hier allemaal loos is. Opvallend weinig gewone vrouwen die hiervan houden lijkt wel. Hoe komt dat? is dit echt alleen voor dames van plezier bedoelt? Laat me weten? Groetjes Chantal.
Nou als je er voor in bent kom graag bij je langs. Heb je een foto waar je niet herkenbaar op staat of als je er geen
Moeite mee hebt wel herkenbaar.
Chantal zei:Ransom zei:Chantal zei:Hey hallo allemaal. Ben erg benieuwd wat er hier allemaal loos is. Opvallend weinig gewone vrouwen die hiervan houden lijkt wel. Hoe komt dat? is dit echt alleen voor dames van plezier bedoelt? Laat me weten? Groetjes Chantal.
Nou als je er voor in bent kom graag bij je langs. Heb je een foto waar je niet herkenbaar op staat of als je er geen
Moeite mee hebt wel herkenbaar.
Vind het hier lastig. Kan niet zien wie wie is en waarvandaan. Of kan dat wel? Geen idee. Dates ga ik niet uit de weg, maar het moet wel klikken.
Chantal zei:Hey hallo allemaal. Ben erg benieuwd wat er hier allemaal loos is. Opvallend weinig gewone vrouwen die hiervan houden lijkt wel. Hoe komt dat? is dit echt alleen voor dames van plezier bedoelt? Laat me weten? Groetjes Chantal.
Daar heb je een punt.CWP zei:Ze hebben hier al heel veel "gratis" content. Als er nu is 1 bij zit die gewoon net zo veel betaald als ze aan kinky of wat ook doen....