Daantje - Amersfoort

Voormalig lid 2933

Toogplakker
21 apr 2016
69
89
ben bij haar geweest,
ervoor contact gehad via de mail. kreeg een foto
bij aankomst leek ze niet meer op de foto.
stuk ouder, en 30 kilo zwaarder :lol:

pijpen was matig, sex was niks aan, haar doos is behoorlijk ruim/uitgewoond.

is niet fake, maar als je goede date wilt laat deze dame links liggen aub..

Bar mitswa

Snuffelaar
11 jul 2017
2
0
CWP zei:
Bruce Almighty zei:
CWP zei:
Heb je op de parkeer plaats lopen filmen.... toen een rukkie en weer naar huis ;)

Bij dat rukkie dacht ik aan jouw

Dit is dan een onafhankelijke moderator Hahahaha

Partijdigheid druipt eraf. Wat is het jongen onverwerkte frustraties vanuit het verleden?

Bruce Almighty

onafhankelijke moderator Yeah right, als er een corrupt is van de mod's ben ik het wel.

Klopt. En jij ben weer weg, en als je met een ander account komt verstieren prima, blijf ik je na zitten.
Het was sinds je rustig was en geen bullshit poste heerlijk rustig hier en dat willen we graag zo houden

Edit: gebruikers naam vast aangepast, kan iedereen weer wennen aan Bar Mitswa....

Wacht even laat Bar Mitswa erbuiten. Kom net even neuzen hier en moet al in de verdediging.

Mazzeltof

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ja en je geraakte toevallig gelijk in dit topic.... right :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Aangezien mijn inbox gelijk vol staat met dreigmail moet ook user bar mitwha aka graf pleuris irritante glijkut maar weer verbannen.
User 100.... zucht

CWP zei:
Bruce Almighty zei:
CWP zei:
Heb je op de parkeer plaats lopen filmen.... toen een rukkie en weer naar huis ;)

Bij dat rukkie dacht ik aan jouw

Dit is dan een onafhankelijke moderator Hahahaha

Partijdigheid druipt eraf. Wat is het jongen onverwerkte frustraties vanuit het verleden?

Bruce Almighty

onafhankelijke moderator Yeah right, als er een corrupt is van de mod's ben ik het wel.

Klopt. En jij ben weer weg, en als je met een ander account komt verstieren prima, blijf ik je na zitten.
Het was sinds je rustig was en geen bullshit poste heerlijk rustig hier en dat willen we graag zo houden

Edit: gebruikers naam vast aangepast, kan iedereen weer wennen aan Bar Mitswa....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hee was/is onze groenteboer weer bezig?

Het was zo rustig hier, beetje ;) :lol: reuring kan geen kwaad maar niet door hem svp.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
LekkerZonder zei:
Ik heb overigens de indruk dat als alle fantasie posts verwijderd zouden worden er heeel veel zouden verdwijnen. Niet alleen die van de Almachtige Bruce.

Ik fantaseer een hoop hoor maar wat ik schrijf maak ik wel degelijk mee ;) :roll: :cool: :lol:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
[/quote]

Edit: gebruikers naam vast aangepast, kan iedereen weer wennen aan Bar Mitswa....[/quote][/quote]

Triest voor woorden dit figuur !!;;

Terug
Naar boven